關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
541#
發表於 07-11-10 09:21 |只看該作者
Morning !:cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
542#
發表於 07-11-10 09:22 |只看該作者
morning!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 09:08 硐表
morning!!

今日我最早!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
543#
發表於 07-11-10 09:22 |只看該作者
why :cry::cry::cry:
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:21 硐表
Morning !:cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
544#
發表於 07-11-10 09:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:21 硐表
Morning !:cry: :cry: :cry:

屋企真係......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
545#
發表於 07-11-10 09:30 |只看該作者
我想問最近有咩新股抽? 好似好多隻咁? 抽邊隻好?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
546#
發表於 07-11-10 09:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 09:30 硐表
我想問最近有咩新股抽? 好似好多隻咁? 抽邊隻好?

i don't know wo.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
547#
發表於 07-11-10 09:35 |只看該作者
好攰, 心慌慌成晚瞓唔好

原文章由 hoganmama 於 07-11-10 09:22 硐表
why :cry::cry::cry:  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
548#
發表於 07-11-10 09:36 |只看該作者
唔好咁多心, 或者無野呢, 尋晚同亞女一齊訓?
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:35 硐表
好攰, 心慌慌成晚瞓唔好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
549#
發表於 07-11-10 09:38 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:35 硐表
好攰, 心慌慌成晚瞓唔好

咁尋日果位媽咪點講呀?????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
550#
發表於 07-11-10 09:38 |只看該作者
早晨!

心慌慌....咁係咪証實左
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:35 硐表
好攰, 心慌慌成晚瞓唔好

Rank: 5Rank: 5


1150
551#
發表於 07-11-10 09:43 |只看該作者
minnie
昨晚比左那張卡比你冇好d嗎?或者比你女帶住啦。我都同你講試過2次我一拿位張卡就冇聲,你今晚試下比你女拿住睡啦。
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:35 硐表
好攰, 心慌慌成晚瞓唔好

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
552#
發表於 07-11-10 09:53 |只看該作者
唔係麻
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 09:38 硐表
早晨!

心慌慌....咁係咪証實左

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
553#
發表於 07-11-10 09:58 |只看該作者
phoebe,你張卡要唔要用利是袋住呀 ???  我無你電話, 昨日問Becky, 結果我用利是袋住.

歐太俾咗條繩我女帶住.   我女昨晚不知幾好瞓, 到天光未醒過.

原文章由 phoebecyl 於 07-11-10 09:43 硐表
minnie
昨晚比左那張卡比你冇好d嗎?或者比你女帶住啦。我都同你講試過2次我一拿位張卡就冇聲,你今晚試下比你女拿住睡啦。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
554#
發表於 07-11-10 10:00 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:58 硐表
phoebe,你張卡要唔要用利是袋住呀 ???  我無你電話, 昨日問Becky, 結果我用利是袋住.

歐太俾咗條繩我女帶住.   我女昨晚不知幾好瞓, 到天光未醒過.

咁歐太點講呀???????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
555#
發表於 07-11-10 10:03 |只看該作者
尋晚歐太係咪一齊返左你屋企先?
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:58 硐表
phoebe,你張卡要唔要用利是袋住呀 ???  我無你電話, 昨日問Becky, 結果我用利是袋住.

歐太俾咗條繩我女帶住.   我女昨晚不知幾好瞓, 到天光未醒過.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
556#
發表於 07-11-10 10:18 |只看該作者
昨晚因已好夜啦, 歐太只停留咗一陣就走.  又唔俾得我老公知.
佢話係鞋櫃係feel到有嘢.  但時間太短, 佢講唔到咩俾我听.

咁佢俾咗條手繩我囡帶住, 我又將phoebe俾我的卡俾亞女袋住.

自己又係銀包揾到張佛祖舍利子的卡, 又是開過光的. 貼在鞋櫃, 再找出本觀音經放在那里.

但今日問歐太, 佢話我咁, 會困住D嘢, 令佢走唔到:-| :-| :-|

昨晚無瞓好, 開咗成晚燈, 我陪女瞓, 成晚會諗嘢囉, 想vi都唔出去, 忍到今朝

C6仲話我多余, 搞咁多嘢, 講二句叫佢走咩好囉, 唉.........
我都唔敢話佢歐太係上來feel嘢的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
557#
發表於 07-11-10 10:19 |只看該作者
歐太係我屋企面色好差, 青晒:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
558#
發表於 07-11-10 10:29 |只看該作者
她沒有其他意見俾你? (例:做 d 咩....通知 "佢" 走?):-|
原文章由 雪文 於 07-11-10 10:19 硐表
歐太係我屋企面色好差, 青晒:cry:

Rank: 5Rank: 5


3104
559#
發表於 07-11-10 10:31 |只看該作者
MINNIE :

我覺得係放鞋櫃的走廊都係比較蔭暗的,你個度有沒燈呀,比他光的,他麼不敢出來囉 ,想想辨法,搞搞他囉



原文章由 雪文 於 07-11-10 10:19 硐表
歐太係我屋企面色好差, 青晒:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
560#
發表於 07-11-10 10:32 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-10 10:19 硐表
歐太係我屋企面色好差, 青晒:cry:

雪文: 雖然係唔好的事, 但而家都叫得個知字. 同埋歐太又可以幫倒你, 唔好太擔心先, 尋晚亞女瞓得好, 証明phonbe同歐太比你的東西有用啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖