關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
541#
發表於 07-10-16 16:07 |只看該作者
而家叫做好左少少 (尋日都會自己做哂功課), 不過佢耐唔耐就會咩到唔到, 如果係咁, 我就一定會大刑侍候, or "櫃" 係地下...
講真, 有時我真係唔識教, 打仔我真係唔想, 不過佢唔打就唔識驚, 攪到我好似個癲婆咁

原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 15:52 硐表
可能我睇唔倒, 咁亞仔的而家點呀? 你有無跟住主任做?

Rank: 4


679
542#
發表於 07-10-16 16:09 |只看該作者
我都去過, 個度d ya好鬼正!你係邊度做ya ga 唔通係我附近
原文章由 hoganmama 於 07-10-16 15:57 硐表
終於都執左一半, 可以休息一陣

頭先同d 同事去左ritz carlton食日本野

Rank: 8Rank: 8


17382
543#
發表於 07-10-16 16:09 |只看該作者


配過要千+ 咁如果今晚唔見,聽日再打去學校問多次


原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 15:59 硐表
我要上去客公司度攞文件, 順便收工, 88

(好希望搵到阿仔眼鏡啦, 配過要 4-7天 +千多元 )

Rank: 4


679
544#
發表於 07-10-16 16:10 |只看該作者

原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 15:59 硐表
我要上去客公司度攞文件, 順便收工, 88

(好希望搵到阿仔眼鏡啦, 配過要 4-7天 +千多元 )

Rank: 8Rank: 8


17382
545#
發表於 07-10-16 16:11 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue: 做咩無啦啦整個國民生產總值比我呀

Rank: 4


679
546#
發表於 07-10-16 16:12 |只看該作者
唉,我咪同你一樣
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 16:07 硐表
而家叫做好左少少 (尋日都會自己做哂功課), 不過佢耐唔耐就會咩到唔到, 如果係咁, 我就一定會大刑侍候, or "櫃" 係地下...
講真, 有時我真係唔識教, 打仔我真係唔想, 不過佢唔打就唔識驚, 攪到我好似個癲婆咁 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
547#
發表於 07-10-16 16:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 15:53 硐表
d租金升到 我都有d驚 but我應允左人地就唔可以反口的 算啦...人地一家大細


升左好多咩 ?!!

Rank: 4


679
548#
發表於 07-10-16 16:15 |只看該作者
你間公爵府幾大喎
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 16:11 硐表
:tongue: :tongue: :tongue: 做咩無啦啦整個國民生產總值比我呀

Rank: 8Rank: 8


17382
549#
發表於 07-10-16 16:15 |只看該作者
返而我之前就成日用打呢個方法對亞囡囉(幼稚園時)問心,打只係可以係果一刻發揮作用 之後都唔work的:cry: :cry: :cry:

慢慢試,搵個亞仔肯受既方法


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 16:07 硐表
而家叫做好左少少 (尋日都會自己做哂功課), 不過佢耐唔耐就會咩到唔到, 如果係咁, 我就一定會大刑侍候, or "櫃" 係地下...
講真, 有時我真係唔識教, 打仔我真係唔想, 不過佢唔打就唔識驚, 攪到我好似個癲婆咁 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
550#
發表於 07-10-16 16:17 |只看該作者
你地見唔見到,
我同hoganma係大宅
irene係洋房
love同fun係公爵府 (好高級)
come用雪文係伯爵府 (仲高級d)

好攪笑

Rank: 8Rank: 8


17382
551#
發表於 07-10-16 16:17 |只看該作者
相差有$1200-$1500
不過我已經同自己講.....算啦平常心


原文章由 novemberwm 於 07-10-16 16:14 硐表


升左好多咩 ?!!

Rank: 8Rank: 8


17382
552#
發表於 07-10-16 16:19 |只看該作者
你都有洋房呀


原文章由 irenec11 於 07-10-16 16:15 硐表
你間公爵府幾大喎

Rank: 8Rank: 8


17382
553#
發表於 07-10-16 16:20 |只看該作者
越高級=越得閑


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 16:17 硐表
你地見唔見到,
我同hoganma係大宅
irene係洋房
love同fun係公爵府 (好高級)
come用雪文係伯爵府 (仲高級d)

好攪笑

Rank: 6Rank: 6


8953
554#
發表於 07-10-16 16:23 |只看該作者
hi~~ 各位好嗎?
今日上bk好慢, 加上成日出現亂碼, 冇心機上了.
有個網頁介紹俾妳地.
hoganma: 妳試下其中有d英文書仔可以印出來的, 都幾好.
http://www.readinga-z.com/allbooks/index.html

閃.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
555#
發表於 07-10-16 16:31 |只看該作者
Thanks 蘭蘭

Irene, 中環ifc附近ar

D野仲未執完, 好多野未filing 激c人 我已掉左成袋垃圾
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-16 16:23 硐表
hi~~ 各位好嗎?
今日上bk好慢, 加上成日出現亂碼, 冇心機上了.
有個網頁介紹俾妳地.
hoganma: 妳試下其中有d英文書仔可以印出來的, 都幾好.
http://www.readinga-z.com/allbooks/index.html

閃. ...

Rank: 5Rank: 5


3212
556#
發表於 07-10-16 16:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 15:26 硐表
好多人都係咁架,大公司更加啦


我地個d的寫照...........

Rank: 5Rank: 5


3212
557#
發表於 07-10-16 16:34 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 16:17 硐表
你地見唔見到,
我同hoganma係大宅
irene係洋房
love同fun係公爵府 (好高級)
come用雪文係伯爵府 (仲高級d)

好攪笑


我都係大宅 ar..........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
558#
發表於 07-10-16 16:47 |只看該作者
剛剛亞女打電話黎同我講, 話個聖經老師上堂(今日最last一堂)時借左佢一本書, 之後落堂走左無比返佢, 而家返屋企搵書包都無, 叫我打電話返學校比老師講聲, 佢又唔sure個老師姓乜野, 好似姓黎(?), 話個老師用普通話講過自己姓乜! 跟手我打電話去, 同校務署d職員講我係乜班xxx家長, 想搵教聖經科的黎老師, 咁等左一陣, 個職員覆返我話黎老師無教聖經, 係咪危老師? 我都攪到一頭煙, 就講話搵xx班的聖經老師, 同埋講底左我打黎既原因, 叫個老師覆返我, 但到而家都未覆! 我又問亞女, 係咪好sure個老師一定無比返你, 問得2問佢又話唔知呀, 真係

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
559#
發表於 07-10-16 16:55 |只看該作者
你好快就會搬大屋啦, 你最閑

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 16:20 硐表
越高級=越得閑

Rank: 8Rank: 8


17382
560#
發表於 07-10-16 17:02 |只看該作者
咁點好


原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 16:47 硐表
剛剛亞女打電話黎同我講, 話個聖經老師上堂(今日最last一堂)時借左佢一本書, 之後落堂走左無比返佢, 而家返屋企搵書包都無, 叫我打電話返學校比老師講聲, 佢又唔sure個老師姓乜野, 好似姓黎(?), 話個老師用普通話講 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖