註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
男爵府
大宅
原文章由 雪文 於 07-10-30 17:04 硐表 我仲有成枱嘢未清
伯爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-30 17:05 硐表 你諗住轉行做全職MAMI
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:42 硐表 今日真係悶c我啦:tongue: :tongue: :tongue: 不如公司執鬼左佢算數啦:tongue: :tongue:
原文章由 novemberwm 於 07-10-30 17:12 硐表 :time: :time: :time: 我都要走啦..........886..... 各位
原文章由 katiekma 於 07-10-30 17:15 硐表 1. 點解成日 reply 都 error, 激死我。 2. 雖然我好忙, 但我都5 G 公司可以捱幾耐, 幾時執。 3. LOVE, 你趕住返去睇靚仔之掛 4. 真系好想進修一下, 書到用時慌恨小,如果公司又乜E郁, DO 5 G 去邊樹 ...
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-30 17:12 硐表 收工啦..... 幾日冇黎, 昨天去了馬交. 今日多野做到 雪雪: 觀塘去mega box 車就係物華街油麗小巴站. 大約15~30分鐘. 因為講就15分, 分分鍾30分. 星期六/日先有車. 食.... 好多人. 13/f 14/f d酒樓一 ...
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-10-30 20:44 硐表 ha ha,有冇人估到我係邊個
原文章由 cyclmama 於 07-10-30 21:18 硐表 有冇呃人ga 你地會唔會留email address俾佢呀
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-30 21:22 硐表 秘書姐姐