關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
521#
發表於 06-4-1 10:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早啊, 咁多位, 今朝遲到, o岩o岩返來ja, 好彩一早打定電話報定案話左俾老闆娘聽遲小小返......  

Rank: 3Rank: 3


300
522#
發表於 06-4-1 10:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina, 早呀. 我今日都返左工.  :-|
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


2769
523#
發表於 06-4-1 10:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
早呀 我都遲到,不過遲少少10分到,不過都係當佢無到

Rank: 5Rank: 5


1245
524#
發表於 06-4-1 11:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀咁多位 ~~~~

      我都有睇11年免費敎育既方案,我就認為佢放係中四,中五好過放係學前敎育,而家d幼兒敎育收費咁參差,如果要實
行的話,咁係佢會照比學校開既價丫,定抑或要學校降低質數
嚟就價呢 ? 但中學又唔同喎,大部份中學都係津校,到左中四,
中五反正佢都會爲有需要既家庭提供資助,咁點解唔save番
嗰筆錢呢,又可以提高香港敎學水平... 不過我呢d都係婦人之見... 可能佢地有佢地唔同既立場 ...

               ~~  the end  ~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
525#
發表於 06-4-1 12:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

我都agree你架, but如果全部都免(幼稚園2年 +中四中五2年)or全部都津晒, 咁仲好la.... (大想頭).....      

Rank: 5Rank: 5


2238
526#
發表於 06-4-1 12:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

咁你今日接唔接阿女走啊, 佢4堂免費swimming完未啊?

Rank: 5Rank: 5


1245
527#
發表於 06-4-1 12:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

         哈哈哈 ~~~~
         媽咪敎做人唔好咁貪心
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
528#
發表於 06-4-1 12:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽,

咦..... 你唔係返5day咩, 今日都返, 咁係ot嗎? 唔知幾時5天工作先可以普及到我地呢d普羅大眾呢? 幾時都話打政府工好鬼死正架la.    

Rank: 5Rank: 5


2238
529#
發表於 06-4-1 12:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

嘻嘻嘻嘻..... d師奶通常都係貪心架la. (我係)       

Rank: 5Rank: 5


2238
530#
發表於 06-4-1 13:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

準備收工, 你走未啊? 陣間又趕住去睇樓la. 真係煩啊, 睇咁多就唔係好記得之前果d添... 真係死火la.     唔通人到中年會無記性.  

Rank: 3Rank: 3


300
531#
發表於 06-4-1 21:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina, 係ar, 攪唔掂d 野ar ma, 中午晴晴無人湊仲黎埋公司等我, 攪到佢無得午睡  :-|

你睇樓睇成點ar? 有無arm 心水ar?  
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


2238
532#
發表於 06-4-3 10:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早啊!  咁多位靚媽!!

有個good news就係已經選定地方, bad news就係仲未搵到o岩心水屋.... 要等......

晴晴媽,
早啊, 你老板唔會話你咩帶阿女返公司, 悶死佢lor.

    

Rank: 3Rank: 3


300
533#
發表於 06-4-3 10:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

good morning!  

ckckcktina, 你選左邊度ar? 定左地點會易選d ge.

我都唔想阿女陪我返工. 老板sat 當然無返la, manager 就無所謂ge. 佢之前想叫我sun 返, 我話無人湊女佢先由我sat 返lor. sun 我要留番黎陪阿女, 可以ge 都唔返工la, sat 阿女am 可以返學, pm 又要上中國舞, 都唔去得街, sat 返工好似無咁哂時間lor.

你every sat 都要返ma? 咁sun 有無去邊度玩ar?
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


2769
534#
發表於 06-4-3 10:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi ckckcktina 及各位媽咪
早晨
ckckcktina點呀,搵到心水地,祝你好快搵到安樂窩
免費試班已經游左第3堂,都會繼續游,如繼續會有個特別價錢4堂,我地d媽咪們都唔知幾落力講價,最終得到再好d既價錢
睇返之topic,做師奶當係貪心d,最好由幼稚園至中五都係免費教育
  

Rank: 5Rank: 5


2238
535#
發表於 06-4-3 11:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽,

我選左大坑龍華花園la. 不過就未睇中邊間屋lor, 因為全部都係對正個地盤, (名門) 想搵d對山既, but要等租滿先睇lor.

你唔係sat唔使返咩? why你個manager仲想要你返sun既, 咁衰架佢, 我星期六要返半日架, 阿女就要返琴&主日學.

通常sun就休息, 好小去行街, 因為有時要同我d姑奶飲茶, 之後就去搵表弟玩, 踩單車等等...... 因為表弟住KOWLOON和佢屋企有club house & 好大個playground可以俾佢地玩, 所以次次佢都好happy.   

Rank: 5Rank: 5


2238
536#
發表於 06-4-3 11:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi anna_gigi,

係呀, 係呀..... 我都想啊....嘻嘻嘻.....  

*************************
睇返之topic,做師奶當係貪心d,最好由幼稚園至中五都係免費教育
  

Rank: 5Rank: 5


2238
537#
發表於 06-4-3 12:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

yeah........ lunch lor..... 食咩好呢? 面?? 飯??

Rank: 5Rank: 5


1245
538#
發表於 06-4-3 13:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

遲來的hi,

       咦ckckcktina,我想問吓你咪要最遲6月要搬到過去住囉? 1st round 係咪好似要提供3個月既住址證明 ?你要留意
時間喔

         Sunday 如果天氣好,我會同我個女去行山,有時sat 會係婆婆到過夜,sun再番嫲嫲到食飯,如果唔行山,我地會帶囡囡去維園坃吓roller blades or swing 咁就一日。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
539#
發表於 06-4-3 16:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

唔係呀, 我5月20一定要搬走啊, 所以我會before20日前搬走架la. 費事咁趕啊...

係咩, 你唔講唔知喎, 要響9月之前3個月的住址證明啊, 咁我5月搬, 8月就有3個月lor, 咁都好d, 唔使驚..... thanks你提我啊....   

Rank: 5Rank: 5


2238
540#
發表於 06-4-4 09:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

morning ar... every mom........

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/02/18/154816.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖