關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1139
541#
發表於 08-12-12 00:01 |只看該作者
栢喬媽媽,

我係著住牛仔褲加黑色衫, 如果你見到一個肥師奶就係我喇..  哈哈.....  多謝你送張聖誕咭俾鈞渝呀!!   你睇完觀課係咪走左喇? 因為放學果陣我見係工人湊栢喬既, 鈞渝同匡匡仲同佢一齊影左張相.. 不過係匡匡爹地部機到呀...  等我收到再send返俾你吖...

栢喬係咪A組架? 因為我睇返 d video B組好似唔見栢喬既?
佢地行Catwalk真係好攪鬼...  其實今次觀課真係唔錯, 時間真係過得好快...  我諗可能平時佢地都會幾個校舍一齊用卦...  

原帖由 栢喬媽媽 於 08-12-10 16:09 發表
hi 鈞渝媽媽
今日觀課妳是否穿了一條黑色褲再套對boots呢,因我今日看見一個小朋友好像鈞渝,而且我記得鈞渝是穿裙的,
  今日觀課我覺得小朋友很可愛,但我又覺得我地14號校舍太細,根本做不到這麼舒適的效果, ...

[ 本帖最後由 pcdogxx 於 08-12-12 00:30 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


221
542#
發表於 08-12-12 15:37 |只看該作者
hi 鈞渝媽媽:

  平日鈞渝是否妳接放學呀,因有時我都會接栢喬放學,我問栢喬鈞渝放了學嗎?栢喬話鈞渝放了學......冇緣見到

今日收到學校通告,有復活節活表演,但入場費$230.00.好貴但.....我都會去,不如約埋匡匡媽媽齊...

我想請問怎樣將baby kingdom相溥放在這裹,因我試了很多方法都不成功,謝謝..

Rank: 2


46
543#
發表於 08-12-12 18:15 |只看該作者

回覆 # 的文章

真係多謝呢遁咁多位mami,我個仔今年11月考York,打算比佢09年轉校入k2, 點知11月interview後,York就好快打比我話k1上午班有位, 叫我k1下學期比佢返, 我心大心細, 但最後都回覆左話讀, 但覆左後,周圍問人york 好唔好, 點知 個個都話唔知 or 以前ok, 又話如果轉去york, 點解唔試下st. Cat.,總之, 無一個好comment,  直至一位朋友比左呢條 link我, 我就好有耐性由pg1 睇到而家,

我本來都心大心細, 但係各位mami  都比唔同意見, 但我想, 約克都應該ok,  但係阿仔又收到去CCKG的interview request, 我當然會同佢去, 亦會同佢試下寫信去St. Cat,想問, 以我呢個case,
而家阿仔讀緊Think, 是否等下考唔考到CCKG/ St. Cat, K2才去york?  or 而家去, 到CCKG真係考到先轉?

真係頭都大哂! 當初想同佢轉校, 係想佢再學好d....打下底, 睇下考唔考到DBS 小學, 現剛生完小b3個月,  又要返工, 而家轉校, 好似好煩...

Thanks....

各位家長, 可否比d意見小妹...

Rank: 2


77
544#
發表於 08-12-12 20:32 |只看該作者
點解helloween d 相仲未有嘅 ?

Rank: 5Rank: 5


1730
545#
發表於 08-12-15 11:51 |只看該作者
係la,我都想快d睇吓佢地d相,肯定好得意.....

原帖由 eunicepoon 於 08-12-12 20:32 發表
點解helloween d 相仲未有嘅 ?

Rank: 2


95
546#
發表於 08-12-15 23:34 |只看該作者
老師話這個星期派照片的

Rank: 3Rank: 3


221
547#
發表於 08-12-16 11:12 |只看該作者
hi

我想問大家有冇人會去復活節party,原來家長同學生都要比錢,即$460元,好貴喎

Rank: 3Rank: 3


304
548#
發表於 08-12-16 11:39 |只看該作者
我同老公決定左唔去啦, 一來係平日, 仲要10:00am-2:00pm, 即係要請成日假, 都幾麻煩。二來三個人加埋成700元,唔係好划算囉!但淨係得其中一個家長去的話又可能會令囝囝唔開心。所以都係唔去,唔知唔去嗰啲小朋友係咪嗰日唔駛返學呢?

樂樂媽



原帖由 栢喬媽媽 於 08-12-16 11:12 發表
hi

我想問大家有冇人會去復活節party,原來家長同學生都要比錢,即$460元,好貴喎

Rank: 4


961
549#
發表於 08-12-16 12:47 |只看該作者
我想問如果家長唔去, 係唔係小朋友冇得上台表演呀..
如果係, 我會同囝囝兩人去囉..
我可以拍DV比爸爸睇, 因為3個人真係好貴呀..

原帖由 pytcay 於 08-12-16 11:39 發表
我同老公決定左唔去啦, 一來係平日, 仲要10:00am-2:00pm, 即係要請成日假, 都幾麻煩。二來三個人加埋成700元,唔係好划算囉!但淨係得其中一個家長去的話又可能會令囝囝唔開心。所以都係唔去,唔知唔去嗰啲小朋友係咪嗰日 ...

[ 本帖最後由 henrykwok 於 08-12-16 12:49 編輯 ]

Rank: 4


961
550#
發表於 08-12-16 12:49 |只看該作者
你哋今個星期(17-19)會幫小朋友著甚麼衫返學校開Christmas Party呀??

Rank: 5Rank: 5


1730
551#
發表於 08-12-16 14:20 |只看該作者
無mud特別喎,不過盡量著d紅色,鮮色d衫,有d節日氣氛o麻

原帖由 henrykwok 於 08-12-16 12:49 發表
你哋今個星期(17-19)會幫小朋友著甚麼衫返學校開Christmas Party呀??

Rank: 5Rank: 5


1730
552#
發表於 08-12-16 14:24 |只看該作者
如果你淨係比小朋友個費用,小朋友應該有份上台表演o架,唔通比咗一個小朋友錢,要個小朋友自己坐係度睇表演咩

原帖由 henrykwok 於 08-12-16 12:47 發表
我想問如果家長唔去, 係唔係小朋友冇得上台表演呀..
如果係, 我會同囝囝兩人去囉..
我可以拍DV比爸爸睇, 因為3個人真係好貴呀..

Rank: 3Rank: 3


221
553#
發表於 08-12-16 14:27 |只看該作者
我唸,唔去應該唔駛返學掛..:

Rank: 4


961
554#
發表於 08-12-16 15:32 |只看該作者
好似係唔係復活節假期, 如果唔去小朋友語需要返學..
但如果去, 係唔係一定家長都要去呢, 因為冇人接走佢?
都係等我, 等陣打電話問問老師, 再回報比大家知先..

Rank: 4


961
555#
發表於 08-12-16 19:22 |只看該作者
我頭先打咗去學校問啦..
老師話要家長同小朋友一齊參加, 唔可以小朋友自己一個人參加..
和有份參加者, 就可上台表演..
佢哋以自助餐形式..
我應該我同囝囝兩個人參加..

-------------------------------------
順便, 問問仔仔係學校近況啦..
因為仔仔話上星期五比老師罰, 但沒有話比我知罰甚麼..
老師話完全常常同隔離女同學仔談話, 所以罰佢哋分開坐..
但本來隔離男同學仔好靜, 依間都一齊傾啦..
我都唔明點解咁鬼多嘢傾..
和話佢心散, 唔夠專心..真係唔知點教好..

[ 本帖最後由 henrykwok 於 08-12-16 19:24 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1139
556#
發表於 08-12-17 13:11 |只看該作者
原帖由 栢喬媽媽 於 08-12-16 14:27 發表
我唸,唔去應該唔駛返學掛..:


栢喬媽媽,
我同匡匡媽咪都無參加到呀..   因為覺得實在太貴, 都唔明點解連小朋友都要收咁貴架..   本來今日我想打返去問下Ms. Lee有關詳情, 不過佢今日請左假, 唔知每班小朋友會表演幾耐, 同埋如果唔去表演果d咁上堂有冇得練習, 如果冇, 唔通要坐埋一邊玩其他野?   不過今日要交, 所以我都係選左唔去先, 等我問清楚, 到時我諗如果想參加佢都俾加返卦...

Rank: 3Rank: 3


221
557#
發表於 08-12-17 13:45 |只看該作者
hi鈞渝媽媽:

  我最後都決定不去,因栢喬爸爸都話唔值..,大人要比錢都可以,但小朋友都計錢就no good
我今日接栢喬放學,第一次見到鈞渝,佢好斯文,好定.

Rank: 5Rank: 5


1139
558#
發表於 08-12-17 18:05 |只看該作者
栢喬媽媽..

原來你最後都無參加呀....   我仲諗哎吔.. 我地都唔去掉低左你添...  仲諗好唔好去陪下你添..  哈哈..   

我都覺得係.. 如果小朋友唔使咁貴, 真係會考慮下..  其實原先我地填晒form, 仲3個人去添.. 跟住匡匡媽咪話好似唔係好值喎..  咁我見佢唔去, 咁我梗係都唔去啦...

我pm左我個手提電話俾你,  如果下次有呢d咁既活動, 不如我地都一齊夾下意見先好喇..  哈哈..

哈.. 佢唔曳個樣都呃得下人架..   佢係屋企成個男仔咁架, 又擒高又擒低..   係人都話佢邊忽似女仔呀..   

原帖由 栢喬媽媽 於 08-12-17 13:45 發表
hi鈞渝媽媽:

  我最後都決定不去,因栢喬爸爸都話唔值..,大人要比錢都可以,但小朋友都計錢就no good
我今日接栢喬放學,第一次見到鈞渝,佢好斯文,好定. ...

Rank: 5Rank: 5


1730
559#
發表於 08-12-18 19:41 |只看該作者
e,原來你地個個都唔去呀,等我報咗名添,其實我想睇吓d小朋友上台可以做到d mud嘢表演,有機會訓練吓佢地膽量都幾好呀,你地個個都唔去,無機會見吓面添,我個囝果班我又唔識其他同學仔....

原帖由 pcdogxx 於 08-12-17 18:05 發表
栢喬媽媽..

原來你最後都無參加呀....   我仲諗哎吔.. 我地都唔去掉低左你添...  仲諗好唔好去陪下你添..  哈哈..   

我都覺得係.. 如果小朋友唔使咁貴, 真係會考慮下..  其實原先我地填晒form, 仲3個人去添.. 跟 ...

Rank: 3Rank: 3


195
560#
發表於 08-12-19 00:54 |只看該作者
Hello Edvychan,

我都報左名去, 又係想個仔練下膽量, 今日上網先知無mug人去, 吾緊要啦, 吾同班都可以做下朋友仔!

ronniema

原帖由 Edvychan 於 08-12-18 19:41 發表
e,原來你地個個都唔去呀,等我報咗名添,其實我想睇吓d小朋友上台可以做到d mud嘢表演,有機會訓練吓佢地膽量都幾好呀,你地個個都唔去,無機會見吓面添,我個囝果班我又唔識其他同學仔....

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖