關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
521#
發表於 06-10-30 00:04 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾好話你個仔,我個女好多都吾記得....

Rank: 5Rank: 5


1178
522#
發表於 06-10-30 00:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

硬住頭皮上~!!
明天溫埋d英文。
希望亞仔臨場表現好。
大家努力! good night!

Rank: 5Rank: 5


3218
523#
發表於 06-10-30 14:19 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉!都吾知點同佢溫...我自己都頂吾住.

Rank: 5Rank: 5


1178
524#
發表於 06-10-31 00:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日都唔得閒,亞仔又跟老公去拜山,搞到冇晒d時間。
今朝交帶亞仔溫中文範圍,諗住下午有時間同佢溫下英文,
點知佢又浪費晒d時間,到晚上仲係溫緊中文~!
唯有明天才溫英文,唉! 佢最近懶散咗好多!
不過好采佢冇發脾氣!

Rank: 5Rank: 5


3218
525#
發表於 06-10-31 00:11 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你亞仔有進步,無發脾氣......
今日同亞女只默詞和課文,用左好多時間.因為真係有好多,默下改下,用左成日.(好多吾記得).無計拉,唯有叫佢自己"執生".

Rank: 5Rank: 5


1178
526#
發表於 06-10-31 00:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

冇發脾氣是因為今日下午我返屋企見到佢把我比佢的範圍搞到溶溶爛爛,仲求求其其咁做,但tel 我時就話溫晒,於時佢拜完山返屋企比我同佢開片,我話唔會同佢溫書,等佢成績唔好返去k3讀...於是即刻自已溫番d字,唔敢咋型!

Rank: 5Rank: 5


1178
527#
發表於 06-10-31 13:00 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

kitty有冇話中文 / dict 深唔深?
我亞仔冇咩comment,佢話識,只知dict 有個字寫錯咗~
其它唔知啱唔啱。

我叫佢今日訓午睡,晚d才溫eng。

Rank: 5Rank: 5


3218
528#
發表於 06-10-31 14:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kitty話中文有d深, dict就ok...我覺得佢d中文好似比較差.
我都叫佢午睡......吾駛甘辛苦. 英文亦都吾知點同佢溫,唯有默下dict.

Rank: 5Rank: 5


1178
529#
發表於 06-10-31 14:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agree !
我日頭唔响度,叫亞仔溫書...晒氣!
訓咗午睡,養足精神等我返去同佢溫仲好!

我都係諗住溫dict 先,one to ten,之後再教下佢reading 點做,同注意下d 大楷,標點... 應該係咁上下啦! (仲有係family picture 上個me,唔係friend,亞仔佢搞嘢,成日話o個個係friend)    

Rank: 5Rank: 5


1178
530#
發表於 06-10-31 14:41 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

angeshwh,
放完假緊係好忙!
亞女係未有daddy幫佢溫書?

Rank: 4


506
531#
發表於 06-10-31 15:25 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

而家剛剛返到屋企,今日補鐘早D走,明日又拿咗假同亞女温書,因為佢唔會自動自覺温,一定要睇住! 亞女話今日D中文好淺(都唔知真定假),不過,佢中文一向都唔駛點理,但就衰在唔睇題目,亂咁答!
而家,佢就乖乖地做緊我出比佢份英文卷。不過,望落去就---------。成日錯改/加大楷和標點,激死!!
今晚halloween,諗住同佢去尖東襯熱鬧,而家'拿拿淋'温晒D書先!

2fungs 寫道:
angeshwh,
放完假緊係好忙!
亞女係未有daddy幫佢溫書?

Rank: 5Rank: 5


1178
532#
發表於 06-10-31 16:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,
我都想帶亞仔去! (不過大肚淋dum..)
唔好玩咁夜呀! 亞女唔夠精神,明天會失憶架!  

Rank: 4


506
533#
發表於 06-10-31 16:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈!我都驚佢嚇到唔記得晒D嘢!

Rank: 5Rank: 5


3218
534#
發表於 06-10-31 16:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你都好拉.起碼佢都識講好淺.但我個女次次都話好深.比佢嚇都嚇死.

Rank: 5Rank: 5


1178
535#
發表於 06-10-31 16:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kitty 夠精!
我個女以前次次都話識,點知返來份卷慘不忍睹。

Rank: 5Rank: 5


3218
536#
發表於 06-10-31 16:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈.kitty 好衰.我叫佢嚍力去做.反問我,如果努力左,但仍有錯.會吾會駡佢?    

Rank: 5Rank: 5


3218
537#
發表於 06-10-31 17:14 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs & agneshwh,
Maths 份評估應該比番,你地睇有無睇,深吾深?

Rank: 4


506
538#
發表於 06-10-31 17:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉!我都係咁話,我驚佢覺得淺,太輕視而做錯晒!好似佢頭先做我出比佢份英文卷,得嗰75分,又係錯D本來識嘅嘢!我就嚟比佢激死!佢真係太心散,要大大聲鬧至聽,都唔知點教!


2fungs 寫道:
kitty 夠精!
我個女以前次次都話識,點知返來份卷慘不忍睹。

Rank: 5Rank: 5


1178
539#
發表於 06-10-31 17:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

搵唔到份maths 評估喎!
kitty / alki 有冇派?  
Kittymummy 寫道:
2fungs & agneshwh,
Maths 份評估應該比番,你地睇有無睇,深吾深?

Rank: 4


506
540#
發表於 06-10-31 17:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我睇咗!非常淺,但亞女又發夢,做錯2條92分。

Kittymummy 寫道:
2fungs & agneshwh,
Maths 份評估應該比番,你地睇有無睇,深吾深?
‹ 上一主題|下一主題