- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
hi yoballma,
你盡快調整個囡的生理時鐘呀~~~
搵日8-9點叫個囡睡覺, 就算做唔曬d功課唔緊要, 第二朝6:00叫佢起床做, 其實d功課唔洗1/2個鐘咩都做完..唔洗擔心架. 做完就吃早餐(要豐富d....因為唔夠的話..會支持唔到一日的體力架 ), 吃完就上學.
回來後, 斗一陳間, 叫個囡吃個(包包)及飲杯(奶奶), 跟住做功課. 到咗6-7點吃晚飯及洗澡, 8-9點上床睡覺. 如是者7-10日到個囡就會習慣架啦~~~
星期六/日先致溫書及默書.
致於個工人, 唔好致意佢會禁快hand over d 工作啦, 叫佢專心及快d煮飯比個囡吃...盡快調教返d時間先.....
同個工人講(係你返來之前)...叫佢做咗接送小朋友, 叫小朋友做功課, 同煮飯洗澡, 其如咩都唔好做, 等你回來才做.
(記緊叫佢叫小朋友上床 - 幫小朋友盡快適應先啦 )
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
yoballma,
你囡囡好乖, 叫佢吃飯佢就吃, 好c 文.
不過佢好似好累禁......
佢係唔係唔夠訓呀?
留意下佢的情況呀....如果唔理的話...怕佢無心機聽書.
HELLO 露絲
唔該晒, 不過真係比你講中, 佢真係唔夠瞓, 佢昨晚自己冇端端係到 CRY, 我問佢點解 CRY, 問吓問吓, 原來佢覺得咁早起身好辛苦, 同埋冇晒D自己時間, 因為佢以前係返下午的, 放咗學後就自己做哂D功課, 仲有好多時間玩啦, 食野啦, SEE TV 啦, 所以佢而家好唔慣, 放學後佢好累, 跟住去 SLEEP,到咗 NIGHT 就唔願瞓, 早上就唔願起床, 返到學校就好累,我真係唔知點樣幫佢好, 最慘佢有個 歲半細妹, 有時夜晚會嘈住家姐瞓覺, 湊開佢兩姐妹個工人又走咗佬唔返黎, 而家個新工人又 拾吓拾吓咁, 兩個都要 痴實我, 真攞命! |
|