關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


244
521#
發表於 06-10-31 23:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hilouey

Thank you.

jc
Hilouey 寫道:
hihi

買校服我記得,下星期買啊嗎
我pm咗小提琴老師add 給你、記住下星期六9:15

hilouey



希望我的孩子茁壯成長

Rank: 2


40
522#
發表於 06-11-1 14:36 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

[非常off topic的一個reply]
睇哂35頁...
作為sfcc+sfcs既一個舊生...
好開心見到學校進步左咁多....
以前我地根本無咁多課外活動....
從我係sfcs畢業果年...
捐錢比學校買冷氣比有蓋操場...
讀中學時見住學校慢慢有電腦室/圖書館...
依家仲有埋擴建...真係好感動...
有無人知幾時起好?我好想返去睇呀...
記得以前張校長...好緊張我地既成績...
一有少少退步就會罵我地...
其中有一次...同我地係早會講過非常有氣焰既一句
「我地sfcs係名校,大把人想入黎讀,我次次都好可惜咁同佢地講我真係無位,你唔鐘意讀可以走,我比位佢地」
sfcs因為名氣/地理位置...一直係區裡面係女校既次選...
有時會諗...sfcs會唔會因為咁會越黎越少人想讀sfcs....
若果一間近百四年歷史既學校有咁既下場......
就真係好可惜啦...
依家睇住sfcs好落去...睇得出新校長真係有心為sfcs
keep住傳統名校呢個朵而努力過
相比起sfcc鐘意玩過份既低調作風...
sfcs相比之下更加積極進取....

希望大家既女女..各位師妹們
都好似我咁...
係sfcs+sfcc經歷到一生人中最快樂既日子....
即使依家係外國讀書....
依然係我經常回味既片段....

Rank: 6Rank: 6


5065
523#
發表於 06-11-1 18:31 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Dear balloon2006,

看到你的文章,我都好感動,知道為囡囡的選擇完全正確,希望將來佢大個之後,回首今天同你嘅感受一樣美好  

Rank: 2


36
524#
發表於 06-11-1 20:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

balloon2006

謝謝你的回覆阿﹐感覺你真的很愛這學校﹐看來這裡也代給你很多快樂的回憶阿~~~~~

“相比起sfcc鐘意玩過份既低調作風...  sfcs相比之下更加積極進取....”﹐SFCC是比較低調﹐可能外面很多人不了解的﹐但確是一所好的小學。希望小女有開心的校園生活﹐畢業後有與你一樣的美好回憶。
  

Rank: 2


36
525#
發表於 06-11-1 20:52 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

11月1日

宗﹕ 作七
數﹕ 1上B冊 作Pg 2-3﹐           I (2)﹐           書Pg 14
英﹕  Penmanship Corr
中﹕  明天默書﹐          詞 10行
長﹕  簽改測卷

Rank: 4


617
526#
發表於 06-11-1 21:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hc

請問冊作是那一本呢   

Rank: 2


36
527#
發表於 06-11-1 23:03 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

剛纔下線了。。。。。現代數學的細作薄吧
catleelee 寫道:
hc

請問冊作是那一本呢   

Rank: 6Rank: 6


5065
528#
發表於 06-11-1 23:04 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

"冊作" 是只數學 1上 B冊 作業 (p2,3),另"I(2)"係工作紙(2)

catleelee 寫道:
hc

請問冊作是那一本呢   

Rank: 4


617
529#
發表於 06-11-1 23:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,

Thank you....唔該晒

c

Rank: 4


617
530#
發表於 06-11-1 23:28 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hc,

"細作薄" 即應該是  "習作薄".  
Thank you 唔該晒

c

Rank: 2


40
531#
發表於 06-11-2 02:14 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

deleted...

Rank: 2


40
532#
發表於 06-11-2 02:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel 寫道:
Dear balloon2006,

看到你的文章,我都好感動,知道為囡囡的選擇完全正確,希望將來佢大個之後,回首今天同你嘅感受一樣美好  


我都好感激我阿媽咁獨具慧眼幫我揀左sf
其實當時我係一年級時去插班
選擇其實不只sf吧...但我阿媽只幫我報了sf
因為我阿媽非常喜歡sf...大抽獎亦係擺sf做第一志願...

其實好多人同我一樣
讀果陣唔係咁愛校....
走左之後就勁鐘意st francis
可能就係擁有緊既時候唔識珍惜掛
因為sf既世界單純/純樸...好似一個保護網咁
可以咩都唔理咁去做一個學生...
出到黎...先發覺好多野都唔可以返轉頭
望住我依家既大學同學...
食煙/飲酒/濫交當食飯....
非常之睇唔慣+無奈.....

Rank: 2


40
533#
發表於 06-11-2 02:48 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

honeycherrin 寫道:
balloon2006

謝謝你的回覆阿﹐感覺你真的很愛這學校﹐看來這裡也代給你很多快樂的回憶阿~~~~~

“相比起sfcc鐘意玩過份既低調作風...  sfcs相比之下更加積極進取....”﹐SFCC是比較低調﹐可能外面很多人不了解的﹐但確是一所好的小學。希望小女有開心的校園生活﹐畢業後有與你一樣的美好回憶。
  


其實我都好proud of sf咁低調
亦都好proud of自己係一個franciscan
能夠係依家競爭激烈既學界有實力而保持低調,係真係好難得
但呢個世界好現實...低調真係無咩著數...
sf係果二十二間名校肯定係最低調既一間
年年d人揀sp/mm先...亦都係因為名氣...
有幾多人知道sf年年都不乏7/8/9A?
同同區女校既成績所差無幾...

2000年果陣...學校因為沙泥傾潟小學部果邊要維修...
廷遲開學...咁d媒體想叫余校長出黎講返句野...
余校長都唔肯...
其實當時好多媒體係開學果日上黎搵學生/老師訪問
好多人都上左鏡...
某年,學生會想同鄰校st joseph搞聯校聖誕派對
余校長都唔比
由此可見余校長真係一個好低調既人...
而據我一d仲係sf讀緊既朋友講...
學校真係越黎越低調...

Rank: 2


40
534#
發表於 06-11-2 03:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Bowiechloe 寫道:
Hi  Lucianna,

Thank you very much  
希望我都能順利入到 SFCS 啦 (我得15喳)!
聽到你話兩代都係讀 SFCS,好犀利呀!我亦都覺得 D老師幾友善,在我交form時,佢地都好有禮貌及耐性去講解,因我missed 左帶D document,佢地都唔會比面色我及都好有禮貌.

我覺得你的選擇都好啱,揀一個可令佢有自信,愉快的學習環境比佢,好過強迫佢要同人比較,咁佢會好辛苦.係新環境,從新開始係好的,更可況,蘇淅都好好的.係呢到出來D學生,普通話及中文作文非常出色的.


sf既老師/staff真係好friendly
果陣我去插班...申請插班黎講果陣算遲
我媽曾經去過區內某學校拎form
豈料兩間學校既staff既態度非常串,我阿媽即刻走左
但去sf果陣...係周姑娘(唔知佢依家仲係唔係度呢,係書記黎既)
出黎同我阿媽講野既...佢超好人...
好有耐心同我阿媽講點樣填form....
令我阿媽更喜歡sf了

Rank: 4


617
535#
發表於 06-11-2 08:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

j

聽我個女講堯堯返到學校肚痛仲想嘔tim,芷漫就同風紀講,咁佢無事嗎

Rank: 2


94
536#
發表於 06-11-2 16:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

多謝你關心,佢冇咩事,話有少少暈車浪,返到屋企都冇嘢了!

堯堯媽

catleelee 寫道:
j

聽我個女講堯堯返到學校肚痛仲想嘔tim,芷漫就同風紀講,咁佢無事嗎

Rank: 4


617
537#
發表於 06-11-2 19:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hc,m,j

今天功課如下:
數: 書p.15; 工(3)
Eng: Penmanship; Do Supp. Ex.(5); File Supp. Ex.(3)(4)
中: 工(七)
常: 統p.8
簽改普通話評估(一)

啱唔啱呀各位

Rank: 2


94
538#
發表於 06-11-2 20:37 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

    

啱晒!!

翠堯媽

catleelee 寫道:
hc,m,j

今天功課如下:
數: 書p.15; 工(3)
Eng: Penmanship; Do Supp. Ex.(5); File Supp. Ex.(3)(4)
中: 工(七)
常: 統p.8
簽改普通話評估(一)

啱唔啱呀各位

Rank: 6Rank: 6


5065
539#
發表於 06-11-3 23:32 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

ID班功課:

數學: 作 p4-5; 書 p19-21
英文: copy bk p14-15; GP p5-6; study dict
中文: 工作紙(三); 補充 p31和聆聽(二); 簽改默書
常識: 詞5行(統 p5); 統 p6

Rank: 4


617
540#
發表於 06-11-6 21:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j,hc

6/11
數: 課冊p.4,5
Eng: Dict tmrrw; do Supp Ex (6); Pnmnshp & Corr
中: 工(二)改正
常: 統p.9
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖