- 在線時間
- 5 小時
- 最後登錄
- 11-12-6
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 42
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 46
- UID
- 65313

|
回覆 # 的文章
真係多謝呢遁咁多位mami,我個仔今年11月考York,打算比佢09年轉校入k2, 點知11月interview後,York就好快打比我話k1上午班有位, 叫我k1下學期比佢返, 我心大心細, 但最後都回覆左話讀, 但覆左後,周圍問人york 好唔好, 點知 個個都話唔知 or 以前ok, 又話如果轉去york, 點解唔試下st. Cat.,總之, 無一個好comment, 直至一位朋友比左呢條 link我, 我就好有耐性由pg1 睇到而家,
我本來都心大心細, 但係各位mami 都比唔同意見, 但我想, 約克都應該ok, 但係阿仔又收到去CCKG的interview request, 我當然會同佢去, 亦會同佢試下寫信去St. Cat,想問, 以我呢個case,
而家阿仔讀緊Think, 是否等下考唔考到CCKG/ St. Cat, K2才去york? or 而家去, 到CCKG真係考到先轉?
真係頭都大哂! 當初想同佢轉校, 係想佢再學好d....打下底, 睇下考唔考到DBS 小學, 現剛生完小b3個月, 又要返工, 而家轉校, 好似好煩...
Thanks....
各位家長, 可否比d意見小妹... |
|