關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
521#
發表於 06-9-25 18:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
522#
發表於 06-9-25 18:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


773
523#
發表於 06-9-25 19:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi! 露絲!

{人地話個亞媽越強個亞囝就會越弱, 因為佢地會怕我們嗰一股氣勢wor.最好比多d機會佢地發揮一下自己的能力, 唔好challenge佢地禁多}

真係呀!我成日challenge我個仔,重複做錯就鬧,寫字唔靚又鬧,鬧到我自己都覺得自己有d燥狂. 所以令到佢好無自信,驚死做錯嘢,而家佢明明識都唔敢答,用對眼望下你嘅示意arm唔arm先答.

而家希望可以提升返佢嘅自信心啦!但係有難度, 都係自己EQ低.

Rank: 3Rank: 3


313
524#
發表於 06-9-26 09:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, yoballma, 露絲,

我都抽唔到呀!!!!

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


yoballma 寫道:
Hello Matthew_媽咪

我個女抽唔到英語拼多 FUN 呀   
你個仔抽唔抽到呀 ?
--------------------------------------------------------------------------------



Rank: 3Rank: 3


304
525#
發表於 06-9-26 10:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

今朝收到電話話個英語話劇多人得滯, 我個女抽唔到,
跟住我問佢點解另一個同學媽咪收到電話話少人得滯開唔到班, 跟住佢又話你個仔報嘅係英語唱歌班喎, 唔係話劇班,   真係 R 頭.

    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
526#
發表於 06-9-26 10:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HELLO B珠Mummy
咁你個小朋友仲有冇報其他班呀 ?   


B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪, yoballma, 露絲,

我都抽唔到呀!!!!

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


yoballma 寫道:
Hello Matthew_媽咪

我個女抽唔到英語拼多 FUN 呀   
你個仔抽唔抽到呀 ?
--------------------------------------------------------------------------------


^_^

Rank: 3Rank: 3


304
527#
發表於 06-9-26 10:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HELLO Marcus-Mama

我同你一樣, 都係好易"孟" 嘅人,


Marcus-Mama 寫道:
Hi! 露絲!

{人地話個亞媽越強個亞囝就會越弱, 因為佢地會怕我們嗰一股氣勢wor.最好比多d機會佢地發揮一下自己的能力, 唔好challenge佢地禁多}

真係呀!我成日challenge我個仔,重複做錯就鬧,寫字唔靚又鬧,鬧到我自己都覺得自己有d燥狂. 所以令到佢好無自信,驚死做錯嘢,而家佢明明識都唔敢答,用對眼望下你嘅示意arm唔arm先答.

而家希望可以提升返佢嘅自信心啦!但係有難度, 都係自己EQ低.
      
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
528#
發表於 06-9-26 11:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我個小朋友仲有報英語拼音班呀, 但唔知收唔收佢?

Rank: 4


588
529#
發表於 06-9-26 14:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
530#
發表於 06-9-26 14:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


126
531#
發表於 06-9-26 16:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

想問吓馬鞍山循道衛理小學是否有很多課多活動參加的?是否都是外來團體攪的?
你們的小朋友喜歡校園生活嗎?
學校與家長溝通足夠嗎?
因為我嗰囡今年K2,想了解多d

Rank: 4


554
532#
發表於 06-9-26 19:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,
今日子軒又唔肯食野啦.....
我勸咗佢好耐, 問佢食唔食薯容(好似..唔知係唔係), 佢終於肯答話唔食.   我林他想吃個hamburger, 因他係度'獨下獨下', 不過最後連先生勸佢都唔肯吃.

未話吃野之前, 子軒個樣歡容d, 唔知點解一到吃野就變咗另外一個人.

你留意下子軒多d, 睇下我可以點幫佢呀!!!!
(已有進步, 起碼話到比我聽唔食邊樣和答我問題, 不過先生好担心~~~~)

[quote]
B珠Mummy 寫道:
唔好意思, 請問周子軒今日有無食飯? 情況有無改善, 今朝我老公叫
露 絲 :-)

Rank: 4


554
533#
發表於 06-9-26 20:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,

Matthew今日吃咗d白飯, 無咩點吃d餸.   佢講咗d野不過我聽唔清楚....好似..我smell到ed餸會"out" / 我之前"out"過.
(同第一,二次我見佢時, 都是講e d 說話.)

不過佢吃咗好多士多啤梨囉....

你問下佢點解?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
534#
發表於 06-9-26 20:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

你囡囡好乖, 叫佢吃飯佢就吃, 好c 文.

不過佢好似好累禁......

佢係唔係唔夠訓呀?

留意下佢的情況呀....如果唔理的話...怕佢無心機聽書.
露絲 寫道:
yoballma,

好呀~~~我幫你睇下呀!! [quote]
yoballma 寫道:
HI 露絲

唔該可唔可以幫我睇睇我個女女食飯食成點呀, 佢係屋企食得好慢架, 成個鐘先食完, 佢都係 1B 班, 叫劉綽琳,
唔該晒.
  
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
535#
發表於 06-9-26 22:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我都係1B班的家長,請問你可唔可以幫我睇下個女,佢食成點呀,係唔係唔多食,我見佢好似瘦咗d,唔該你。
我個女叫頴琳,坐在最前的。

thank you

Rank: 4


588
536#
發表於 06-9-26 22:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

Long time no see la, 妳個女番學如何呀 ?

Mattew 媽咪

Rank: 4


588
537#
發表於 06-9-26 22:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


773
538#
發表於 06-9-26 23:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,Matthew_媽咪,yoballma

yoballma,咁你點control(好易"孟" 嘅人)你自己呀!

我個仔又係好似你地d仔/女咁,唔洗食飯,重係好唔正常果隻,因為對佢嚟講,返學係唔開心,同有壓力(d壓力唔知係邊度來),所以令到佢無胃口.而家k3,好咗好多.不過你地好幸福,有露絲幫你地睇下個小朋友,所以我好鍾意睇你地d討論,學下嘢!

我明天到馬循入表,希望好似你地咁好彩啦!  

Rank: 4


588
539#
發表於 06-9-26 23:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


126
540#
發表於 06-9-26 23:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Kwok 寫道:
想問吓馬鞍山循道衛理小學是否有很多課多活動參加的?是否都是外來團體攪的?
你們的小朋友喜歡校園生活嗎?
學校與家長溝通足夠嗎?
因為我嗰囡今年K2,想了解多d


我無好心人答吓我呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖