- 在線時間
- 1 小時
- 最後登錄
- 13-6-5
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 4
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-29
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 40
- UID
- 108314

|
Re: 聖方濟各家長今年入小一
Bowiechloe 寫道:
Hi Lucianna,
Thank you very much
希望我都能順利入到 SFCS 啦 (我得15喳)!
聽到你話兩代都係讀 SFCS,好犀利呀!我亦都覺得 D老師幾友善,在我交form時,佢地都好有禮貌及耐性去講解,因我missed 左帶D document,佢地都唔會比面色我及都好有禮貌.
我覺得你的選擇都好啱,揀一個可令佢有自信,愉快的學習環境比佢,好過強迫佢要同人比較,咁佢會好辛苦.係新環境,從新開始係好的,更可況,蘇淅都好好的.係呢到出來D學生,普通話及中文作文非常出色的.
sf既老師/staff真係好friendly
果陣我去插班...申請插班黎講果陣算遲
我媽曾經去過區內某學校拎form
豈料兩間學校既staff既態度非常串,我阿媽即刻走左
但去sf果陣...係周姑娘(唔知佢依家仲係唔係度呢,係書記黎既)
出黎同我阿媽講野既...佢超好人...
好有耐心同我阿媽講點樣填form....
令我阿媽更喜歡sf了 |
|