關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
541#
發表於 08-1-28 14:38 |只看該作者
可否你畫了fax俾我睇呀 ?

原文章由 hoganmama 於 08-1-28 14:31 發表
好難講條題目bor

有7個格仔, 將1-7放入去

  a格仔               e 格仔

  b格仔    d 格仔    f 格仔

  c格仔                g格仔

a+d+g = b+d+f = e+d+c

明唔明?
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
542#
發表於 08-1-28 14:38 |只看該作者
你地無呢d題目嗎? 佢地成日都有呢d騎呢野
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 14:36 發表
hoganma: 睇倒你d題目就

雪: 我女件華服扔左n年啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
543#
發表於 08-1-28 14:39 |只看該作者
係lor, 去la, 第2 日都唔駛一早出發, come 要返公都去.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 14:30 發表

我都係啦, 22/2亞女已經去旅行, 我地夜晚都照去, 23/2又跟你去bbq.....去啦去啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
544#
發表於 08-1-28 14:39 |只看該作者
come,印花唔該.

CC, 北角去, 都未必有人俾.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 14:36 發表
hoganma: 睇倒你d題目就

雪: 我女件華服扔左n年啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
545#
發表於 08-1-28 14:41 |只看該作者
我都要返工呀.  睇吓點啦, 仲有成個月.

原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 14:39 發表
係lor, 去la, 第2 日都唔駛一早出發, come 要返公都去.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
546#
發表於 08-1-28 14:42 |只看該作者
why要去north point買? 好平嗎? 我見lam tin都有, 好似$6x
原文章由 雪文 於 08-1-28 14:39 發表
come,印花唔該.

CC, 北角去, 都未必有人俾.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
547#
發表於 08-1-28 14:42 |只看該作者
我唔係太記得幅圖, 驚畫錯比你, love, 記唔記得係點?
原文章由 雪文 於 08-1-28 14:38 發表
可否你畫了fax俾我睇呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
548#
發表於 08-1-28 14:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-28 14:38 發表
你地無呢d題目嗎? 佢地成日都有呢d騎呢野

我女無lee d 咁深嘅題目架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
549#
發表於 08-1-28 14:43 |只看該作者
星期日同CC去咗觀塘, 無size無色. 咁佢今日去咗灣仔, 好貴, 要百幾銀.  lamtin的是旗袍嗎, 應該無披肩的.  


原文章由 hoganmama 於 08-1-28 14:42 發表
why要去north point買? 好平嗎? 我見lam tin都有, 好似$6x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
550#
發表於 08-1-28 14:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 14:43 發表
星期日同CC去咗觀塘, 無size無色. 咁佢今日去咗灣仔, 好貴, 要百幾銀.  lamtin的是旗袍嗎, 應該無披肩的.  

亞女學校一定要穿嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
551#
發表於 08-1-28 14:44 |只看該作者
come : 我囡幼兒園同將來的小學, 年年都有華服日的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
552#
發表於 08-1-28 14:46 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 14:44 發表
come : 我囡幼兒園同將來的小學, 年年都有華服日的

我女學校都有, 不過唔一定要穿囉, 好多同學都唔穿, 穿體育服算啦.(4/2佢地華服日)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
553#
發表於 08-1-28 14:46 |只看該作者
亞女間中有, 亞仔last week先做完.

原文章由 hoganmama 於 08-1-28 14:38 發表
你地無呢d題目嗎? 佢地成日都有呢d騎呢野

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
554#
發表於 08-1-28 14:47 |只看該作者
咁佢哋穿華服好開心的, 我都會俾佢穿.  新年又可以穿.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 14:46 發表

我女學校都有, 不過唔一定要穿囉, 好多同學都唔穿, 穿體育服算啦.(4/2佢地華服日)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
555#
發表於 08-1-28 14:47 |只看該作者
個日同cc and jerry媽係lamtin都見到件, 我覺得都幾靚lor, 我估到長度到knees, 背心旗袍型, 內裡有毛毛, 無披肩, 有紅色, 粉紅色同深粉紅色

你問cc記唔記得? 係咪你想要個d款
原文章由 雪文 於 08-1-28 14:43 發表
星期日同CC去咗觀塘, 無size無色. 咁佢今日去咗灣仔, 好貴, 要百幾銀.  lamtin的是旗袍嗎, 應該無披肩的.  

Rank: 8Rank: 8


17382
556#
發表於 08-1-28 14:48 |只看該作者
係次次都有


原文章由 hoganmama 於 08-1-28 14:38 發表
你地無呢d題目嗎? 佢地成日都有呢d騎呢野

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
557#
發表於 08-1-28 14:48 |只看該作者
我地都係, 今年冇諗住買ga, 亞女禽日見到, 佢話好靚, 叫我買俾佢
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 14:46 發表

我女學校都有, 不過唔一定要穿囉, 好多同學都唔穿, 穿體育服算啦.(4/2佢地華服日)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
558#
發表於 08-1-28 14:49 |只看該作者
係呀, 個日佢哋同我提來.

觀塘加披肩才79元. 仲有個手袋仔.

原文章由 hoganmama 於 08-1-28 14:47 發表
個日同cc and jerry媽係lamtin都見到件, 我覺得都幾靚lor, 我估到長度到knees, 背心旗袍型, 內裡有毛毛, 無披肩, 有紅色, 粉紅色同深粉紅色

你問cc記唔記得? 係咪你想要個d款
...

Rank: 5Rank: 5


2065
559#
發表於 08-1-28 14:49 |只看該作者
我只是想到張4攞於中間, 其它的我自己攞張紙計計計....冇想到重有咁多 combination 。我就是講這張 paper, 亞女幾乎冇題织做做。

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 13:39 發表
HOGANMA,KATIEMA


岩岩果份數學PAPER我有一題唔知點做,想問下你地,係第3題:將1,2,3,4,5,6,7排列但3條邊之和要相等,答案應該點排呀 我攪左一輪都係放棄左啦:D :D ...

Rank: 8Rank: 8


17382
560#
發表於 08-1-28 14:49 |只看該作者
記得,雪文你PM個FAX比我,我晝比你睇


原文章由 hoganmama 於 08-1-28 14:42 發表
我唔係太記得幅圖, 驚畫錯比你, love, 記唔記得係點?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖