關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7553
541#
發表於 05-11-14 13:41 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我家姐住沙田...西九龍好貴咩?
我唔知呀...
佢話佢有個同事都租左 ...
我叫佢租藍田麗港城果d ...佢又話想要新果 d..
我唔知佢呀...
佢話過埋 這幾個月先..
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
542#
發表於 05-11-14 13:43 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

oic!係呀,果邊幾貴架!
你搬屋記住話我地知呀
kitty 寫道:
我家姐住沙田...西九龍好貴咩?
我唔知呀...
佢話佢有個同事都租左 ...
我叫佢租藍田麗港城果d ...佢又話想要新果 d..
我唔知佢呀...
佢話過埋 這幾個月先..

Rank: 6Rank: 6


7553
543#
發表於 05-11-14 13:53 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

ok...我十畫都未有一 /呀 ..
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
544#
發表於 05-11-14 13:56 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你地學校聖誕節有無PARTY呀?
你囡囡有無送聖誕咭比同學和老師呀?

Rank: 3Rank: 3


448
545#
發表於 05-11-14 13:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我都有訂40周年的票, 支持吓佢哋(雖然我個仔無份表演)

星期六晚上有音樂見証分享會?   , 我唔記得有呢樣嘢tim 是教會辦?  我星期六日通常都好忙
昨晚回娘家吃飯, 亞仔籌到$200,   , 未加我哋自己損的$$, 你覺得會否好少

kitty 寫道:
minnie,
你個仔而家夠六歲未呀?
都算早甩喎 ~
唔洗咁緊張~
等你好消息!

Leiyuemun,
你有冇訂40周年的票呀?
果日星期六晚上有冇去學校聽果個音樂見証分享會呀?
我去左呀...很感動!很值得一去 !

Rank: 8Rank: 8


19346
546#
發表於 05-11-14 14:00 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

幾錢一張呀?
Leiyuemun 寫道:
我都有訂40周年的票, 支持吓佢哋(雖然我個仔無份表演)

星期六晚上有音樂見証分享會?   , 我唔記得有呢樣嘢tim 是教會辦?  我星期六日通常都好忙
昨晚回娘家吃飯, 亞仔籌到$200,   , 未加我哋自己損的$$, 你覺得會否好少

[quote]
kitty 寫道:
minnie,
你個仔而家夠六歲未呀?
都算早甩喎 ~
唔洗咁緊張~
等你好消息!

Leiyuemun,
你有冇訂40周年的票呀?
果日星期六晚上有冇去學校聽果個音樂見証分享會呀?
我去左呀...很感動!很值得一去 !
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


7553
547#
發表於 05-11-14 14:01 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

有呀..上年仲好幸運地抽到隻杯 (是老師自己提供的禮物,不是人人有)
你地學校呢 ?
幼稚園肯定好熱鬧啦...
咁你仔仔有冇送聖誕卡比人呀..?
我發覺而家d 細路真係早熟..
我地果時是小學先識送聖誕卡比人..
而家幼稚園就有 la ~
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
548#
發表於 05-11-14 14:03 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

有送呀,佢尋日已寫定啦,上年係我同佢寫,今年我就叫佢自己寫
係呀
kitty 寫道:
有呀..上年仲好幸運地抽到隻杯 (是老師自己提供的禮物,不是人人有)
你地學校呢 ?
幼稚園肯定好熱鬧啦...
咁你仔仔有冇送聖誕卡比人呀..?
我發覺而家d 細路真係早熟..
我地果時是小學先識送聖誕卡比人..
而家幼稚園就有 la ~

Rank: 3Rank: 3


448
549#
發表於 05-11-14 14:05 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

$30 一張都好抵 [quote]


HIN_bb 寫道:
幾錢一張呀?
[quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
550#
發表於 05-11-14 14:06 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

咁平,係咪有得食,有得抽獎呀
Leiyuemun 寫道:
$30 一張都好抵 [quote]


HIN_bb 寫道:
幾錢一張呀?
[quote]

Rank: 6Rank: 6


7553
551#
發表於 05-11-14 14:08 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

Leiyuemun,
$200 唔小 la..講真,都是心意 jei...
我諗我仲小..我都未開始籌 添 !
冇所謂啦,有錢出錢,有力出力 ma ...(我冇錢所以出力)

音樂見証分 享會是星期六夜晚,係教會辨架 ~
真的很令人反思...是講一對父母是基督徒,女兒由細至大都返教會,又學好多野,成績好好,又乖...後來妏到好壞好極端...原來同父母好疏離,咁後來佢地緊係大團員啦...不過真係好值得一去 !

咁你40周年會唔會去呀?
我家有對雙子公主

Rank: 3Rank: 3


448
552#
發表於 05-11-14 15:30 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

即學校後面沙廠條路直去約幾分鐘, 我覺得都幾吊腳, 無地鐵, 好似只有小巴到, 我都唔清楚他們會去邊買菜

kitty 寫道:
茶果嶺呀...我都唔知邊度呀..
所以想問下 Leiyuemun 知唔知...
$3500-4000度租 ~
或者叫我細佬妹租 ~

Rank: 3Rank: 3


448
553#
發表於 05-11-14 15:32 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

有! 食亞仔帶去嗰D   我買了兩張票!!

HIN_bb 寫道:
咁平,係咪有得食,有得抽獎呀
[quote]
Leiyuemun 寫道:
$30 一張都好抵 [quote]


HIN_bb 寫道:
幾錢一張呀?
[quote]
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


7553
554#
發表於 05-11-14 15:33 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

咁又真係幾吊腳喎...
仲諗住近學校添 !
或者睇左先算 la ~
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
555#
發表於 05-11-14 15:38 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

即是食咩呀?
Leiyuemun 寫道:
有! 食亞仔帶去嗰D   我買了兩張票!!

[quote]
HIN_bb 寫道:
咁平,係咪有得食,有得抽獎呀
[quote]
Leiyuemun 寫道:
$30 一張都好抵 [quote]


HIN_bb 寫道:
幾錢一張呀?
[quote]
[/quote][/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
556#
發表於 05-11-14 15:39 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

真係都唔知去邊買餸好
kitty 寫道:
咁又真係幾吊腳喎...
仲諗住近學校添 !
或者睇左先算 la ~

Rank: 5Rank: 5


3418
557#
發表於 05-11-15 08:41 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

早晨呀~ 各位
   

Rank: 8Rank: 8


19346
558#
發表於 05-11-15 08:49 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

早晨!
囡囡溫習ok嗎?尋日考試識唔識呀?
winwin323 寫道:
早晨呀~ 各位

Rank: 6Rank: 6


7553
559#
發表於 05-11-15 09:07 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

早晨,
winwin,
原來你女女尋日考試呀?
唔怪得唔見你啦~

今日天氣很涼和陰陰天...但我心情冇被影響到 !
希望日日都咁開心就好 la ~

Leiyuemun,
尋日我女先開始籌款...籌得 $30 咋....哈哈 !
如果今個星期我家姐佢地黎就籌到多小小 !

不過我見佢次次都好盡用 咁 hard sell 就好笑...
以前細個做交通安全隊要賣獎卷又 sell 人..果時k2 ,野都講唔正,人地都唔知佢講乜,但佢籌到又撕張獎卷比人時,仲叫人記得對又講多謝咁認真又好有成功感就好開心~
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
560#
發表於 05-11-15 09:12 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

早晨!
係呀,今日天氣唔係咁好,仲有d雨!
我仔仔學校就無賣獎卷,有賣旗
kitty 寫道:
早晨,
winwin,
原來你女女尋日考試呀?
唔怪得唔見你啦~

今日天氣很涼和陰陰天...但我心情冇被影響到 !
希望日日都咁開心就好 la ~

Leiyuemun,
尋日我女先開始籌款...籌得 $30 咋....哈哈 !
如果今個星期我家姐佢地黎就籌到多小小 !

不過我見佢次次都好盡用 咁 hard sell 就好笑...
以前細個做交通安全隊要賣獎卷又 sell 人..果時k2 ,野都講唔正,人地都唔知佢講乜,但佢籌到又撕張獎卷比人時,仲叫人記得對又講多謝咁認真又好有成功感就好開心~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖