關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 4


554
521#
發表於 07-7-9 21:32 |只看該作者
點解你們甘快知讀那班? 唔係14/7先返去睇咩 ?

Rank: 3Rank: 3


280
522#
發表於 07-7-9 22:08 |只看該作者
佢地係舊年的人呀~~~

今年要14號才知編班結果...
我仔仔都係今年的,佢係螢光橙貼紙的,你的小朋友是那一種貼紙呢?
我個仔話英文全部唔識呀,點算呀
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 4


800
523#
發表於 07-7-9 22:26 |只看該作者
My daughter can not spell the words too.  Don't worry. As the principal said it was only a test to allocate the student in an even class.

By the way, will your child join the music by the BMEC?




原文章由 bjjm 於 07-7-9 22:08 發表
佢地係舊年的人呀~~~

今年要14號才知編班結果...
我仔仔都係今年的,佢係螢光橙貼紙的,你的小朋友是那一種貼紙呢?
我個仔話英文全部唔識呀,點算呀

Rank: 3Rank: 3


176
524#
發表於 07-7-9 23:51 |只看該作者
原文章由 yuenwaimami 於 07-7-9 22:26 發表
My daughter can not spell the words too.  Don't worry. As the principal said it was only a test to allocate the student in an even class.

By the way, will your child join the music by the BMEC ...


你地小朋友考完果個叫 "編班試"!

沙呂小係會將唔同程度既小一生平均分散每班 (精英班既相反),個編班試既作用就係要來咁用,考得唔好都唔洗擔心!

[ 本文章最後由 Mintpepper 於 07-7-10 00:36 編輯 ]
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


145
525#
發表於 07-7-10 21:46 |只看該作者
請問有無校車由黃大仙去呂明才呀?

Rank: 3Rank: 3


176
526#
發表於 07-7-10 21:57 |只看該作者
原文章由 TotoToto 於 07-7-10 21:46 發表
請問有無校車由黃大仙去呂明才呀?


校車唔走呢條線架!

老婆話媬母車可能有,叫話去學校門口留意下有無人派全單,不過就算有都會幾貴下!

今年咁多小朋友由黃大仙區入沙呂小 !?

[ 本文章最後由 Mintpepper 於 07-7-10 21:59 編輯 ]
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


126
527#
發表於 07-7-11 16:15 |只看該作者
Hi Mintpepper, chuiathena, 及各位家長
終於看晒你們的留言了 ,因為想了解多d沙呂小!
想問下,
1. 你們的囝囝囡囡讀了一年,他們喜歡這所小學嗎?
2. 是否切合你們所想的嗎?
3. 課外話動後是否有校車?
4. 仲有無老師流失問題?
5. 跨區是否難入d?
6. 一班有多少人?
我個囡升k3,心大心細,想了解多d,thank you

Rank: 3Rank: 3


176
528#
發表於 07-7-11 21:22 |只看該作者
原文章由 Kwok 於 07-7-11 16:15 發表
Hi Mintpepper, chuiathena, 及各位家長
終於看晒你們的留言了 ,因為想了解多d沙呂小!
想問下,


阿 Kwok 你好!

答案如下:

1. 你們的囝囝囡囡讀了一年,他們喜歡這所小學嗎?

阿女相當喜歡學校

2. 是否切合你們所想的嗎?

是!

3. 課外話動後是否有校 ...

有!
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


176
529#
發表於 07-7-11 21:26 |只看該作者
4. 仲有無老師流失問題?

唔聽見!

5. 跨區是否難入d?

正常情況下是,除非果年出生率好低,好似沙士果年咁!

6. 一班有多少人?

~35
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


126
530#
發表於 07-7-11 22:13 |只看該作者
Hi Mintpepper,

多謝你的回應。出生率底都無用,沙呂小都是爭得十分勁!
我阿囡02年出世,出生率都好底下,希望佢好彩啦!

Rank: 3Rank: 3


126
531#
發表於 07-7-12 22:03 |只看該作者
另外,仲想問,你們的小朋游水咁勁,幾多歲開始學?有無好介紹?

Rank: 5Rank: 5


2522
532#
發表於 07-7-12 22:21 |只看該作者
我都想知係咪最好喺入學前學識游水先, 跟住上游水堂會安全d呢?

或者喺游水堂會否學識游水or只係玩吓水?


原文章由 Kwok 於 07-7-12 22:03 發表
另外,仲想問,你們的小朋游水咁勁,幾多歲開始學?有無好介紹?

[ 本文章最後由 bkmummy 於 07-7-13 09:10 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


176
533#
發表於 07-7-13 23:51 |只看該作者
原文章由 bkmummy 於 07-7-12 22:21 發表
我都想知係咪最好喺入學前學識游水先, 跟住上游水堂會安全d呢?
或者喺游水堂會否學識游水or只係玩吓水?


學定游水先當然最好,聽阿女講同班好多小朋友一開始已經識游水!

Pepper 妹妹入 2E,你地去邊班呀?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
534#
發表於 07-7-14 00:17 |只看該作者
我勁呀! 未放學都知Mui Mui 2 E 哈哈
佢有冇話你知在學校見到我呀! 我掛住同佢講野重撞到課室門,Mui Mui 笑到Gr Gr 聲! 不過放心已經上完堂la. 今日我都有去結業禮
Mui Mui 聖經科如何? 地下塊板冇聖經科呀!
今年分班分得好平均,每班各有精英。正如你所說完全遣反精英制,D老師都花了吾少心機。

[ 本文章最後由 chuiathena 於 07-7-14 09:58 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


421
535#
發表於 07-7-14 10:01 |只看該作者
Monkey 2D

[ 本文章最後由 chuiathena 於 07-7-14 10:11 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2522
536#
發表於 07-7-14 13:46 |只看該作者
oh! thanks for sharing!


原文章由 Mintpepper 於 07-7-13 23:51 發表


學定游水先當然最好,聽阿女講同班好多小朋友一開始已經識游水!

Pepper 妹妹入 2E,你地去邊班呀?

Rank: 2


41
537#
發表於 07-7-14 21:57 |只看該作者
小皃2A. 我唔知道分班的准則,  不過聴你咁講應是以成績來分的吧. 其實什麼成績才算精英, 看返昨天的成績表, 這個學期連總全級平均分都沒有. 但單科平均分好像都降低了, 不知是小朋友退步了還是試卷的難度增加了. 我就覺得每班平均點較好.

Rank: 2


41
538#
發表於 07-7-14 23:39 |只看該作者
我的意思是以成績來平均分班, 每班都有好有差. 因之前聽別的家長說以學號分配. 但結果可能沒現在平均.

Rank: 3Rank: 3


176
539#
發表於 07-7-15 18:33 |只看該作者
原文章由 chuiathena 於 07-7-14 00:17 發表
我勁呀! 未放學都知Mui Mui 2 E 哈哈
佢有冇話你知在學校見到我呀! 我掛住同佢講野重撞到課室門,Mui Mui 笑到Gr Gr 聲! 不過放心已經上完堂la. 今日我都有去結業禮
Mui Mui 聖經科如何? 地下塊板冇聖經科呀! ...


Mui mui 係屋企親身演譯你點樣撞板,佢都係笑到 gee gee 聲!

學校唔單只唔做精英班,中一派位評分試期間重冇乜幫學生加操 (以我所知有 de 學校有、我地學校冇)!

學校表現出辦學既自信所以我都相信佢地
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
540#
發表於 07-8-4 20:16 |只看該作者
原文章由 Mintpepper 於 07-7-15 18:33 發表


Mui mui 係屋企親身演譯你點樣撞板,佢都係笑到 gee gee 聲!

學校唔單只唔做精英班,中一派位評分試期間重冇乜幫學生加操 (以我所知有 de 學校有、我地學校冇)!

學校表現出辦學既自信所以我都相信佢 ...

你地做曬功課味?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖