關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
521#
發表於 07-3-12 22:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

你個仔間幼稚園都幾多抄寫wor, 同我個間差唔多, 不過我個女因為係全日班, 所以佢會響學校做晒的, 如果唔係我就慘, 以前k1及k2為左要佢寫字, 都攪到吵吵鬧鬧 :cry:

仲想問下你, 有無聽過english time或者係用緊呀, 因我最緊對呢套教材有少少興趣, 但又唔知好唔好, 所以想周圍問下意見.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
522#
發表於 07-3-12 23:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

http://www.english-time.com/
係咪呢個,我未用過所以唔清楚,不過佢音樂幾
輕鬆,公仔都好q,
我就買咗(創新)個套碟比仔學
你行過TKO商場都可能見到,佢成日做推廣有
中英數常識一套五佰幾蚊,我自己有好多唔洗錢既
學英語網站,加埋比仔仔學都好足夠.

我都覺得有好多抄寫,我仔開頭都覺抄到累,但慢慢習慣咗
就15分鐘抄好一本功課,所以好多時間温習.
:wink:

Rank: 5Rank: 5


2422
523#
發表於 07-3-12 23:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

咁你仔仔米用經常接觸電腦law, 但我老公唔鍾意個女經電腦學習, 佢話小朋友咁細個就用電腦, 怕將來會好沉迷, 同埋驚會好易有近視.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
524#
發表於 07-3-13 00:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我仔本身好鐘意電腦,佢有時重要同同學仔玩msn,但我地會比閙鐘佢,時間到就唔比玩,但平時係唔比佢上you tube,一上youtube佢就會自己搜尋卡通片睇, 其實我同我老公同埋仔仔都成日鬥快做完自己野就用電腦架   

Rank: 5Rank: 5


2422
525#
發表於 07-3-13 08:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

嘩...你仔仔都好犀利wor, 咁你屋企有幾多部電腦呀    , 我地只會比個女用電腦光碟學習野, 或玩一d小朋友的game, 但一個星期都係一次左右, 每次仲唔會超過半個鐘tim
:
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
526#
發表於 07-3-13 09:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

english time, 我都係上星期睇咗二期個推廣才對佢有少少認識, sales姐姐仲送咗隻dvd給我試看, 不過睇完之後, 我同我老公有啲失望, 因為入面啲人物不是太吸引. 不過見囝囝囡囡都幾有興趣, 可能係新碟.

個sales見我話用開disley, 就猛話太out, 不過我覺得disney啲歌仔易上口啲, 可能english time啲歌仔係自創, 要聽多幾次.

Rank: 5Rank: 5


1874
527#
發表於 07-3-13 09:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

english time, 我都係上星期睇咗二期個推廣才對佢有少少認識, sales姐姐仲送咗隻dvd給我試看, 不過睇完之後, 我同我老公有啲失望, 因為入面啲人物不是太吸引. 不過見囝囝囡囡都幾有興趣, 可能係新碟.

個sales見我話用開disley, 就猛話太out, 不過我覺得disney啲歌仔易上口啲, 可能english time啲歌仔係自創, 要聽多幾次.

Rank: 5Rank: 5


1874
528#
發表於 07-3-13 09:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

english time, 我都係上星期睇咗二期個推廣才對佢有少少認識, sales姐姐仲送咗隻dvd給我試看, 不過睇完之後, 我同我老公有啲失望, 因為入面啲人物不是太吸引. 不過見囝囝囡囡都幾有興趣, 可能係新碟.

個sales見我話用開disley, 就猛話太out, 不過我覺得disney啲歌仔易上口啲, 可能english time啲歌仔係自創, 要聽多幾次.

Rank: 5Rank: 5


1874
529#
發表於 07-3-13 09:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

english time, 我都係上星期睇咗二期個推廣才對佢有少少認識, sales姐姐仲送咗隻dvd給我試看, 不過睇完之後, 我同我老公有啲失望, 因為入面啲人物不是太吸引. 不過見囝囝囡囡都幾有興趣, 可能係新碟.

個sales見我話用開disley, 就猛話太out, 不過我覺得disney啲歌仔易上口啲, 可能english time啲歌仔係自創, 要聽多幾次.

星期日有無帶小朋友上台完瑜珈呀? wingwing話好好玩, 玩咗1次又想玩多次, 給佢激死.

Rank: 5Rank: 5


1874
530#
發表於 07-3-13 09:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

english time, 我都係上星期睇咗二期個推廣才對佢有少少認識, sales姐姐仲送咗隻dvd給我試看, 不過睇完之後, 我同我老公有啲失望, 因為入面啲人物不是太吸引. 不過見囝囝囡囡都幾有興趣, 可能係新碟.

個sales見我話用開disley, 就猛話太out, 不過我覺得disney啲歌仔易上口啲, 可能english time啲歌仔係自創, 要聽多幾次.

星期日有無帶小朋友上台完瑜珈呀? wingwing話好好玩, 玩咗1次又想玩多次, 給佢激死.

Rank: 5Rank: 5


2422
531#
發表於 07-3-13 09:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

我都係用緊迪士尼個套, 不過我就衰d好少同個女一齊做個d練習, 只係比d dvd佢地睇, 不過個日知道English Time好似岩d大少少0既小朋友, 所以又有d興趣咁, 我都拎左隻dvd, 聽左兩日, 兩個女已經識跟住唱, 同埋好鐘意睇, 攪到我更加有興趣law, 依家都睇下有無人有English Time, 想佢地比下意見, 或者交換睇下咁.  我地無去玩瑜珈呀, 個日帶左兩個女去坐船, wingwing咁鐘意玩, 你可以帶佢去會所學, 有親子瑜珈班的 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
532#
發表於 07-3-13 10:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

你有興趣呀, 等我幫你問下身邊有無朋友用緊.

坐船, 你地去咗邊度坐船呀?

佢貪得意唧, 真係叫佢學我唸佢又不肯啦.

Rank: 5Rank: 5


2422
533#
發表於 07-3-13 10:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

好呀, 唔該你呀.

本身我地想坐船去大澳行下的, 但天氣唔好, 所以取消左, 咁大女又好失望, 細女又不停話"船船..船船..", 咁所以就帶佢地去天星碼頭坐船過灣仔, 然後響個邊食個lunch同行一陣, 再坐巴士返tko
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
534#
發表於 07-3-13 10:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

講起坐船, 噚晚我叔仔先係度笑我個囡咁大個人都未坐過船, 所以呢個月我一定要搵日同我個囡去坐.

年年小朋友生日你點同慶祝呀?  

Rank: 5Rank: 5


2422
535#
發表於 07-3-13 10:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

嘩...咁我又無想過wingwing咁大個女仲未坐過船wor. 我記得我媽咪同我講過小朋友唔知到左幾多個月大(一歲前), 就要帶佢去坐船, 而且仲要比錢坐, 跟住架船駛到海中時, 又要掉一個錢落海, 不過就唔記得咁樣做個意思係乜, 好似係話個小朋友已經大個咁上下意思.

我年年都會同屋企人一齊攪(我及我老公家人一齊), 今年會幫佢響m記開一次party, 加上今年已經係最後一年幼稚園生活, 所以我會請晒佢k1-k3比較熟個批小朋友一齊黎慶祝, wingwing已經響名單內 , 話定比你知啦, priscilla係5月份生日的, 我已定左5月6日幫佢響寶琳入面間m記攪, 我連蛋糕都睇定左  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
536#
發表於 07-3-13 10:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

係wor你都有迪士尼套教材, 你用成點呀, 我係04年買的, 你有無參加過個club d 活動呀?

唔記得話埋比你知, 我兩個女都係5月份生日的, 所以阿妹出世後年年都會攪大d, 加上我阿婆又係5月份生日再再加上5月份又係母親節, 所以都會集齊所有親戚一齊玩番日的, 今年我打算同親戚響二期會所攪
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
537#
發表於 07-3-13 11:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

係呀, 多謝你的邀請. 我唸wingwing一定好開心.

priscilla中意咩公仔呀? 等我早啲睇定份禮物先.

今年真係好多同學仔開生日會, 可能係最後一年的關係. 唸起3年的幼稚園生涯就來結束, 我個心就好不開心. 我真係好想佢讀多幾年幼稚園(呢個想法真係好傻).

Rank: 5Rank: 5


2422
538#
發表於 07-3-13 11:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

其實咁想都唔係好傻丫, 始終幼稚園生活大人細路都開心, 我一想到小學生活就好擔心. 我有時想起priscilla就快要畢業, 反而係我自己眼濕濕(我係比較感性的人), 因為都唔捨得其他同學仔, 話晒呢三年都睇住佢地大, 有時拎番k1時學校影個d相, 見到wingwing, eason, 說說...佢地個樣好bb, 同依家都唔同晒, 都會由心笑出來.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
539#
發表於 07-3-13 11:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

其實咁想都唔係好傻丫, 始終幼稚園生活大人細路都開心, 我一想到小學生活就好擔心. 我有時想起priscilla就快要畢業, 反而係我自己眼濕濕(我係比較感性的人), 因為都唔捨得其他同學仔, 話晒呢三年都睇住佢地大, 有時拎番k1時學校影個d相, 見到wingwing, eason, 說說...佢地個樣好bb, 同依家都唔同晒, 都會由心笑出來.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
540#
發表於 07-3-13 11:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

‹ 上一主題|下一主題