關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


773
541#
發表於 06-9-26 23:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

佢除了開頭果5日(家長可陪上堂)開心過,之後就開始唔鍾意返學,再慢慢變成唔食嘢.幼班好少功課,我未開始燥狂發作.而且一覺得佢有咁嘅情況就問佢係學校發生咩事,佢話無,只是覺得返學唔好玩,老師咁又話唔得,咁又話唔比(好多rules),又可能掛住我喎.

之後愈來愈嚴重,一到返學時間就開始喊,唔洗食(練仙咁),日日返學同佢角力,到k1放暑假前一日都係咁. 佢好固執, 我軟硬兼施都改變唔到佢對學校嘅睇法,老師都話唔知點解, 一路到k2,下學期開始好d, k3暫時無事.

但我成日'形'住佢係學校係發生咗d事,當時有人同我講,叫我同仔仔轉校,但我搵唔到原因,所以無轉到,其實唔知做得arm唔arm.

Rank: 4


554
542#
發表於 06-9-27 00:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

ok no problem.
2000 寫道:
露絲,
我都係1B班的家長,請問你可唔可以幫我睇下個女,佢食成點呀,係唔係唔多食,我見佢好似瘦咗d,唔該你。
我個女叫頴琳,坐在最前的。

thank you
露 絲 :-)

Rank: 4


588
543#
發表於 06-9-27 00:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Kwok,

課外活動~楊震攪既, 都算有好多課外活動, 樣樣都齊, 不過要抽籤, 有幾樣唔駛 $ , 不過都係要抽籤, so far 開學到依家, 我小朋友都好鍾意番學, 佢話好開心, 由一個成日話自己唔識普通話既小朋友, 到依家可以耐唔耐同我講普通話, 可以自己用普通話讀課文, 都算叻架喇 ! 學校同家長溝通都好好, 有少少事老師都好主動打電話俾我, 同我傾下, 個個小朋友都好開心上學 (我眼見), 好乖, 冇話高年班蝦小一學生個 d 事發生, 希望幫到妳喇 !

Matthew 媽咪

Kwok 寫道:
[quote]
Kwok 寫道:
想問吓馬鞍山循道衛理小學是否有很多課多活動參加的?是否都是外來團體攪的?
你們的小朋友喜歡校園生活嗎?
學校與家長溝通足夠嗎?
因為我嗰囡今年K2,想了解多d


我無好心人答吓我呀! [/quote]

Rank: 4


554
544#
發表於 06-9-27 00:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我覺得應該是d 餸味問題, 林下有冇試過"out"過d咩野...是好似d餸味~~~
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

今日我問仔仔有冇食晒全部飯同餸呀, 仔仔仲話有 tim, 聽朝要問下佢點解先得, 因為仔仔已經 sleep:   , 唉 ~ 真係唔知佢想點..............

Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
Matthew 媽咪,

Matthew今日吃咗d白飯, 無咩點吃d餸.   佢講咗d野不過我聽唔清楚....好似..我smell到ed餸會"out" / 我之前"out"過.
(同第一,二次我見佢時, 都是講e d 說話.)

不過佢吃咗好多士多啤梨囉....

你問下佢點解?
:[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
545#
發表於 06-9-27 00:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Marcus-Mama ,

good luck.
Marcus-Mama 寫道:
露絲,Matthew_媽咪,yoballma

yoballma,咁你點control(好易"孟" 嘅人)你自己呀!

我個仔又係好似你地d仔/女咁,唔洗食飯,重係好唔正常果隻,因為對佢嚟講,返學係唔開心,同有壓力(d壓力唔知係邊度來),所以令到佢無胃口.而家k3,好咗好多.不過你地好幸福,有露絲幫你地睇下個小朋友,所以我好鍾意睇你地d討論,學下嘢!

我明天到馬循入表,希望好似你地咁好彩啦!  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
546#
發表於 06-9-27 00:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
547#
發表於 06-9-27 00:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Marcus-Mama,

好彩我醒目臨岸立馬, 將細仔轉校, 如果唔係既話, 怕'車'佢重未能懂說話及無自信心tim.   (我都無理由架, 唯一理由是朝朝行到死下死下, 又比我發現d先生圍攻細仔, 直覺有d野話比我聽要轉, 又有人推下我叫我轉, 所以把心一橫, 轉鬼咗佢, 希望有奇蹟囉.)

轉下啦...有生機架.    因為我話幫細仔轉的時候, 順手帶細仔look一look, 點知佢放親學就係間新校面前(中途轉未入得學)..企係到..唔肯走..好似望夫石禁...., 從那時開始, 我便知道佢真是好想轉校, 而轉校亦帶比佢無限希望.   最後我無轉錯.

試下啦.....可能有驚喜

你囝囝讀邊間幼稚園架?

轉靈幼呀?
Marcus-Mama 寫道:
Matthew_媽咪

佢除了開頭果5日(家長可陪上堂)開心過,之後就開始唔鍾意返學,再慢慢變成唔食嘢.幼班好少功課,我未開始燥狂發作.而且一覺得佢有咁嘅情況就問佢係學校發生咩事,佢話無,只是覺得返學唔好玩,老師咁又話唔得,咁又話唔比(好多rules),又可能掛住我喎.

之後愈來愈嚴重,一到返學時間就開始喊,唔洗食(練仙咁),日日返學同佢角力,到k1放暑假前一日都係咁. 佢好固執, 我軟硬兼施都改變唔到佢對學校嘅睇法,老師都話唔知點解, 一路到k2,下學期開始好d, k3暫時無事.

但我成日'形'住佢係學校係發生咗d事,當時有人同我講,叫我同仔仔轉校,但我搵唔到原因,所以無轉到,其實唔知做得arm唔arm.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
548#
發表於 06-9-27 00:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我訂普通話, 但英文唔訂啦...  都無時間比佢玩.

放學回家, 細仔好累, 只可做完功課及吃完飯, 就無體力啦... :evil:

所以我覺得陪唔到佢囉, 哥哥之前都係買一大囉, 而家都係無用.

我見意平日做功課算吧啦~~~  星期六及日用來溫書, 時間好見洗架... 已夠用....

你呢...........你訂中英光碟呀?

話時話呀......大家copy都幾好...share d cost..... (講笑ja)
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

仔仔之前都冇嘔過, 只不過肚 all, 番到屋企食晚餐又冇事, 真係唔知點解, 真係要再同仔仔傾下, 睇下會唔會個飯盒唔好, 又或者唔夠熱 ?    

係呢, 今日派左 d 訂中英文光碟, 妳會唔會訂購呀 ?  

Matthew 媽咪
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
549#
發表於 06-9-27 11:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, 露絲, yoballma, 2000,

我訂

Rank: 4


588
550#
發表於 06-9-27 11:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B

Rank: 3Rank: 3


304
551#
發表於 06-9-27 12:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
2000,

ok no problem. [quote]
2000 寫道:
露絲,
我都係1B班的家長,請問你可唔可以幫我睇下個女,佢食成點呀,係唔係唔多食,我見佢好似瘦咗d,唔該你。
我個女叫頴琳,坐在最前的。

thank you
[/quote]


HELLO 2000

咁啱嘅, 我個細女又係叫頴琳, 寫法都一模一樣.   

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
552#
發表於 06-9-27 12:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
露絲 寫道:
yoballma,

你囡囡好乖, 叫佢吃飯佢就吃, 好c 文.

不過佢好似好累禁......

佢係唔係唔夠訓呀?

留意下佢的情況呀....如果唔理的話...怕佢無心機聽書.



HELLO 露絲
唔該晒, 不過真係比你講中, 佢真係唔夠瞓, 佢昨晚自己冇端端係到 CRY, 我問佢點解 CRY, 問吓問吓, 原來佢覺得咁早起身好辛苦, 同埋冇晒D自己時間, 因為佢以前係返下午的, 放咗學後就自己做哂D功課, 仲有好多時間玩啦, 食野啦,   SEE TV 啦, 所以佢而家好唔慣, 放學後佢好累, 跟住去 SLEEP,到咗 NIGHT 就唔願瞓, 早上就唔願起床, 返到學校就好累,我真係唔知點樣幫佢好, 最慘佢有個 歲半細妹, 有時夜晚會嘈住家姐瞓覺, 湊開佢兩姐妹個工人又走咗佬唔返黎, 而家個新工人又 拾吓拾吓咁, 兩個都要 痴實我, 真攞命!   
^_^

Rank: 4


554
553#
發表於 06-9-27 16:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,B珠Mummy, yoballma, 2000,

你地參唔參選家長教師會委員選舉呀?
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


126
554#
發表於 06-9-27 16:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
Kwok,

課外活動~楊震攪既, 都算有好多課外活動, 樣樣都齊, 不過要抽籤, 有幾樣唔駛 $ , 不過都係要抽籤, so far 開學到依家, 我小朋友都好鍾意番學, 佢話好開心, 由一個成日話自己唔識普通話既小朋友, 到依家可以耐唔耐同我講普通話, 可以自己用普通話讀課文, 都算叻架喇 ! 學校同家長溝通都好好, 有少少事老師都好主動打電話俾我, 同我傾下, 個個小朋友都好開心上學 (我眼見), 好乖, 冇話高年班蝦小一學生個 d 事發生, 希望幫到妳喇 !

Matthew 媽咪


Matthew 媽咪:
唔該晒,仲想問吓功課和默書多唔多架?因為我見隔籬主風嗰邊d媽媽說現在已經有默書,好似好慘咁,開學未有一個月就默書!
    

另外,咁多位媽咪你哋好,見你們為囝囡的飲食著急,真的為你們著急起來!可以試吓:
如想知到是否食物不合胃口;可對小朋友說:「今天學校的飯盒真難食,令你提不起食欲!」接着停下來,等他們回應(要比多d時間他們說話,追問他們反而唔講)。
今年開學時,我做了一個情緒表比阿囡,表上有幾種面譜(如:很開心、開心、唔開心、病咗、頑皮等),每天阿囡放學就會將自己和其他同學們的名字貼上去,接着她便自己說出因由。如果她沒有說,我便說(如她開心):「真係好了,囡囡今日上堂開心,媽咪聽到都好開心!」之後就不再追問有什麼開心事了,不過通常她們都會自已講埋出來。大家可以試試!

Rank: 3Rank: 3


313
555#
發表於 06-9-27 16:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我無參選家長教師會委員, 不如我提名你呀?

引文:
由 露絲 於 2006-09-27 16:35:26

Matthew_媽咪,B珠Mummy, yoballma, 2000,

你地參唔參選家長教師會委員選舉呀?   

Rank: 3Rank: 3


313
556#
發表於 06-9-27 16:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Kwok,

Thanks for your sharing.  I'll try it.

Rank: 4


554
557#
發表於 06-9-27 17:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi yoballma,

你盡快調整個囡的生理時鐘呀~~~

搵日8-9點叫個囡睡覺, 就算做唔曬d功課唔緊要, 第二朝6:00叫佢起床做, 其實d功課唔洗1/2個鐘咩都做完..唔洗擔心架.    做完就吃早餐(要豐富d....因為唔夠的話..會支持唔到一日的體力架 ), 吃完就上學.

回來後, 斗一陳間, 叫個囡吃個(包包)及飲杯(奶奶), 跟住做功課.   到咗6-7點吃晚飯及洗澡, 8-9點上床睡覺.  如是者7-10日到個囡就會習慣架啦~~~

星期六/日先致溫書及默書.

致於個工人, 唔好致意佢會禁快hand over d 工作啦, 叫佢專心及快d煮飯比個囡吃...盡快調教返d時間先.....
同個工人講(係你返來之前)...叫佢做咗接送小朋友, 叫小朋友做功課, 同煮飯洗澡, 其如咩都唔好做, 等你回來才做.
(記緊叫佢叫小朋友上床 - 幫小朋友盡快適應先啦  )



yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
yoballma,

你囡囡好乖, 叫佢吃飯佢就吃, 好c 文.

不過佢好似好累禁......

佢係唔係唔夠訓呀?

留意下佢的情況呀....如果唔理的話...怕佢無心機聽書.



HELLO 露絲
唔該晒, 不過真係比你講中, 佢真係唔夠瞓, 佢昨晚自己冇端端係到 CRY, 我問佢點解 CRY, 問吓問吓, 原來佢覺得咁早起身好辛苦, 同埋冇晒D自己時間, 因為佢以前係返下午的, 放咗學後就自己做哂D功課, 仲有好多時間玩啦, 食野啦,   SEE TV 啦, 所以佢而家好唔慣, 放學後佢好累, 跟住去 SLEEP,到咗 NIGHT 就唔願瞓, 早上就唔願起床, 返到學校就好累,我真係唔知點樣幫佢好, 最慘佢有個 歲半細妹, 有時夜晚會嘈住家姐瞓覺, 湊開佢兩姐妹個工人又走咗佬唔返黎, 而家個新工人又 拾吓拾吓咁, 兩個都要 痴實我, 真攞命!   
  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
558#
發表於 06-9-27 17:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

]

Rank: 4


554
559#
發表於 06-9-27 17:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
560#
發表於 06-9-27 17:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖