- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
hoganma, 你買得好開心, 物你穿咁大碼鞋加, 唔怪之得你咁高. 我未生之前係35, 生仔後 36, 生囡後而家要37 但人就無高到, 係咁肥肥肥.
C啦, 我俾你搞到心思思又想買鞋啦
多謝你幫我用咗張J卡, 請問又點同你約交收 ??
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:27 發表 
雪文,
我頭先係吉吉島買左$2xx 野la
係pedder red買左對鞋, 好鬼抵ar, 黑色漆皮尖頭吋半爭, original : $8xx, sale $4xx, 竟然都仲有我size 39號半, 勁開心 , 平時呢d common款on sale最多都係7-8折, 今次 ... |
|