關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
541#
發表於 08-1-17 11:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:44 發表
我都係驚漏電wor

我都唔敢用電毯....

HOGANMA: 係呀, 朝早起身時, 隻腳只係唔冰凍, 都唔暖的.

Rank: 5Rank: 5


2967
542#
發表於 08-1-17 11:49 |只看該作者
touch wood, 用咗3 yrs 都冇事

不過人老咗, 身體真係冇以前咁好, 我後生果時都唔係好怕涷
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:44 發表
我都係驚漏電wor
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
543#
發表於 08-1-17 11:50 |只看該作者
love love,

你有冇睇到news話個9歲女仔吊頸自殺呀!我哋教女都要小心D,好驚呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
544#
發表於 08-1-17 11:51 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 11:49 發表
touch wood, 用咗3 yrs 都冇事

不過人老咗, 身體真係冇以前咁好, 我後生果時都唔係好怕涷

cy,

你邊part老呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
545#
發表於 08-1-17 11:53 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:50 發表
love love,

你有冇睇到news話個9歲女仔吊頸自殺呀!我哋教女都要小心D,好驚呀!

果度有無講個女仔點解要自殺呀????:(

Rank: 8Rank: 8


17382
546#
發表於 08-1-17 11:54 |只看該作者
9歲自殺:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: .......唉

我囡讀書成績係差...其實我都無話佢,返而會同佢講:你自己諗啦媽咪都幫唔到你幾多but媽咪都係會支持你及唔會放棄你,老師都一樣會支持你及唔會放棄你的,我囡回應:我都唔會放棄自己我會做好自己

Rank: 6Rank: 6


8125
547#
發表於 08-1-17 11:55 |只看該作者
更年期?? 應該同我地仲有一段距離

KY

我覺得你係精神緊張多D.. relax relax relax

Rank: 6Rank: 6


6601
548#
發表於 08-1-17 11:56 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 11:53 發表

果度有無講個女仔點解要自殺呀????:(

冇留遺書呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
549#
發表於 08-1-17 11:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:54 發表
9歲自殺:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: .......唉
我囡回應:我都唔會放棄自己我會做 ...

咁你應該放心晒啦!:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


6601
550#
發表於 08-1-17 11:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:54 發表
9歲自殺:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: .......唉

我囡讀書成績係差...其實我都無話佢,返而會同佢講:你自己諗啦媽咪都幫唔到你幾多but媽咪都係會支持你及唔會放棄你,老師都一樣會支持你及唔會放棄你的,我囡回應:我都唔會放棄自己我會做 ...

love love,

你女女答得好好呀!好識諗呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
551#
發表於 08-1-17 11:57 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:56 發表

冇留遺書呀!

, 真係死左都唔知發生乜事!!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
552#
發表於 08-1-17 11:59 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-17 11:55 發表
更年期?? 應該同我地仲有一段距離

KY

我覺得你係精神緊張多D.. relax relax relax

但30歲更年期我都聽過呀!
我確實緊張Dge.

Rank: 8Rank: 8


17382
553#
發表於 08-1-17 12:00 |只看該作者
我又咁睇,用”愛”去關心多d佢地囉,我對亞囡係好絕但又好關心佢的,我地成日傾計講笑的but要認真時又要佢好認真咁啦,話佢我都會但唔會用d傷害佢自專的說話(如:無用等等)


原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:50 發表
love love,

你有冇睇到news話個9歲女仔吊頸自殺呀!我哋教女都要小心D,好驚呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
554#
發表於 08-1-17 12:00 |只看該作者
我都係訓極都覺好凍的人, 以前住馬安山, 呢d天氣, 真係好似訓冰床咁架..真係訓醒對腳先叫做暖d.. 我無wear socks訓架..因為阿婆話wear socks訓, 血氣更唔好...會更怕凍~ 所以呢d天氣...好難有覺好訓~  我老公又唔比用電jin, 話怕溜電 所以我要佢訓暖左個被窩, 我先去訓架 但都唔好得幾多

係搬返出市區住後, 同埋食多左花膠, 又好似真係好d..

所以, 女人真係要補下架, 要對自己好d 得閑焗下紅棗元肉己子水飲下先得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
555#
發表於 08-1-17 12:01 |只看該作者
我哋的年夜飯, 要我開聲同老細講返來, 仲要揾最平個D, $1680全包宴

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
556#
發表於 08-1-17 12:02 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:59 發表

但30歲更年期我都聽過呀!
我確實緊張Dge.

30歲!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
557#
發表於 08-1-17 12:02 |只看該作者
其實我囡思想好成熟好識諗的所以我唔太擔心,佢係衰貪玩only


原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 11:56 發表

咁你應該放心晒啦!:loveliness:

Rank: 5Rank: 5


2967
558#
發表於 08-1-17 12:02 |只看該作者
我張相化咗妝, 你唔覺jar, 真人殘好多
原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:51 發表

cy,

你邊part老呀?
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
559#
發表於 08-1-17 12:03 |只看該作者
look look:

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080117&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=10653115

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
560#
發表於 08-1-17 12:04 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 12:01 發表
我哋的年夜飯, 要我開聲同老細講返來, 仲要揾最平個D, $1680全包宴

1680????????????????
你老細仲孤寒過我老細喎!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖