關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
541#
發表於 07-11-20 12:48 |只看該作者
小肥羊國貿店
0755-82227179  ( 我個日會打電話, 睇俾唔俾訂位)
羅湖深南東路 3041號華僑服務中心二樓


原文章由 雪文 於 07-11-20 12:43 硐表
funfun, look look,你睇到小肥羊嗎, 係國貿旋轉餐廳再行過去.(呢到有個MTR出口,但咩出口我唔知)

不過我未去過, 所以我去到都要問路

http://www.chilema.cn/eat/huochezhan.asp

...

Rank: 5Rank: 5


2967
542#
發表於 07-11-20 12:54 |只看該作者
今個week邊日得
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 12:41 硐表

我以前都會, 而家就少D!
我日日放工都經匯景的, 如無意外.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
543#
發表於 07-11-20 13:04 |只看該作者
小肥羊---在 map 左上角果間嗎?  應該可以搵到的.

原文章由 雪文 於 07-11-20 12:43 硐表
funfun, look look,你睇到小肥羊嗎, 係國貿旋轉餐廳再行過去.(呢到有個MTR出口,但咩出口我唔知)

不過我未去過, 所以我去到都要問路

http://www.chilema.cn/eat/huochezhan.asp

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
544#
發表於 07-11-20 13:22 |只看該作者
係.

咁我打電話去訂幾點呀, 我同comecome 7點半應該一定到.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 13:04 硐表
小肥羊---在 map 左上角果間嗎?  應該可以搵到的.

Rank: 5Rank: 5


2967
545#
發表於 07-11-20 13:26 |只看該作者
頭先去百x買嘢,証實咗
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 12:35 硐表
大家以後記住帶袋
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1207344&extra=page%3D1

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-20 13:33 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
546#
發表於 07-11-20 13:29 |只看該作者
你都幾得ar.............







d衫

我啱啱買咗件短袖冷衫,$120.
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:28 硐表
有平有貴, 有得有唔得

你睇我得唔得ar, 我多數係匯景買衫
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
547#
發表於 07-11-20 13:32 |只看該作者
c6好c cheap,又話今日唔陪我see doctor.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
548#
發表於 07-11-20 14:03 |只看該作者
D C6係咁架啦講就天下無x,做就:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 cyclmama 於 07-11-20 13:32 硐表
c6好c cheap,又話今日唔陪我see doctor.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
549#
發表於 07-11-20 14:16 |只看該作者
你知啦..我份工
有得訂位咩? 咁一齊搭火車上去.

原文章由 雪文 於 07-11-20 13:22 硐表


咁我打電話去訂幾點呀, 我同comecome 7點半應該一定到.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
550#
發表於 07-11-20 14:25 |只看該作者
佢咩原因唔陪先?
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 13:32 硐表
c6好c cheap,又話今日唔陪我see doctor.

Rank: 5Rank: 5


2967
551#
發表於 07-11-20 14:31 |只看該作者
佢話唔舒服wor,不過我覺得佢係吹水.:tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 14:25 硐表
佢咩原因唔陪先?
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
552#
發表於 07-11-20 14:37 |只看該作者
m到ar:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 14:31 硐表
佢話唔舒服wor,不過我覺得佢係吹水.:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
553#
發表於 07-11-20 14:41 |只看該作者
我成日都覺得佢幾自私lor
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 14:37 硐表
m到ar:tongue: :tongue: :tongue:   
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


7553
554#
發表於 07-11-20 14:48 |只看該作者
hi ,咁多位,
你地有冇用暖風機呀?
即浴室用果d...有冇好介紹呀?

雪雪,
近來我好煩呀 !:cry:
我家有對雙子公主

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
555#
發表於 07-11-20 14:53 |只看該作者
我屋企個部係豐澤牌, 早幾年亞仔仲細時, 沖涼先開
原文章由 kitty 於 07-11-20 14:48 硐表
hi ,咁多位,
你地有冇用暖風機呀?
即浴室用果d...有冇好介紹呀?

雪雪,
近來我好煩呀 !:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
556#
發表於 07-11-20 14:58 |只看該作者
我無用呢樣野的所以唔知

原文章由 kitty 於 07-11-20 14:48 硐表
hi ,咁多位,
你地有冇用暖風機呀?
即浴室用果d...有冇好介紹呀?

Rank: 6Rank: 6


7553
557#
發表於 07-11-20 14:58 |只看該作者
hoganmama,
咁好唔好用呀? 大約幾錢呀?
thx~
因我果度好涷呀
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


2967
558#
發表於 07-11-20 14:59 |只看該作者
我冇用暖風機, but 有個小暖爐,唔記得muk brand
原文章由 kitty 於 07-11-20 14:48 硐表
hi ,咁多位,
你地有冇用暖風機呀?
即浴室用果d...有冇好介紹呀?

雪雪,
近來我好煩呀 !:cry:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


7553
559#
發表於 07-11-20 15:01 |只看該作者
Iloveyoub4,
我以前都冇用過,但搬左上藍田
而家一沖完涼都好涷
驚遲下仲
我家有對雙子公主

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
560#
發表於 07-11-20 15:01 |只看該作者
個時買百幾蚊lor, 好唔好用ar, mmm….我只係沖涼個刻先開gar 咋, 沖完涼就關la, 一般la, 無咁易凍親lor
原文章由 kitty 於 07-11-20 14:58 硐表
hoganmama,
咁好唔好用呀? 大約幾錢呀?
thx~
因我果度好涷呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖