關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
541#
發表於 08-1-10 14:56 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:55 發表
come come:

你lunch食左咩呀?

瘦叉飯, 日日諗食乜諗到頭都爆 .

Rank: 6Rank: 6


6601
542#
發表於 08-1-10 14:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 14:55 發表

睇雜誌話我想買個LV袋都係比自由人掃晒架!!!!

冇計啦!上面的人有$,要買野嘛。

Rank: 6Rank: 6


6601
543#
發表於 08-1-10 14:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 14:56 發表

瘦叉飯, 日日諗食乜諗到頭都爆 .

瘦叉》》My and my daughter's favourate!

Rank: 5Rank: 5


2065
544#
發表於 08-1-10 15:00 |只看該作者
應該是做冬之後 wor,我打算今星期六去還。但又就來M到。想問M到去吾去得?我重要去車公廟, 萬佛寺....好忙

原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:37 發表

雪雪:

有人教我還太歲要係做冬之前,所以我還左啦!而攝呢?我多數年初1,2,3..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
545#
發表於 08-1-10 15:01 |只看該作者
而家等緊老師電話~話說下星期二我女去参加芭蕾舞比賽, 派左通告話當日只上頭1,2堂, 之後去換衫化妝, 再食埋LUNCH就出發, 如家長想幫手化妝的話, 就10:15AM到達XX課室. 咁佢又唔講唔幫手的家長點樣喎? 佢比左個時間2:00PM荃灣大會堂, 咁其餘的家長要自己去定跟學校去呢? 果日小朋友的書包要點呢? 有無入場券派架....全部都無講到!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
546#
發表於 08-1-10 15:01 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-10 15:00 發表
應該是做冬之後 wor,我打算今星期六去還。但又就來M到。想問M到去吾去得?我重要去車公廟, 萬佛寺....好忙

但我12月中還,已經好多人還啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
547#
發表於 08-1-10 15:02 |只看該作者
CY, katiema, look look.



http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1226933&pid=20748424&page=1&extra=page%3D1#pid20748424

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 14:55 發表
咁, 不如約埋一齊去攝呀, 我隻佬係本命年, 犯到應呀

Rank: 5Rank: 5


2065
548#
發表於 08-1-10 15:02 |只看該作者
大6人來香港買lv, 香港人上大6買A貨

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 14:55 發表

睇雜誌話我想買個LV袋都係比自由人掃晒架!!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
549#
發表於 08-1-10 15:04 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-10 15:02 發表
大6人來香港買lv, 香港人上大6買A貨

Rank: 6Rank: 6


6601
550#
發表於 08-1-10 15:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 15:01 發表
而家等緊老師電話~話說下星期二我女去参加芭蕾舞比賽, 派左通告話當日只上頭1,2堂, 之後去換衫化妝, 再食埋LUNCH就出發, 如家長想幫手化妝的話, 就10:15AM到達XX課室. 咁佢又唔講唔幫手的家長點樣喎? 佢比左個時間2: ...

學校應該解釋得清楚D。:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
551#
發表於 08-1-10 15:05 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:57 發表

冇計啦!上面的人有$,要買野嘛。

唉! 我地真係慘, 日做夜做都係得個桔:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
552#
發表於 08-1-10 15:10 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 15:05 發表

學校應該解釋得清楚D。:(

我諗住果日湊左女女返學, 去美心搵位同我爸媽飲茶, 再游一陣先去學校(如果跟大隊出發), 如自己去荃灣就早少少同我媽去行下街先.

Rank: 5Rank: 5


2967
553#
發表於 08-1-10 15:12 |只看該作者
Katiema, 你係邊樹攝ga
原文章由 katiekma 於 08-1-10 15:00 發表
應該是做冬之後 wor,我打算今星期六去還。但又就來M到。想問M到去吾去得?我重要去車公廟, 萬佛寺....好忙
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
554#
發表於 08-1-10 15:13 |只看該作者
荃灣都幾多嘢行ga wor, 小心出血
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 15:10 發表

我諗住果日湊左女女返學, 去美心搵位同我爸媽飲茶, 再游一陣先去學校(如果跟大隊出發), 如自己去荃灣就早少少同我媽去行下街先.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
555#
發表於 08-1-10 15:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 15:05 發表

唉! 我地真係慘, 日做夜做都係得個桔:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
556#
發表於 08-1-10 15:14 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 15:13 發表
荃灣都幾多嘢行ga wor, 小心出血

, 我同我媽都係放一族

Rank: 6Rank: 6


6601
557#
發表於 08-1-10 15:15 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 15:13 發表
荃灣都幾多嘢行ga wor, 小心出血

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
558#
發表於 08-1-10 15:16 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-10 15:02 發表
大6人來香港買lv, 香港人上大6買A貨

我唔要買A貨呀

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-10 15:21 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
559#
發表於 08-1-10 15:17 |只看該作者
KY: 你上次去LV買左邊款袋? SEND張相黎睇下!!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
560#
發表於 08-1-10 15:22 |只看該作者
我頭先去買bra,係冇得試ge,  但Triumph 的 size多數冇問題(對我)。佢D 貨係跟size分區,咁我緊去我個區(最醜個區)到勦啦!點知我揀其中一個bra 時,個sales姐姐大大聲同我講:呢個杯係細D架!呢個款,你要75個size啦。我望一望自己,想話:你咁睇得起我,我咁大個都未試過75呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖