關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
521#
發表於 08-2-14 14:57 |只看該作者
你買咗ticket 未?? what time??

我諗住4:10 or next.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 14:52 發表
多: 我諗今晚pizza hut都多人.

cc: 我都係星期六去寶琳睇"L"呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
522#
發表於 08-2-14 14:58 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 14:56 發表
嘩, 冇咁快, 下個月easter holiday 先返去影, 我要努力keep fit 先得.
我屈咗佢地俾我帶埋小朋友一齊影, 佢個package ($2,999) 原本唔包ga, only 影婚紗相jar.

fri 俾你地睇吓個package 有muk.

...

我仲估上面果D好快手, LEE頭影, 過多2-3個WEEKS有相攞添.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
523#
發表於 08-2-14 15:00 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 14:57 發表
你買咗ticket 未?? what time??

我諗住4:10 or next.

未呀, 諗住電話購票.
我無咁早, 等我老公收工先去睇, 起碼8-9點.

Rank: 5Rank: 5


4210
524#
發表於 08-2-14 15:00 |只看該作者
cc 靚女, 你要唔要我個仔小一d舊書??要就留比你???

Rank: 8Rank: 8


17269
525#
發表於 08-2-14 15:00 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 14:50 發表
唔煮la, 好攰, 今晚去po lam買定sat gei ticket.

yesterday night 攪到成1點先瞓, 今朝起到身都算係咁.

我lunch去左jusco買左和牛扒(一大塊都2xx,今晚煎同女女食 with spaghetti。 今晚應會整cookies.

Rank: 8Rank: 8


17269
526#
發表於 08-2-14 15:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 14:54 發表

尊漢堡餐--我唔LIKE食.

我好鍾意喎!不過包french fries勁少。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
527#
發表於 08-2-14 15:01 |只看該作者
1/3我女學校家長日, 我女唔乖又今次D成績咁, 我驚我會對住老師

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
528#
發表於 08-2-14 15:02 |只看該作者
係我想keep fit d, 所以冇即刻影.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 14:58 發表

我仲估上面果D好快手, LEE頭影, 過多2-3個WEEKS有相攞添.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
529#
發表於 08-2-14 15:02 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:00 發表

我lunch去左jusco買左和牛扒(一大塊都2xx,今晚煎同女女食 with spaghetti。 今晚應會整cookies.

KY: 你LEE排好LIKE煮野食喎?!?!?:) :) :)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
530#
發表於 08-2-14 15:02 |只看該作者
我幫你買la, 唔駛俾charges $6/ticket ma.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:00 發表

未呀, 諗住電話購票.
我無咁早, 等我老公收工先去睇, 起碼8-9點.

Rank: 8Rank: 8


17269
531#
發表於 08-2-14 15:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 14:56 發表
我老公都月尾生日, 可能同佢同FRIEND去食BUFFET

諗住送咩俾佢生日禮物呀?你都有oven,整個cake都好喎。

Rank: 8Rank: 8


17269
532#
發表於 08-2-14 15:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:01 發表
1/3我女學校家長日, 我女唔乖又今次D成績咁, 我驚我會對住老師

唔係丫!你女的成績very good喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
533#
發表於 08-2-14 15:05 |只看該作者
好呀, thanks
希望未改用第2 d. 亞女1年級個d 已經唔啱la.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 15:00 發表
cc 靚女, 你要唔要我個仔小一d舊書??要就留比你???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
534#
發表於 08-2-14 15:07 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 15:02 發表
我幫你買la, 唔駛俾charges $6/ticket ma.

CC: 唔駛啦, 唔該你先! 我老公當日收幾點都未知, 我怕買左到時睇唔倒.

Rank: 6Rank: 6


8125
535#
發表於 08-2-14 15:07 |只看該作者
ky

你識唔識點fry牛扒靚呀?? 我次次都fry到一係唔夠熟, 一係就太熟...

原文章由 lky2008 於 08-2-14 03:00 PM 發表

我lunch去左jusco買左和牛扒(一大塊都2xx,今晚煎同女女食 with spaghetti。 今晚應會整cookies.

Rank: 8Rank: 8


17269
536#
發表於 08-2-14 15:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 15:02 發表

KY: 你LEE排好LIKE煮野食喎?!?!?:) :) :)

都可以咁講!其實我鍾意整野食,不過唔叻啫,不過整得好味都好開心架!呢排真係好鍾意cake & cookies,我的masterpiece係香蕉蛋糕。

不過今晚係快steak我整咋,2XX咁貴,俾個印印整到唔好食,真係慘,個spaghetti係佢整,佢整得都OK架。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
537#
發表於 08-2-14 15:10 |只看該作者
隻佬yesterday 冇la la 話情人節咪有chocolate 食, 唔知係咪暗示俾我聽, 我諗住買盒俾佢當gift 算lu.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
538#
發表於 08-2-14 15:11 |只看該作者
KY: 我女D中文同數都唔掂喎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
539#
發表於 08-2-14 15:13 |只看該作者
我都好like整野食, but 好怕洗
原文章由 lky2008 於 08-2-14 15:07 發表

都可以咁講!其實我鍾意整野食,不過唔叻啫,不過整得好味都好開心架!呢排真係好鍾意cake & cookies,我的masterpiece係香蕉蛋糕。

不過今晚係快steak我整咋,2XX咁貴,俾個印印整到唔好食,真係慘,個spaghetti係佢整,佢整得都OK架 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
540#
發表於 08-2-14 15:13 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-14 15:07 發表
ky

你識唔識點fry牛扒靚呀?? 我次次都fry到一係唔夠熟, 一係就太熟...

我都唔叻,我的做法:
1  抹乾塊扒,乜都唔醃(如靚的扒,醃左仲唔好),正係啪D black pepper係面。
2  開大火,燒熱個pan, 落牛油,熔左再加少少我地cooking 的油(正用butter,好易濃),D油熱左,落扒,大火煎香2邊,1/2分鐘,應該有7成熟,想熟D,就轉細D火,煎多一陣。
3 食前啪少少salt係塊扒到就得喇,或配牛扒汁。
‹ 上一主題|下一主題