註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 16:12 發表 我都有朋友住係你個度, 2房我都覺得好大
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:12 發表 就係jerry媽比你睇一click入去果個寶xx園囉!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:14 發表 我都係頭一批入伙架喎, 01年入伙, 地鐵02年通車架!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:19 發表 你果時買都平啦 e+個價
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:16 發表 2房單位有2隻size, 你朋友果d係咪一入屋就見廚房????
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:23 發表 點睇到今次居屋個價呀 ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:23 發表 唔係好記得ar,一入屋有小小走廊跟住係廳(L型的) 再入就係房
原文章由 雪文 於 07-8-9 16:31 發表 各位知唔知那里仲有免費网上平台可以放相 ??? yahoo快無啦
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:29 發表 你去返屋署首頁, 佢有個page係$$來的.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:31 發表 咁你朋友應該係最細單位啦, 仲有隻中單位, 都係2房.
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:17 發表 哎呀我估錯, 我以為hoganmama. 原來是妳呀 當時的價都幾貴的.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:42 發表 一般呱?!?!?! 唔知呀!
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:52 發表 bk又好慢~~~~ 我走啦, 希望明天可以上黎啦.