關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
521#
發表於 08-5-22 10:10 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 09:50 發表
我再睇就睇到LA, 因個心心後面係咪用BLUEBURRY LONG住? 所以黑黑地唔清楚

係呀!

咁你個cake/cookies,幾時俾我試呀????

Rank: 8Rank: 8


17269
522#
發表於 08-5-22 10:11 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-22 09:57 發表
續...

多 : 咁幸福呢?
囝 : 我儲齊晒爆丸既屬性囉
多 : 下?! 仲有呢?
囝 : 有飯食, 有乾淨水飲囉
多 : 點解既?
囝 : 因為個d人無乾淨水飲架, 佢地飲d水好dirty, 唔乾淨架
多 : 哦..咁仲有咩?
囝 : 我有書讀, 有玩具 ...

多多:

你仔仔好好呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
523#
發表於 08-5-22 10:18 |只看該作者
ky

我覺得而家d kids 已經唔單純, 唔直接~  所以, 我好欣惠,阿囝仲有呢份童真, 阿囡就唔同啦..

原文章由 lky2008 於 08-5-22 10:11 AM 發表

多多:

你仔仔好好呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
524#
發表於 08-5-22 10:18 |只看該作者
我問咗表哥, 佢囡囡讀幼稚園俾附近的ee 湊, 上午班, 中午包一餐, 晚上我表哥放工接返. 但好多時一個月有七, 八晚係ee屋企食埋晚飯, 星期六, 日有時仲湊埋, 過夜.  

HK$2000.-/月

好好, 呢個價我可以接受.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
525#
發表於 08-5-22 10:18 |只看該作者
亞仔and亞女每次同我睇到d相or video 時, 都忍不住會喊少少
原文章由 多利是 於 08-5-22 09:57 發表
續...

多 : 咁幸福呢?
囝 : 我儲齊晒爆丸既屬性囉
多 : 下?! 仲有呢?
囝 : 有飯食, 有乾淨水飲囉
多 : 點解既?
囝 : 因為個d人無乾淨水飲架, 佢地飲d水好dirty, 唔乾淨架
多 : 哦..咁仲有咩?
囝 : 我有書讀, 有玩具 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
526#
發表於 08-5-22 10:20 |只看該作者
$2000/月?!

原文章由 雪文 於 08-5-22 10:18 AM 發表
我問咗表哥, 佢囡囡讀幼稚園俾附近的ee 湊, 上午班, 中午包一餐, 晚上我表哥放工接返. 但好多時一個月有七, 八晚係ee屋企食埋晚飯, 星期六, 日有時仲湊埋, 過夜.  

HK$2000.-/月

好好, 呢個價我可以接受. ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
527#
發表於 08-5-22 10:20 |只看該作者
我only 俾個price你做reference jar, 我唔知e+個 price 係 how much???????
原文章由 雪文 於 08-5-22 10:07 發表
美人 : 你仔的情形同我仔唔同係麻, 我諗我應該可以平D.


Rank: 8Rank: 8


17269
528#
發表於 08-5-22 10:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-22 09:56 發表
各位早晨

今朝返工一早肚痛, 而家痛完成個日散晒, 無晒D精力咁

你冇事嗎?係咪食錯野呢??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
529#
發表於 08-5-22 10:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-22 10:18 發表
我問咗表哥, 佢囡囡讀幼稚園俾附近的ee 湊, 上午班, 中午包一餐, 晚上我表哥放工接返. 但好多時一個月有七, 八晚係ee屋企食埋晚飯, 星期六, 日有時仲湊埋, 過夜.  

HK$2000.-/月

好好, 呢個價我可以接受. ...

咁LEE價錢叫平架啦, (我之前都唔知價)!!

話說我女未升小一時, 住我對面屋個c奶同樓上湊緊一個讀小學, 3點幾接放學-校車, 上屋企吃小食, 做功課等佢媽7-8來湊, 有時趕唔切又係食埋晚飯~收800-1000, 果時c奶暗示問我使唔使幫手湊, 咁當時我女仲未知升邊間小學, 所以我無答覆, but而家佢有病, 都幫唔倒人湊啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
530#
發表於 08-5-22 10:24 |只看該作者
Yanma : 上次你同我講, 叫亞禪同人湊仔, 收起碼$50.-一個鐘.   呢個價太高啦, 你自己計下, 小朋友3點半放學, 6點半接返, 3小時要HK$150.-,一個月唔計周六, 要HK$3000.-.
(我希望係我听錯囉)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
531#
發表於 08-5-22 10:24 |只看該作者
我覺得係個ee好人收咁平lor, 唔係個個都咁好
原文章由 雪文 於 08-5-22 10:18 發表
我問咗表哥, 佢囡囡讀幼稚園俾附近的ee 湊, 上午班, 中午包一餐, 晚上我表哥放工接返. 但好多時一個月有七, 八晚係ee屋企食埋晚飯, 星期六, 日有時仲湊埋, 過夜.  

HK$2000.-/月

好好, 呢個價我可以接受. ...

Rank: 8Rank: 8


17269
532#
發表於 08-5-22 10:25 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-22 10:18 發表
ky

我覺得而家d kids 已經唔單純, 唔直接~  所以, 我好欣惠,阿囝仲有呢份童真, 阿囡就唔同啦..

我女女咪係囉~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
533#
發表於 08-5-22 10:25 |只看該作者
呢個價錢我可以接受.

原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 10:24 發表

咁LEE價錢叫平架啦, (我之前都唔知價)!!

話說我女未升小一時, 住我對面屋個c奶同樓上湊緊一個讀小學, 3點幾接放學-校車, 上屋企吃小食, 做功課等佢媽7-8來湊, 有時趕唔切又係食埋晚飯~收800-1000, 果時c奶暗示問 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
534#
發表於 08-5-22 10:26 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-22 10:18 發表
我問咗表哥, 佢囡囡讀幼稚園俾附近的ee 湊, 上午班, 中午包一餐, 晚上我表哥放工接返. 但好多時一個月有七, 八晚係ee屋企食埋晚飯, 星期六, 日有時仲湊埋, 過夜.  

HK$2000.-/月

好好, 呢個價我可以接受. ...

呢個price,真係好抵喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
535#
發表於 08-5-22 10:27 |只看該作者
係, 我都話表哥好彩.

原文章由 hoganmama 於 08-5-22 10:24 發表
我覺得係個ee好人收咁平lor, 唔係個個都咁好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
536#
發表於 08-5-22 10:29 |只看該作者
無呀, 只是早上飲杯清水. 我都無食葯, 等陣就會無事.

我又忙啦, 閃..........

原文章由 lky2008 於 08-5-22 10:24 發表

你冇事嗎?係咪食錯野呢??

Rank: 8Rank: 8


17269
537#
發表於 08-5-22 10:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-22 10:25 發表
呢個價錢我可以接受.

咁你諗住搵她嗎?係的話,你多個choice都好的。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
538#
發表於 08-5-22 10:30 |只看該作者
雪係咪就嚟m, 所以個肚唔舒服??

飲多d 暖水, 可能會好d ga!
原文章由 lky2008 於 08-5-22 10:24 發表

你冇事嗎?係咪食錯野呢??

Rank: 8Rank: 8


17269
539#
發表於 08-5-22 10:31 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 10:30 發表
係咪就嚟m, 所以個肚唔舒服??

飲多d 暖水, 可能會好d ga!

美人:

乜你講得咁直接既?? 但要雪雪答番先知係咪囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
540#
發表於 08-5-22 10:32 |只看該作者
lee d 好ee 真係好難搵ga.
原文章由 雪文 於 08-5-22 10:27 發表
係, 我都話表哥好彩.


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖