註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 15:52 硐表 可能我睇唔倒, 咁亞仔的而家點呀? 你有無跟住主任做?
返回頂部
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-16 15:57 硐表 終於都執左一半, 可以休息一陣 頭先同d 同事去左ritz carlton食日本野
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 15:59 硐表 我要上去客公司度攞文件, 順便收工, 88 (好希望搵到阿仔眼鏡啦, 配過要 4-7天 +千多元 )
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 16:07 硐表 而家叫做好左少少 (尋日都會自己做哂功課), 不過佢耐唔耐就會咩到唔到, 如果係咁, 我就一定會大刑侍候, or "櫃" 係地下... 講真, 有時我真係唔識教, 打仔我真係唔想, 不過佢唔打就唔識驚, 攪到我好似個癲婆咁 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 15:53 硐表 d租金升到 我都有d驚 but我應允左人地就唔可以反口的 算啦...人地一家大細
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 16:11 硐表 :tongue: :tongue: :tongue: 做咩無啦啦整個國民生產總值比我呀
原文章由 novemberwm 於 07-10-16 16:14 硐表 升左好多咩 ?!!
原文章由 irenec11 於 07-10-16 16:15 硐表 你間公爵府幾大喎
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 16:17 硐表 你地見唔見到, 我同hoganma係大宅 irene係洋房 love同fun係公爵府 (好高級) come用雪文係伯爵府 (仲高級d) 好攪笑
男爵府
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-16 16:23 硐表 hi~~ 各位好嗎? 今日上bk好慢, 加上成日出現亂碼, 冇心機上了. 有個網頁介紹俾妳地. hoganma: 妳試下其中有d英文書仔可以印出來的, 都幾好. http://www.readinga-z.com/allbooks/index.html 閃. ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 15:26 硐表 好多人都係咁架,大公司更加啦
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 16:20 硐表 越高級=越得閑
原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 16:47 硐表 剛剛亞女打電話黎同我講, 話個聖經老師上堂(今日最last一堂)時借左佢一本書, 之後落堂走左無比返佢, 而家返屋企搵書包都無, 叫我打電話返學校比老師講聲, 佢又唔sure個老師姓乜野, 好似姓黎(?), 話個老師用普通話講 ...