關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
541#
發表於 07-8-9 16:16 |只看該作者
2房單位有2隻size, 你朋友果d係咪一入屋就見廚房????

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 16:12 發表
我都有朋友住係你個度, 2房我都覺得好大

Rank: 6Rank: 6


8953
542#
發表於 07-8-9 16:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:12 發表
就係jerry媽比你睇一click入去果個寶xx園囉!

哎呀我估錯, 我以為hoganmama. 原來是妳呀

當時的價都幾貴的.

Rank: 8Rank: 8


17382
543#
發表於 07-8-9 16:17 |只看該作者
係呀係呀睇落好大的 ,美中不足既地方係sofa同電視既x離近左d

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 16:12 發表
我都有朋友住係你個度, 2房我都覺得好大

Rank: 8Rank: 8


17382
544#
發表於 07-8-9 16:19 |只看該作者
你果時買都平啦
e+個價

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:14 發表
我都係頭一批入伙架喎, 01年入伙, 地鐵02年通車架!

Rank: 6Rank: 6


8953
545#
發表於 07-8-9 16:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:19 發表
你果時買都平啦
e+個價


點睇到今次居屋個價呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
546#
發表於 07-8-9 16:23 |只看該作者
唔係好記得ar,一入屋有小小走廊跟住係廳(L型的)
再入就係房

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:16 發表
2房單位有2隻size, 你朋友果d係咪一入屋就見廚房????

Rank: 8Rank: 8


17382
547#
發表於 07-8-9 16:26 |只看該作者
我唔知呀,會唔會係派表時比張price list你呢

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:23 發表


點睇到今次居屋個價呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
548#
發表於 07-8-9 16:29 |只看該作者
你去返屋署首頁, 佢有個page$$來的.

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:23 發表


點睇到今次居屋個價呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
549#
發表於 07-8-9 16:31 |只看該作者
咁你朋友應該係最細單位啦, 仲有隻中單位, 都係2房.


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:23 發表
唔係好記得ar,一入屋有小小走廊跟住係廳(L型的)
再入就係房

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
550#
發表於 07-8-9 16:31 |只看該作者
各位知唔知那里仲有免費网上平台可以放相 ???
yahoo快無啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
551#
發表於 07-8-9 16:34 |只看該作者
幾時開始要收$$?

原文章由 雪文 於 07-8-9 16:31 發表
各位知唔知那里仲有免費网上平台可以放相 ???
yahoo快無啦

Rank: 8Rank: 8


17382
552#
發表於 07-8-9 16:37 |只看該作者
岩岩睇左一陣,好似幾貴下咁wor
緣表買既話做7折

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:29 發表
你去返屋署首頁, 佢有個page係$$來的.

Rank: 6Rank: 6


8953
553#
發表於 07-8-9 16:39 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:29 發表
你去返屋署首頁, 佢有個page係$$來的.

oh, 去八八先.

Rank: 8Rank: 8


17382
554#
發表於 07-8-9 16:40 |只看該作者
但都幾大下架

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:31 發表
咁你朋友應該係最細單位啦, 仲有隻中單位, 都係2房.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
555#
發表於 07-8-9 16:42 |只看該作者
一般呱?!?!?! 唔知呀!

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:17 發表

哎呀我估錯, 我以為hoganmama. 原來是妳呀

當時的價都幾貴的.

Rank: 8Rank: 8


17382
556#
發表於 07-8-9 16:42 |只看該作者
佢咁衰
free既我就唔知道,
因為我只係放左幾張上去ja


原文章由 雪文 於 07-8-9 16:31 發表
各位知唔知那里仲有免費网上平台可以放相 ???
yahoo快無啦

Rank: 8Rank: 8


17382
557#
發表於 07-8-9 16:44 |只看該作者
都唔會,ok可接受水平

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:42 發表
一般呱?!?!?! 唔知呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
558#
發表於 07-8-9 16:45 |只看該作者
都唔會,ok啦可接受

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:42 發表
一般呱?!?!?! 唔知呀!

Rank: 6Rank: 6


8953
559#
發表於 07-8-9 16:52 |只看該作者
bk又好慢~~~~ 我走啦, 希望明天可以上黎啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
560#
發表於 07-8-9 16:54 |只看該作者
886,我聽日等你門呀


原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:52 發表
bk又好慢~~~~ 我走啦, 希望明天可以上黎啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖