關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
541#
發表於 08-2-14 15:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:11 發表
KY: 我女D中文同數都唔掂喎

我女比上來,咪仲差。:cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17269
542#
發表於 08-2-14 15:15 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:13 發表
我都好like整野食, but 好怕洗

呢樣真,諗起洗野,我頭都痛。我呢排係咁整cookies, cakes,工人睇見就頭痛。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
543#
發表於 08-2-14 15:16 |只看該作者
CC: 新年都大把朱古力食啦喎....

Rank: 8Rank: 8


17269
544#
發表於 08-2-14 15:16 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:10 發表
隻佬yesterday 冇la la 話情人節咪有chocolate 食, 唔知係咪暗示俾我聽, 我諗住買盒俾佢當gift 算lu.

咁佢送左咩俾你呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
545#
發表於 08-2-14 15:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:16 發表
CC: 新年都大把朱古力食啦喎....

我都食左唔少,屋企仲有幾盒,不過唔想食喇。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
546#
發表於 08-2-14 15:17 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:14 發表

我女比上來,咪仲差。:cry: :cry:

你女學校份卷咁深, 唉, 自己知自己事啦!!!:( :( :( :( :(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
547#
發表於 08-2-14 15:17 |只看該作者
我亞女only玩掂
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:11 發表
KY: 我女D中文同數都唔掂喎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
548#
發表於 08-2-14 15:19 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:17 發表

我都食左唔少,不過唔想食喇。

ME TOO

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
549#
發表於 08-2-14 15:20 |只看該作者
我地only1盒金莎$5x 果盒.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:16 發表
CC: 新年都大把朱古力食啦喎....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
550#
發表於 08-2-14 15:21 |只看該作者
N年前都會有gift gei, e+唔駛旨意:;pppp: :;pppp:
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:16 發表

咁佢送左咩俾你呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
551#
發表於 08-2-14 15:22 |只看該作者
我放工都要出旺角, 上次同你地講過話申請CITIBANK IT卡送$300 COUPON, 我今日打 去HOTLINE問, 佢地叫我帶埋D STATMENT上去CENTRE度攞就得架啦喎, 我仲成日等佢地封換領信....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
552#
發表於 08-2-14 15:24 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:20 發表
我地only1盒金莎$5x 果盒.

你地屋企同大陸果度無擺全盒咩????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
553#
發表於 08-2-14 15:28 |只看該作者
hk屋企冇, 我同隻佬講都上大陸and 冇人會嚟, 費時整,only擺咗rice pudding 係table 算lu. 大陸梗+唔會because 間屋冇muk嘢, 都唔係好算一個屋企, 似warehouse 多d.

[quote]原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:24 發表

你地屋企同大陸果度無擺全盒咩???????? [/quote

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-2-14 15:30 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
554#
發表於 08-2-14 15:38 |只看該作者
而家咁鬼凍, 我其實都唔係好願出旺角, 不過明天約左你地DINNER, 之後我又女要返學,無時間... 所以先今日去咋.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
555#
發表於 08-2-14 15:41 |只看該作者
我真係頂唔順我叔仔, 佢話佢唔like新年派利是, 咁你唔派俾外人我唔怪你, 自己姪都唔派, 妖. 返大陸lee幾日仲有其他老土嘢, 明天再呻.

Rank: 6Rank: 6


8125
556#
發表於 08-2-14 15:48 |只看該作者
come, cc

你地係未開左工啦??

[ 本文章最後由 多利是 於 08-2-14 15:49 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
557#
發表於 08-2-14 15:51 |只看該作者
ky

thanks..我都係咁fry, 但次次都fry得唔好.......唔知點解~

我都好like整野食....


原文章由 lky2008 於 08-2-14 03:13 PM 發表

我都唔叻,我的做法:
1  抹乾塊扒,乜都唔醃(如靚的扒,醃左仲唔好),正係啪D black pepper係面。
2  開大火,燒熱個pan, 落牛油,熔左再加少少我地cooking 的油(正用butter,好易濃),D油熱左,落扒,大火煎香2邊,1/2分鐘,應該有7成熟,想熟D,就 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
558#
發表於 08-2-14 15:54 |只看該作者
佢結婚有無擺酒?
我覺得呢d人好老土lor, 結婚又收人地人情, 新年就縮唔派利是
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:41 發表
我真係頂唔順我叔仔, 佢話佢唔like新年派利是, 咁你唔派俾外人我唔怪你, 自己姪都唔派, 妖. 返大陸lee幾日仲有其他老土嘢, 明天再呻.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
559#
發表於 08-2-14 15:54 |只看該作者
我地only放紅日, 11日已經開工, 我自己放咗3日大假.

原文章由 多利是 於 08-2-14 15:48 發表
come, cc

你地係未開左工啦??

Rank: 8Rank: 8


17269
560#
發表於 08-2-14 15:55 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-14 15:51 發表
ky

thanks..我都係咁fry, 但次次都fry得唔好.......唔知點解~

我都好like整野食....

我都唔叻架!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖