註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:42 發表 我諗CY唔介意我講出來. 大致咁 : 佢返到去99黑面, 之後姑奶打來大駡佢, 講到last仲話叫佢自己找託管. 仲閙佢做咩借錢俾C6 ( 二年前的事) CY諗住唔求佢哋, 揾人湊仔同埋今晚唔去食飯.:cry: :cry: ...
返回頂部
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 09:47 發表 come, 最緊要簽滿額可以換 coupon ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-22 00:43 發表 預祝各位聖誕快樂,新年進步,財源廣進,心想事成,身體健康,小朋友就學業進步(呢句我要同亞囡講 ) ...
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 09:48 發表 買香水嗎????
男爵府
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:47 發表 我都無听包租婆講要買肚臍, 係唔係听你哋上來日日講, 出事咗啦
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 09:51 發表 我都買了一支俾自己, Anna Sui 新出的 'Flight of Fanny'
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:51 發表 係ar, 尋日試左好多隻ar, anna sui, crabtree, ck, burberry, 睇極都係鍾情隻法蘭西香水, 睇下sogo有無d咩gift set lor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-22 09:49 發表 借$$比個老公都鬧??? 搵人睇細路果度之前都聽cy講話佢99唔like架啦!!:cry:
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:54 發表 咪係lor, 借$$比個老公都鬧 睇細路係咁gar la, 所以就算我99幾好都好, 我都唔敢太依賴要佢幫我湊, 我自己去街lor, 始終唔係自己亞媽ma
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:53 發表 係咪最新個隻? 有無discount?我都幾like, but都係覺得之前睇個隻法蘭西野好d
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:55 發表 come : Hin_bb有無打俾你約你同lanlan飲茶 ?? 我話我要帶對仔女去貼三伏貼, 我來唔到啦. 我細佬話飲茶唔來啦, 我媽今早要返屋企, 我留佢今晚食飯啦, 佢話唔使啦, 佢D花佢走咗咁耐無人淋水會C, 又話自己一個人簡單 ...
原文章由 funbabyhk 於 07-12-22 10:01 發表 我先去郵局買紙盒用來寄辦, 轉頭返
原文章由 hoganmama 於 07-12-22 09:56 發表 尋日試埋lip goss添ar, 最尾又係無買到, 驚買左又唔搽, side $
原文章由 雪文 於 07-12-22 10:05 發表 奶奶好D, 我放下二個俾佢幾日, 我都唔會唔放心囉.