關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
541#
發表於 06-10-6 08:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

其實係邊一間幼稚園讀,對自行申請與統一派位冇影嚮,只是叩門時,學校可能有喜好的因素左右,外面人話基顯會多收佛教金麗的學生,信不信由你?


151
542#
發表於 06-10-6 09:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ah Kwok,

昨晚小K已第一時間給我看Dodo送她支筆,好靚喎! 小K好鍾意呀! 佢最鍾意公主系列,特別是Cinderella,多謝哂!!

我地報咗名去10月30日既旅行,你呢?

小K媽   


151
543#
發表於 06-10-6 09:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

請問可否告訴我點樣放個公仔圖係每句中間?我本想放這圖在多謝哂之後的。

Rank: 4


854
544#
發表於 06-10-6 09:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[size=large]各位中秋節快樂

Rank: 4


854
545#
發表於 06-10-6 09:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K 寫道:
請問可否告訴我點樣放個公仔圖係每句中間?我本想放這圖在多謝哂之後的。


係咪 [img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_656.gif[/img]禁呀

[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_463.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
546#
發表於 06-10-6 09:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

祝油塘基顯每一個學生、家長、老師與職員。



[size=large]中秋夜愉快,團團圓圓!


151
547#
發表於 06-10-6 10:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy, 係呀! 我 insert 係中間,都係自動放咗係最後既。
你地d電腦技術好犀利呀!  

Rank: 5Rank: 5


2977
548#
發表於 06-10-6 10:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

用copy and paste把公仔由尾搬去你要的位置便ok.

Rank: 4


854
549#
發表於 06-10-6 10:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
Xiao-K 寫道:
Ivy, 係呀! 我 insert 係中間,都係自動放


151
550#
發表於 06-10-6 10:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa:  Thank you. 試一次先 而得咗!

但係Ivy講既唔明,或者而家打電話比你,得唔得?I have your mobile number.

hermanpapa 寫道:
用copy and paste把公仔由尾搬去你要的位置便ok.
  

Rank: 3Rank: 3


325
551#
發表於 06-10-6 10:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

中秋節快樂!     

Rank: 2


68
552#
發表於 06-10-6 12:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎
我今日打左去學校搵訓導主任投訴我仔俾同班個學生蝦
舊年果D都5計La..上兩星期又推我仔跌左係樓梯
尋日又搶我仔野食..又用朱古力係我個塊面畫大花面..
真係我仔文靜就恰得到..鬼5望佢記過

Rank: 5Rank: 5


2977
553#
發表於 06-10-6 12:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

乜咁大件事!
booska~me 寫道:
小虎
我今日打左去學校搵訓導主任投訴我仔俾同班個學生蝦
舊年果D都5計La..上兩星期又推我仔跌左係樓梯
尋日又搶我仔野食..又用朱古力係我個塊面畫大花面..
真係我仔文靜就恰得到..鬼5望佢記過


151
554#
發表於 06-10-6 12:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy, 唔該哂!我終於做到啦! [img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/067.gif[/img]大家中秋節快樂!!

[img align=right]http://www.sinica.edu.tw/tit/festivals/fig/0995_MidAutumn1.jpg[/img]

Rank: 4


854
555#
發表於 06-10-6 12:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會


booska~me 寫道:
小虎
我今日打左去學校搵訓導主任投訴我仔俾同班個學生蝦
舊年果D都5計La..上兩星期又推我仔跌左係樓梯
尋日又搶我仔野食..又用朱古力係我個塊面畫大花面..
真係我仔文靜就恰得到..鬼5望佢記過


又係校車果個男仔 :evil:

Rank: 5Rank: 5


2977
556#
發表於 06-10-6 12:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

靚靚   
Xiao-K 寫道:
Ivy, 唔該哂!我終於做到啦! [img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/067.gif[/img]大家中秋節快樂!!

[img align=right]http://www.sinica.edu.tw/tit/festivals/fig/0995_MidAutumn1.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


242
557#
發表於 06-10-6 12:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我亞女去年係校車都比個小朋友(李文x)
用膠水塗面, d小朋友真曳

Rank: 5Rank: 5


2977
558#
發表於 06-10-6 12:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

犯事者有前科?見家長啦!       
ivytang02 寫道:

[quote]
booska~me 寫道:
小虎
我今日打左去學校搵訓導主任投訴我仔俾同班個學生蝦
舊年果D都5計La..上兩星期又推我仔跌左係樓梯
尋日又搶我仔野食..又用朱古力係我個塊面畫大花面..
真係我仔文靜就恰得到..鬼5望佢記過


又係校車果個男仔 :evil:

[/quote]

Rank: 4


854
559#
發表於 06-10-6 12:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K , 好靚你張poster [img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_016.gif[/img]

Rank: 2


68
560#
發表於 06-10-6 12:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02 寫道:

又係校車果個男仔 :evil:

咪係Law...ivy
佢仲係校車撩完鼻屎..想整係我仔塊面..我仔鬼殺咁嘈
果個李X龍先俾EE鬧乍..曳人我見得多..真係未見過D咁冇品ge細路..佢ar媽寵佢寵到過哂火位
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖