註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 09:08 硐表 morning!! 今日我最早!
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:21 硐表 Morning !:cry: :cry: :cry:
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 09:30 硐表 我想問最近有咩新股抽? 好似好多隻咁? 抽邊隻好?
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 09:22 硐表 why :cry::cry::cry:
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:35 硐表 好攰, 心慌慌成晚瞓唔好
男爵府
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 09:38 硐表 早晨! 心慌慌....咁係咪証實左
原文章由 phoebecyl 於 07-11-10 09:43 硐表 minnie 昨晚比左那張卡比你冇好d嗎?或者比你女帶住啦。我都同你講試過2次我一拿位張卡就冇聲,你今晚試下比你女拿住睡啦。
原文章由 雪文 於 07-11-10 09:58 硐表 phoebe,你張卡要唔要用利是袋住呀 ??? 我無你電話, 昨日問Becky, 結果我用利是袋住. 歐太俾咗條繩我女帶住. 我女昨晚不知幾好瞓, 到天光未醒過.
原文章由 雪文 於 07-11-10 10:19 硐表 歐太係我屋企面色好差, 青晒:cry: