關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 4


679
541#
發表於 07-10-30 17:12 |只看該作者
啱啱至見到仲有43個email未check

Rank: 6Rank: 6


8953
542#
發表於 07-10-30 17:12 |只看該作者
收工啦.....
幾日冇黎, 昨天去了馬交.  今日多野做到

雪雪:
觀塘去mega box 車就係物華街油麗小巴站. 大約15~30分鐘. 因為講就15分, 分分鍾30分. 星期六/日先有車.

食.... 好多人. 13/f 14/f d酒樓一般啦, 我3個人要400蚊先食飽.

樓下有泰菜, (試過) 幾好.  同加州薄餅--ok啦, 同海運個間比就差左dd. 因為d人新瓜, 食過兩次都搞錯order. 但係我女中意呢間.

假期人多到傻..... 唔建議去搵食.   一係就唔好飯時去食嘍~~~

閃人, 睇下明天有冇時間上黎.

Rank: 5Rank: 5


3212
543#
發表於 07-10-30 17:12 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-30 17:04 硐表
我仲有成枱嘢未清


:time: :time: :time: 我都要走啦..........886..... 各位

Rank: 8Rank: 8


17382
544#
發表於 07-10-30 17:13 |只看該作者
我唔會囉,女人要獨立嗎,c6叫過我唔好做野湊囡wor,我c都唔肯啦:tongue: :tongue: 萬一有咩事我都唔洗求人ma:-| :-| :-|


原文章由 irenec11 於 07-10-30 17:05 硐表
你諗住轉行做全職MAMI

Rank: 5Rank: 5


2065
545#
發表於 07-10-30 17:15 |只看該作者
1. 點解成日 reply 都 error, 激死我。
2. 雖然我好忙, 但我都5 G 公司可以捱幾耐, 幾時執。
3. LOVE, 你趕住返去睇靚仔之掛
4. 真系好想進修一下, 書到用時慌恨小,如果公司又乜E郁, DO 5 G 去邊樹揾 LOOK 竹。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:42 硐表
今日真係悶c我啦:tongue: :tongue: :tongue: 不如公司執鬼左佢算數啦:tongue: :tongue:

Rank: 4


679
546#
發表於 07-10-30 17:27 |只看該作者
88
原文章由 novemberwm 於 07-10-30 17:12 硐表


:time: :time: :time: 我都要走啦..........886..... 各位

Rank: 4


679
547#
發表於 07-10-30 17:28 |只看該作者
bye bye
quote]原文章由 龍舌蘭 於 07-10-30 17:12 硐表
收工啦.....
幾日冇黎, 昨天去了馬交.  今日多野做到

雪雪:
觀塘去mega box 車就係物華街油麗小巴站. 大約15~30分鐘. 因為講就15分, 分分鍾30分. 星期六/日先有車.

食.... 好多人. 13/f 14/f d酒樓一 ... [/quote]

Rank: 4


679
548#
發表於 07-10-30 17:31 |只看該作者
我都上咗幾次先reply到
原文章由 katiekma 於 07-10-30 17:15 硐表
1. 點解成日 reply 都 error, 激死我。
2. 雖然我好忙, 但我都5 G 公司可以捱幾耐, 幾時執。
3. LOVE, 你趕住返去睇靚仔之掛
4. 真系好想進修一下, 書到用時慌恨小,如果公司又乜E郁, DO 5 G 去邊樹 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
549#
發表於 07-10-30 17:33 |只看該作者
[quote]原文章由 katiekma 於 07-10-30 17:15 硐表
1. 點解成日 reply 都 error, 激死我。
BK係咁衰的:tongue:


2. 雖然我好忙, 但我都5 G 公司可以捱幾耐, 幾時執。
我公司有時都會busy不過係busy d無謂野 所以執一d都唔其架


3. LOVE, 你趕住返去睇靚仔之掛
唔係 今日亞sir補到5點走架啦


4. 真系好想進修一下, 書到用時慌恨小,如果公司又乜E郁, DO 5 G 去邊樹 ...
我e+先進修好似遲左d呢 所以我都唔諗啦,有日過日算啦,佢有糧出就得啦:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
550#
發表於 07-10-30 17:37 |只看該作者
洗唔洗over night

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-30 17:12 硐表
收工啦.....
幾日冇黎, 昨天去了馬交.  今日多野做到

雪雪:
觀塘去mega box 車就係物華街油麗小巴站. 大約15~30分鐘. 因為講就15分, 分分鍾30分. 星期六/日先有車.

食.... 好多人. 13/f 14/f d酒樓一 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
551#
發表於 07-10-30 20:44 |只看該作者
ha ha,有冇人估到我係邊個

Rank: 5Rank: 5


2967
552#
發表於 07-10-30 21:18 |只看該作者
有冇呃人ga
你地會唔會留email address俾佢呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
553#
發表於 07-10-30 21:22 |只看該作者
秘書姐姐

原文章由 cyclmama 於 07-10-30 20:44 硐表
ha ha,有冇人估到我係邊個

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
554#
發表於 07-10-30 21:25 |只看該作者
昨日先測完驗, 明天又要黙中文啦, 個C仔仲唔出聲, 氣C我也.

測驗除咗中文外其余都滿意, 中文才 81分   抄字抄錯, 忘記標點符號, 漏做題

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
555#
發表於 07-10-30 21:26 |只看該作者
講咩 ???

原文章由 cyclmama 於 07-10-30 21:18 硐表
有冇呃人ga
你地會唔會留email address俾佢呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
556#
發表於 07-10-30 21:30 |只看該作者
蘭蘭, 馬交一日游嗎 ?  我想11月8號一家人去, 閑日少人D掛.
或者我俾電話你傾吓.

mega box > Thank you

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-30 17:12 硐表
收工啦.....
幾日冇黎, 昨天去了馬交.  今日多野做到

雪雪:
觀塘去mega box 車就係物華街油麗小巴站. 大約15~30分鐘. 因為講就15分, 分分鍾30分. 星期六/日先有車.

食.... 好多人. 13/f 14/f d酒樓一 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
557#
發表於 07-10-30 21:46 |只看該作者
喂, 做咩唔開估呀, 我係咁係到等等等.

陪女瞓囉

原文章由 cyclmama 於 07-10-30 20:44 硐表
ha ha,有冇人估到我係邊個

Rank: 5Rank: 5


2065
558#
發表於 07-10-30 22:10 |只看該作者
I guess you are Irence11

原文章由 cyclmama 於 07-10-30 20:44 硐表
ha ha,有冇人估到我係邊個

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
559#
發表於 07-10-30 22:30 |只看該作者
not me bor
原文章由 雪文 於 07-10-30 21:22 硐表
秘書姐姐

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
560#
發表於 07-10-30 22:31 |只看該作者
who r u? 玩野ar
原文章由 cyclmama 於 07-10-30 20:44 硐表
ha ha,有冇人估到我係邊個
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖