關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
521#
發表於 06-12-1 14:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

我未飛呀!我下星期五、亦即係8號先飛,遲你兩日,我11號返,你幾多號返呀?

cankan

Rank: 4


605
522#
發表於 06-12-1 14:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位媽咪,

就黎聖誕節,你地有冇咩野攪作呀?

cankan

Rank: 4


850
523#
發表於 06-12-1 16:02 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唔好意思...我以為你係今個星五去添.............

Rank: 4


850
524#
發表於 06-12-1 16:05 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

X'mas..........多數會去章木頭........因之前d朋友以約左.......其實本身係早排去ger...但個次去左上海...為有放左朋友飛機....好在d朋友諒解.....d朋友最後都無去到..話等埋我.....主要原因係想見下我個女........haha

Rank: 4


850
525#
發表於 06-12-1 16:07 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

21號我以請左假啦.....到時可以係學校同大家見面.......

Rank: 4


850
526#
發表於 06-12-4 09:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

昨日我再問個女表演跳咩舞..叫佢跳黎睇下....但係佢又話唔知跳咩..........死羅...會唔會到依家佢都唔知做緊咩...個日跳咩架....cankan你個女有無跳比你睇...如有你可唔可以形容下...等我提下個女........

Rank: 4


605
527#
發表於 06-12-4 14:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

佢地咪就係第高隻手,扭下條腰禁,好似以前陳寶珠果 d 禁囉。

我21號都請左假去睇表演,不過你地要有心理準備,根據老師既經驗,果日應該會幾混亂。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
528#
發表於 06-12-5 10:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位,
我返唻喇, 好好玩呀, 等我得閒UPLOAD左D相, 再畀條LINK你地睇啦!

返到唻好多衫要洗呀, 同埋要做家務, 又要煮定飯阿女放學返唻食, 所以而家好唔得閒呀, 得閒就竄上唻同你地傾下啦!

做野先喇!  

Rank: 4


850
529#
發表於 06-12-5 13:44 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽....
凍唔凍呀................

cankan...
唔該晒...

我同老公今晚飛啦...........下星期四返......886

Rank: 4


605
530#
發表於 06-12-5 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

anson 今日有返學?我今朝有時間,特登走去 1E 班個課室度望下,不過望唔倒 ANSON,佢坐邊張枱?近唔近門口?

你行唔行得哂動物園同埋歡樂世界多唔多野玩呀?

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
531#
發表於 06-12-5 14:33 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
早晚都凍,但中午時份就...好熱啊! 不過就咁, 無太陽照到既地方, 都會陰陰寒的啊!

Rank: 5Rank: 5


4411
532#
發表於 06-12-5 14:43 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
Anson今朝有返學呀, 不過放學返唻就好攰囉!

佢個位呢, 好難睇到架, 因為佢係坐最近門口果張枱, 仲要係貼牆果邊添近門口第二個位呀! 所以要睇到佢, 真係唔係咁易架! 仲要好似重門深鎖咁, 真係...   

我地星期六先行步行區, 由1330行到1630, 好正, 基本上都畀我地行晒架喇, 阿女就行下又要我佬抱下, 間中又騎下膊馬咁啦, 仲有個蚊型遊樂場, 有韆鞦打的, 我地畀阿女玩左二十分鐘至繼續行! 之後1640坐火車遊動物園, 呢個時候, 阿女已經超級眼瞓, 所以佢睇左個亞洲區之後, 就瞓到豬咁喇!

至於歡樂世界, 適合佢地玩既機動遊戲都幾多下架, 阿女大大話話, 我諗都玩左起碼二十種呀! 初頭佢就喊晒, 樣樣都話唔肯話, 樣樣都話好驚的, 響我強迫下, 上左一架可以玩噴水既火車, 佢本來都係喊住玩的, 但一

Rank: 5Rank: 5


4411
533#
發表於 06-12-11 18:02 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

咦, 係咪個個都去晒旅行呀? 無晒人既?

阿女果班卒之都有通告喇, 真係唔駛畀錢買任何服裝呀, 表演當日係著校服, 不過女仔要著白色長襪褲, 好彩我屋企都有, 唔駛專登去買啫! 當日返到學校, 老師會協助學生更換表演服裝喎!

今日叫阿女跳隻"小小世界"唻畀我睇下, 佢要唱一路唱歌, 佢就一路做動作, 好搞笑的! 但又似模似樣啊!    

Rank: 3Rank: 3


159
534#
發表於 06-12-11 20:51 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

Hi!各位,好耐冇來呀!
十月媽,你講去旅行的事,好像佷丰富的節目,攪到我都想帶阿女去呀!
可否告訴我,如一家四口去要預多少budget?
唉,我21号要去紐西蘭呀,但掉極都掉唔走班机,如果再掉唔走,睇怕都要請吓病假了,阿女第一次表演,怎可錯過呢?
但想問下到時有冇限定只可帶多少家庭成員去呢?
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pe82f42a6873e790798999eae2ee56e1c/ec3b66f9.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid218/pd960073d41b0e1afea8790620ad534da/ec3b5e37.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


4411
535#
發表於 06-12-11 21:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

wewetwet,
我地一家三口去, 響中旅買套票, 1480元包兩日一夜長隆酒店+兩大一小早餐自助餐+兩大一小船票+動物園入場費!

其實佢地日日d價錢都唔同架, 單張既價錢係參考價, 日子旺d就貴d, 淡季又會平d, 我地除左用左1480買套票之外, 仲用左大約四百蚊食左兩個lunch, 兩個晚餐, 同埋買左一隻白老虎公仔!

另外我要提一提你, 我因為有舊老細照我免費入場睇大馬戲同埋玩歡樂世界, 所以我地一家慳番470蚊, 如果你地去, 就要額外加番呢四百幾蚊喇!

請病假啦, 請啦請啦, 果陣我仲要返工既時候, 我一有事, 而老細又唔放人的話, 我就會請番半日病假, 專登去拎張醫生紙, 搞掂好晒d私人事務至返工啊! 哎吔...教壞你添呀!    

Rank: 4


605
536#
發表於 06-12-14 14:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我返黎啦!

wewetwet,

學校係冇規定有幾多家庭成員去,幾多都得,不過你要有心理準備果日應該係會幾混亂既;每一班都有成30幾人,再加埋最基本每個小朋友會有兩個家庭成員﹝父母﹞,有 d 可能唔止,k1 上午有6班,重有 k2 同 k3,雖然佢地將表演時間分左兩場,但係平均每場都有成六班禁多。

cankan

Rank: 4


605
537#
發表於 06-12-14 14:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

wewetwet,

咦!若果你果日請假,果班機係咪會少左一個空姐囖?同埋你之前試過掉,禁係咪人人都知你果日有事,若果係請假,咪人人都知你有古怪?

cankan

Rank: 4


605
538#
發表於 06-12-14 14:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

k1e 同 k1f 都係第二場表演,即係10:35 至11:40,學校建議睇表演既家長係5分鐘前入場,你諗住第一場都睇,抑或10點零鐘先至入禮堂?若果10點零鐘先入禮堂,你估會唔會冇位?你上次睇兒歌欣賞會係咩景況?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
539#
發表於 06-12-14 14:53 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
之前果D兒歌欣賞會, 因為無乜家長睇既關係, 所以至多都係排三四行櫈架咋, 一行二十幾張左右啦, 我無數真呀!

今次呢個聯歡會, 我諗佢地會放好多好櫈畀家長坐的啊, 因為兒歌欣賞會, 係全校幼稚園生坐晒響地下, 咁家長就無乜位, 而家佢地分左兩場, 咁即碼少左一半學生響個禮堂度, 我諗應該好少少啩!

另外, 佢地咪有個聚餐時間既, 唔知呢個時間淨係FOR小朋友吖? 抑或係FOR埋家長既呢? 如果係FOR埋家長參加, 咁我當然會陪個女一齊聚餐喇 (就算我無份食, 我都鍾意睇住佢食吖嘛), 講真, 睇表演呢家野呢, 我真係淨係鍾意睇自己個女, 同埋睇果D我識既小朋友架咋, 其餘既...嘿嘿...我無乜興趣架!

所以呢...除非個聚餐唔畀我在場啦, 否則我會十點半至入場等睇SHOW啊!

Rank: 4


605
540#
發表於 06-12-14 18:54 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

好!等我有機會問下老師,然後再同我老公商量下先。

話時話,歡樂世界入面有冇野食架?

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖