關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
541#
發表於 07-12-22 09:49 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:42 發表
我諗CY唔介意我講出來. 大致咁 :
佢返到去99黑面, 之後姑奶打來大駡佢, 講到last仲話叫佢自己找託管. 仲閙佢做咩借錢俾C6 ( 二年前的事)
CY諗住唔求佢哋, 揾人湊仔同埋今晚唔去食飯.:cry: :cry:  
...

借$$比個老公都鬧???
搵人睇細路果度之前都聽cy講話佢99唔like架啦!!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
542#
發表於 07-12-22 09:50 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 09:47 發表
come,
最緊要簽滿額可以換 coupon ma

簽滿啦
it visa要2個月內簽滿3000元

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
543#
發表於 07-12-22 09:51 |只看該作者
多謝多謝, 大家咁話.

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-22 00:43 發表
預祝各位聖誕快樂,新年進步,財源廣進,心想事成,身體健康,小朋友就學業進步(呢句我要同亞囡講

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
544#
發表於 07-12-22 09:51 |只看該作者
係ar, 尋日試左好多隻ar, anna sui, crabtree, ck, burberry, 睇極都係鍾情隻法蘭西香水, 睇下sogo有無d咩gift set lor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 09:48 發表

買香水嗎????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
545#
發表於 07-12-22 09:51 |只看該作者
我都買了一支俾自己, Anna Sui 新出的 'Flight of Fanny'
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 09:48 發表

買香水嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
546#
發表於 07-12-22 09:51 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:47 發表
我都無听包租婆講要買肚臍, 係唔係听你哋上來日日講, 出事咗啦

之前佢話睇lv架....點知都係買返肚臍袋

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
547#
發表於 07-12-22 09:53 |只看該作者
係咪最新個隻? 有無discount?我都幾like, but都係覺得之前睇個隻法蘭西野好d
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 09:51 發表
我都買了一支俾自己, Anna Sui 新出的 'Flight of Fanny'

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
548#
發表於 07-12-22 09:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:51 發表
係ar, 尋日試左好多隻ar, anna sui, crabtree, ck, burberry, 睇極都係鍾情隻法蘭西香水, 睇下sogo有無d咩gift set lor

買啦買啦......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
549#
發表於 07-12-22 09:54 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 09:51 發表
我都買了一支俾自己, Anna Sui 新出的 'Flight of Fanny'

好彩我唔用香水, 否則又多樣野出血......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
550#
發表於 07-12-22 09:54 |只看該作者
咪係lor, 借$$比個老公都鬧

睇細路係咁gar la, 所以就算我99幾好都好, 我都唔敢太依賴要佢幫我湊, 我自己去街lor, 始終唔係自己亞媽ma
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 09:49 發表

借$$比個老公都鬧???
搵人睇細路果度之前都聽cy講話佢99唔like架啦!!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
551#
發表於 07-12-22 09:55 |只看該作者
come : Hin_bb有無打俾你約你同lanlan飲茶 ??

我話我要帶對仔女去貼三伏貼, 我來唔到啦.

我細佬話飲茶唔來啦, 我媽今早要返屋企, 我留佢今晚食飯啦, 佢話唔使啦, 佢D花佢走咗咁耐無人淋水會C, 又話自己一個人簡單青菜朱肉一餐算拉.   ( 我無再留佢, 個心好唔舒服, 為咗個仔就話要做節, 而家咁多嘢講, 由佢自己鍾意啦)

我做嘢先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
552#
發表於 07-12-22 09:56 |只看該作者
尋日試埋lip goss添ar, 最尾又係無買到, 驚買左又唔搽, side $

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
553#
發表於 07-12-22 09:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:54 發表
咪係lor, 借$$比個老公都鬧

睇細路係咁gar la, 所以就算我99幾好都好, 我都唔敢太依賴要佢幫我湊, 我自己去街lor, 始終唔係自己亞媽ma

我成日指意我媽睇亞女架 , 而且我女又鐘意chi住婆婆....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
554#
發表於 07-12-22 10:00 |只看該作者
係呀, 最新出果隻  我在 colourmix 買 $368 (50ml)
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:53 發表
係咪最新個隻? 有無discount?我都幾like, but都係覺得之前睇個隻法蘭西野好d  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
555#
發表於 07-12-22 10:01 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:55 發表
come : Hin_bb有無打俾你約你同lanlan飲茶 ??

我話我要帶對仔女去貼三伏貼, 我來唔到啦.

我細佬話飲茶唔來啦, 我媽今早要返屋企, 我留佢今晚食飯啦, 佢話唔使啦, 佢D花佢走咗咁耐無人淋水會C, 又話自己一個人簡單 ...

乜hin返黎啦咩??? 我無收倒電話喎??? 可能等埋你先飲啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
556#
發表於 07-12-22 10:01 |只看該作者
我先去郵局買紙盒用來寄辦, 轉頭返

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
557#
發表於 07-12-22 10:03 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 10:01 發表
我先去郵局買紙盒用來寄辦, 轉頭返

funfun: 你又可出街行下, 幾好...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
558#
發表於 07-12-22 10:05 |只看該作者
我相反, 唔好指意我亞媽, 唔不太會照顧小朋友, 每次走我都好擔心.

奶奶好D, 我放下二個俾佢幾日, 我都唔會唔放心囉.

原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:54 發表
咪係lor, 借$$比個老公都鬧

睇細路係咁gar la, 所以就算我99幾好都好, 我都唔敢太依賴要佢幫我湊, 我自己去街lor, 始終唔係自己亞媽ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
559#
發表於 07-12-22 10:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:56 發表
尋日試埋lip goss添ar, 最尾又係無買到, 驚買左又唔搽, side $

幾$$一支, 我之前都有買, 不過好少用, 太"chi笠笠"....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
560#
發表於 07-12-22 10:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:05 發表
奶奶好D, 我放下二個俾佢幾日, 我都唔會唔放心囉.

所以諗多d奶奶的好野, 你就唔會再點討厭佢架啦!
‹ 上一主題|下一主題