註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:11 發表 KY: 我女D中文同數都唔掂喎
返回頂部
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:13 發表 我都好like整野食, but 好怕洗
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:10 發表 隻佬yesterday 冇la la 話情人節咪有chocolate 食, 唔知係咪暗示俾我聽, 我諗住買盒俾佢當gift 算lu.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:16 發表 CC: 新年都大把朱古力食啦喎....
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:14 發表 我女比上來,咪仲差。:cry: :cry:
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:17 發表 我都食左唔少,不過唔想食喇。
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:16 發表 咁佢送左咩俾你呀?
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:20 發表 我地only1盒金莎$5x 果盒.
男爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-14 03:13 PM 發表 我都唔叻,我的做法: 1 抹乾塊扒,乜都唔醃(如靚的扒,醃左仲唔好),正係啪D black pepper係面。 2 開大火,燒熱個pan, 落牛油,熔左再加少少我地cooking 的油(正用butter,好易濃),D油熱左,落扒,大火煎香2邊,1/2分鐘,應該有7成熟,想熟D,就 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:41 發表 我真係頂唔順我叔仔, 佢話佢唔like新年派利是, 咁你唔派俾外人我唔怪你, 自己姪都唔派, 妖. 返大陸lee幾日仲有其他老土嘢, 明天再呻.
原文章由 多利是 於 08-2-14 15:48 發表 come, cc 你地係未開左工啦??
原文章由 多利是 於 08-2-14 15:51 發表 ky thanks..我都係咁fry, 但次次都fry得唔好.......唔知點解~ 我都好like整野食....