關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
541#
發表於 07-6-21 10:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

可以教下我嗎? [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


個醫生教左我好多關於管教小朋友上既技巧   
完來之前自己都有問題的  
希望用呢個暑假去教好d亞囡啦

[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
542#
發表於 07-6-21 10:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

love,

你係自己比$$定社工轉介?

Rank: 8Rank: 8


17382
543#
發表於 07-6-21 10:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩


個機構係政府既,如果小朋友經社工轉介見醫生的話係no pay的,不過要排期.但亦可自費睇,比出面私家平好多,我係自費睇的.

我有排健康院不過都放棄了因為我個囡只係百厭好動,其他學術上無問題好正常,我問過人又睇過bk,佢地話咁樣情況健康院是不會幫我check的


come爸嘩 寫道:
係咪睇私家? [quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
544#
發表於 07-6-21 10:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

第一題係排列組合,是高中題,想緊用1年級方法才解決。
第二題先編好1-12,先把第一天1-3-5-7-9-11取去。
餘下2-4-6-8-10-12,再把第二天的2-6-10取去,餘下4-8-12,第三天取去4和12,=>8號係不用死的。
Jerry豬媽咪 寫道:
hermanpapa,

尋日派左果2題趣味題, 你識唔識做?我一睇, 就   

Rank: 8Rank: 8


17382
545#
發表於 07-6-21 10:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Jerry豬媽咪


當然可以 星期六出來時交流

Rank: 5Rank: 5


2977
546#
發表於 07-6-21 10:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

係極力反對    但我又好想....可能係一時衝動。 [quote]
come爸嘩 寫道:
咁你太太有無意見????[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
547#
發表於 07-6-21 10:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

排政府野真係....      [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


個機構係政府既,如果小朋友經社工轉介見醫生的話係no pay的,不過要排期.但亦可自費睇,比出面私家平好多,我係自費睇的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
548#
發表於 07-6-21 10:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁就無計啦.... [quote]
hermanpapa 寫道:
係極力反對    但我又好想....可能係一時衝動。 [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
549#
發表於 07-6-21 10:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

你好犀利呀 xie xie 你識做第一題就教下我e個maths 白癡    [quote]
hermanpapa 寫道:
第一題係排列組合,是高中題,想緊用1年級方法才解決。
第二題先編好1-12,先把第一天1-3-5-7-9-11取去。
餘下2-4-6-8-10-12,再把第二天的2-6-10取去,餘下4-8-12,第三天取去4和12,=>8號係不用死的。[quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
550#
發表於 07-6-21 10:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

應該係結婚前讀左佢.....見到人地係學校吹下水就有$$$$,幾好。我吹水一天才少少$$。佢讀多我四年之麻!      苦命!     
come爸嘩 寫道:
咁就無計啦.... [quote]
hermanpapa 寫道:
係極力反對    但我又好想....可能係一時衝動。 [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
551#
發表於 07-6-21 10:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我都想同亞仔睇, 今晚同老公商量下先... $2500都幾貴, 但如果知亞仔係邊方面問題, 咁我就覺得值得去比

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
552#
發表於 07-6-21 10:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

人比人, 比c人呀......同你太太再傾下添啦! [quote]
hermanpapa 寫道:
見到人地係學校吹下水就有$$$$,幾好。我吹水一天才少少$$。佢讀多我四年之麻!      苦命!      [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
553#
發表於 07-6-21 10:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

$2500對你黎講算得係d乜丫?????     
Jerry豬媽咪 寫道:
$2500都幾貴, 但如果知亞仔係邊方面問題, 咁我就覺得值得去比

Rank: 5Rank: 5


2977
554#
發表於 07-6-21 10:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我想會叫Herman仔用硬幣做組合去試,冇理由用方程式去計...1年級而己。     
Jerry豬媽咪 寫道:
你好犀利呀 xie xie 你識做第一題就教下我e個maths 白癡    [quote]
hermanpapa 寫道:
第一題係排列組合,是高中題,想緊用1年級方法才解決。
第二題先編好1-12,先把第一天1-3-5-7-9-11取去。
餘下2-4-6-8-10-12,再把第二天的2-6-10取去,餘下4-8-12,第三天取去4和12,=>8號係不用死的。[quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
555#
發表於 07-6-21 10:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

you too     
come爸嘩 寫道:
$2500對你黎講算得係d乜丫?????      [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
$2500都幾貴, 但如果知亞仔係邊方面問題, 咁我就覺得值得去比
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
556#
發表於 07-6-21 10:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

她進入三不階段...不准提、不准問、不准想。
come爸嘩 寫道:
人比人, 比c人呀......同你太太再傾下添啦! [quote]
hermanpapa 寫道:
見到人地係學校吹下水就有$$$$,幾好。我吹水一天才少少$$。佢讀多我四年之麻!      苦命!      [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
557#
發表於 07-6-21 10:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁你都係放棄lee個念頭吧!!!

乜基顯d數學咁深?!??!?!?!?
[quote]
hermanpapa 寫道:
她進入三不階段...不准提、不准問、不准想。 [quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
558#
發表於 07-6-21 10:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

一般程度...只是我們大人習慣用方程式,不想想原始方法,最後忘了基本。
come爸嘩 寫道:
咁你都係放棄lee個念頭吧!!!

乜基顯d數學咁深?!??!?!?!?
[quote]
hermanpapa 寫道:
她進入三不階段...不准提、不准問、不准想。 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
559#
發表於 07-6-21 11:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

嘩嘩嘩....lee d 仲深!!!      [quote]
hermanpapa 寫道:
不想想原始方法,最後忘了基本。[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
560#
發表於 07-6-21 11:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

‹ 上一主題|下一主題