關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2147
521#
發表於 06-9-25 09:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

你本相簿做佐'公開相簿'未呀???
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
CHUCHU 寫道:
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/ttamm04/my_photos
CHUCHU,

睇唔到呀? [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2147
522#
發表於 06-9-25 09:27 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我個囡間學校仲未教寫毛筆字, 佢地今年先開始學木童笛.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
523#
發表於 06-9-25 09:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女學校都係冇教佢哋點寫 : 淨係叫返黎做功課...阿女就覺得好好玩...我就睇到 ......

咁大個女仲扭買燈籠 :tongue: 仲係要買果隻keroro 隻野好鬼核突 :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1625
524#
發表於 06-9-25 09:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

呢d上司真係識做, 得人心呀   

玩得開心d啦   
LULU-MAK 寫道:
係我上司對我係偏愛, 話說今朝, 佢叫我買幫D國內朋友買飛, 我順口問佢可唔可以買多兩張飛比我同個囡, 最多等我陪吓班國內FANS玩吓, 點知我個亞頭就好快就話OK無問題    仲話可以買多兩張飛比其餘兩個同事下畫放工一齊去TIM. 真係好開心, 大大話話慳成$600   

Rank: 5Rank: 5


1625
525#
發表於 06-9-25 10:00 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310

唔好 我個仔都係寫得唔靚, 不過初學我諗係咁上下

話時話, 我都覺得keroro 一d都唔靚   
carollam310 寫道:
阿女學校都係冇教佢哋點寫 : 淨係叫返黎做功課...阿女就覺得好好玩...我就睇到 ......

咁大個女仲扭買燈籠 :tongue: 仲係要買果隻keroro 隻野好鬼核突 :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1625
526#
發表於 06-9-25 10:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我地唔知今年有冇得學木童笛呢
LULU-MAK 寫道:
我個囡間學校仲未教寫毛筆字, 佢地今年先開始學木童笛.

Rank: 5Rank: 5


1625
527#
發表於 06-9-25 10:02 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

教下個大仔先
CHUCHU 寫道:

carollam310,

尋日我都教緊呀女做毛筆字功課,我地係報紙到練習咗先,因為報紙唔會化,好好練架,係毛筆老師教,然後跟住張字貼上每頁頁頭,係上面有教你點樣寫架啦.
應該咁樣會易學d.

Rank: 3Rank: 3


383
528#
發表於 06-9-25 12:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

咁多位媽咪午安!

今年好似好多新0野學, 毛筆啦,潦草啦,目童笛,重要準備評估!

阿切,真係好奈無見你上來…….
Evelyn

Rank: 3Rank: 3


161
529#
發表於 06-9-25 13:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

evelyn317 寫道:

阿切,真係好奈無見你上來…….


係呀 ... 因為我有時去了做陪月 .... 所以少了上黎    

Rank: 3Rank: 3


371
530#
發表於 06-9-25 17:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我個女寫毛筆字都係唔靚...
我都唔知點解佢地咁鍾意keroro果d人物...

AE_bb 寫道:
carollam310

唔好 我個仔都係寫得唔靚, 不過初學我諗係咁上下

話時話, 我都覺得keroro 一d都唔靚    [quote]
carollam310 寫道:
阿女學校都係冇教佢哋點寫 : 淨係叫返黎做功課...阿女就覺得好好玩...我就睇到 ......

咁大個女仲扭買燈籠 :tongue: 仲係要買果隻keroro 隻野好鬼核突 :tongue:
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1936
531#
發表於 06-9-26 10:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿切 寫道:
係呀 ... 因為我有時去了做陪月 .... 所以少了上黎    
吓! 你講真架? 咁有朋友搵係咪可以搵你呀?

Rank: 5Rank: 5


1379
532#
發表於 06-9-26 13:52 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK, 肥仔媽咪,

我整個本相簿係公開架, :evil: 算啦,我唔整啦,   我正一死蠢.

Rank: 5Rank: 5


1936
533#
發表於 06-9-26 14:55 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:
LULU-MAK, 肥仔媽咪,

我整個本相簿係公開架, :evil: 算啦,我唔整啦,   我正一死蠢.
咁算啦! 我都知你整得好辛苦架喇! 橫點我去到可能都賣晒lu! 謝謝!

Rank: 3Rank: 3


161
534#
發表於 06-9-26 17:34 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪 寫道:
[quote]
阿切 寫道:
係呀 ... 因為我有時去了做陪月 .... 所以少了上黎    
吓! 你講真架? 咁有朋友搵係咪可以搵你呀? [/quote]

真o架 ... 今年已經做了三單 ; 但都係粉嶺上水, 因為細女返半日

Rank: 3Rank: 3


161
535#
發表於 06-9-26 17:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿大要買牧童笛 .... $18 可以嗎?? 今日同阿二交埋表 lu ..... 安樂哂    

Rank: 5Rank: 5


1379
536#
發表於 06-9-26 18:15 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


阿切,

mug 學校唔同你order牧童笛,要自己去買架?咁,不如買yamaha啦,好似都係咁上下價錢,廿幾蚊掛

Rank: 3Rank: 3


161
537#
發表於 06-9-26 22:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

咁又唔係 ..... 學校可以俾我地選擇, 我只係想知下市價 .... 加上個女又話唔係咩咩笛 .. 係 G 笛 .... 佢搞到我有 D 亂 !!!

Rank: 5Rank: 5


2147
538#
發表於 06-9-27 09:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

整唔到咪算羅, 唔好再話自己蠢.

肥仔媽咪 寫道:
[quote]
CHUCHU 寫道:
LULU-MAK, 肥仔媽咪,

我整個本相簿係公開架, :evil: 算啦,我唔整啦,   我正一死蠢.
咁算啦! 我都知你整得好辛苦架喇! 橫點我去到可能都賣晒lu! 謝謝! [/quote]

Rank: 3Rank: 3


371
539#
發表於 06-9-27 10:08 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿切 寫道:
阿大要買牧童笛 .... $18 可以嗎?? 今日同阿二交埋表 lu ..... 安樂哂    


我個女間學校係幫他們order埋的,唔使我煩,好似都係$18呀,市面上好似貴d...

Rank: 5Rank: 5


2147
540#
發表於 06-9-27 10:11 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿切,

我有PM比你.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖