關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
541#
發表於 07-12-15 09:58 |只看該作者
我都唔知work唔work架 咩方法都試下囉,小朋友的潛能好大架,放一放手可能會有意想不到既效果


原文章由 雪文 於 07-12-15 09:52 發表
Love,感到你好叻, 係我做唔出, 可能咁係咁"縱"咗亞仔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
542#
發表於 07-12-15 10:00 |只看該作者
hoganma, 你買得好開心, 物你穿咁大碼鞋加, 唔怪之得你咁高.  我未生之前係35, 生仔後 36, 生囡後而家要37  但人就無高到, 係咁肥肥肥.

C啦, 我俾你搞到心思思又想買鞋啦

多謝你幫我用咗張J卡, 請問又點同你約交收 ??  


原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:27 發表
雪文,

我頭先係吉吉島買左$2xx 野la

係pedder red買左對鞋, 好鬼抵ar, 黑色漆皮尖頭吋半爭, original : $8xx, sale $4xx, 竟然都仲有我size 39號半, 勁開心 , 平時呢d common款on sale最多都係7-8折, 今次 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
543#
發表於 07-12-15 10:01 |只看該作者
尋日放工行apm, 又睇中一件軍綠色的中褸 不過幾貴, 諗諗先!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
544#
發表於 07-12-15 10:01 |只看該作者
我想要手錶,你哋可否俾D意見

[quote]原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:27 發表
我諗住叫我老公送我香水做聖誕禮物, 費事佢又買埋d唔等使野

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
545#
發表於 07-12-15 10:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:00 發表
hoganma, 你買得好開心, 物你穿咁大碼鞋加, 唔怪之得你咁高.  我未生之前係35, 生仔後 36, 生囡後而家要37  但人就無高到, 係咁肥肥肥.

我生女前後都係穿37-38號.

Rank: 8Rank: 8


17382
546#
發表於 07-12-15 10:02 |只看該作者
都無話叻唔叻啦,學習中 要做得出我覺得心要狠,口要硬,我之前幫佢變左好似害左佢咁:cry: :cry: e+要佢係失敗、錯誤中學習咁囉:tongue: :tongue:


原文章由 雪文 於 07-12-15 09:52 發表
Love,感到你好叻, 係我做唔出, 可能咁係咁"縱"咗亞仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
547#
發表於 07-12-15 10:03 |只看該作者
我未生之前係38 size gar, 而家要穿39.5 or 40, 好恐怖, 第2 d 地方又唔見有大wor

你急唔急? 唔急就下星期比番你or叫你老公黎攞都得, 另加送5個惠康stamp比你
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:00 發表
hoganma, 你買得好開心, 物你穿咁大碼鞋加, 唔怪之得你咁高.  我未生之前係35, 生仔後 36, 生囡後而家要37  但人就無高到, 係咁肥肥肥.

C啦, 我俾你搞到心思思又想買鞋啦

多謝你幫我用咗張J卡, 請問又點同你 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
548#
發表於 07-12-15 10:04 |只看該作者
YANMA, 你諗嘢真係好正路, 多謝你安慰我.
我呢二日都好燥, 可能係M快到, 對住D仔女都唔耐煩

原文章由 yan02 於 07-12-14 17:47 發表
直頭係啦,女人是多疑的動物?
你沒甘啦,甘很辛苦的,或者他真係忙 ,甘你誤會他,對大家都沒好處
多想想他的優點啦,甘樣你會開心的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
549#
發表於 07-12-15 10:04 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:01 發表
我想要手錶,你哋可否俾D意見

[quote]原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:27 發表
我諗住叫我老公送我香水做聖誕禮物, 費事佢又買埋d唔等使野 ...

你想買幾錢倒???? 唔介意的話可去我弟度睇睇.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-15 10:07 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
550#
發表於 07-12-15 10:04 |只看該作者
係啦我都估唔到咁碼鞋,都著數架減價時多數得番大碼ja
我就35-36碼,減價時多數無我份


原文章由 雪文 於 07-12-15 10:00 發表
hoganma, 你買得好開心, 物你穿咁大碼鞋加, 唔怪之得你咁高.  我未生之前係35, 生仔後 36, 生囡後而家要37  但人就無高到, 係咁肥肥肥.

C啦, 我俾你搞到心思思又想買鞋啦

多謝你幫我用咗張J卡, 請問又點同你 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
551#
發表於 07-12-15 10:06 |只看該作者
諗諗先 我唔信wor,go go go快d買啦


原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:01 發表
尋日放工行apm, 又睇中一件軍綠色的中褸 不過幾貴, 諗諗先!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
552#
發表於 07-12-15 10:06 |只看該作者
我未叫我老公買香水ar, 尋日佢返黎已經即刻問我買左咩比佢, 原本諗住christmas先比gar ma, 佢鬼咁心急佢話聖誕禮物唔一定係聖誕個日先送wor, 比佢吹漲

你想買咩款先?
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:01 發表
我想要手錶,你哋可否俾D意見

[quote]原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:27 發表
我諗住叫我老公送我香水做聖誕禮物, 費事佢又買埋d唔等使野 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
553#
發表於 07-12-15 10:07 |只看該作者
幾錢左右


原文章由 雪文 於 07-12-15 10:01 發表
我想要手錶,你哋可否俾D意見

[quote]原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:27 發表
我諗住叫我老公送我香水做聖誕禮物, 費事佢又買埋d唔等使野 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
554#
發表於 07-12-15 10:07 |只看該作者
hoganma,不如我都係約你今日係MTR攞, 我放工去咗公司樓下運動倉再做最後沖刺   是否1:45分油塘等 ??

多謝你的惠康印花, 請継續努力


原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:03 發表
我未生之前係38 size gar, 而家要穿39.5 or 40, 好恐怖, 第2 d 地方又唔見有大wor

你急唔急? 唔急就下星期比番你or叫你老公黎攞都得, 另加送5個惠康stamp比你
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
555#
發表於 07-12-15 10:07 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 10:06 發表
諗諗先 我唔信wor,go go go快d買啦

唔係呀, 件褸少厚, 而家穿唔倒

Rank: 8Rank: 8


17382
556#
發表於 07-12-15 10:07 |只看該作者
物你都係大腳架,又係睇唔出wor


原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:02 發表

我生女前後都係穿37-38號.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
557#
發表於 07-12-15 10:08 |只看該作者
可以保值的, 幾仟元左右, 你哋鍾意咩牌子呀 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 10:07 發表
幾錢左右

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
558#
發表於 07-12-15 10:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:06 發表
我未叫我老公買香水ar, 尋日佢返黎已經即刻問我買左咩比佢, 原本諗住christmas先比gar ma, 佢鬼咁心急佢話聖誕禮物唔一定係聖誕個日先送wor, 比佢吹漲

你想買咩款先?
...

你老公成個細路仔咁.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
559#
發表於 07-12-15 10:08 |只看該作者
Dear funfun, 買咗腊味未呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
560#
發表於 07-12-15 10:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 10:07 發表
物你都係大腳架,又係睇唔出wor

係架, 我隻腳唔細.....
‹ 上一主題|下一主題