註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:21 發表 我中四個年曾經request過repeat, 因我想打好個底先考會考, 但學校唔比, 佢話我中英數合格就一定要升, 無位比我留
返回頂部
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-23 12:24 發表 好多學校都係咁架!
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:27 發表 其實我都幾鍾意讀書, 98年個時間公司close, 我同我老豆讀想唔做野2年, 讀書, 我老豆話好, 讀書好… 精神上支持, 金錢上就自己搞掂… 最後當然無la, 又繼續捱驢仔 ...
原文章由 多利是 於 08-1-23 12:28 發表 hoganmama 你真攪笑..有梁x芝都唔讀
原文章由 多利是 於 08-1-23 12:28 發表 hoganmama 你真攪笑..有梁x芝都唔讀 不過我都唔好得過你幾多, 有'比你攞屎'都無得讀
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:22 發表 我仲有5,6年wor
原文章由 KY2004 於 08-1-23 12:29 發表 而家讀番囉!我就冇興趣喇!要我拎番本書,好重好重!
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:31 發表 無計la, 我亞爸亞媽又唔理, 我咁細個邊識諗ar, 個同學話選邊間咪邊間lor, 如果當年我亞爸亞媽理我多d就唔會咁la
原文章由 多利是 於 08-1-23 12:31 發表 佢前日唔見左5萬, 琴日唔見左10萬.. ...
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:32 發表 而家唔係唔想讀, 係無$同無時間讀, 不過遲d會讀英文, 因為有得claim政府, 我睇左british council gar la, $4xxx, govt claims 80%
原文章由 多利是 於 08-1-23 12:31 發表 jerry媽 你老公真有先見之明, 知今日美國減息...真的反彈bor...琴日入左咪正囉 :) :) 我老公琴晚返來同我講, 佢前日唔見左5萬, 琴日唔見左10萬.. ...
原文章由 KY2004 於 08-1-23 12:33 發表 hoganma, 咪諗番轉頭啦!
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-23 12:35 發表 有上進心!抵讚!
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:36 發表 隨便呻下啫, 拿拿拿… 你都識講ar, 做人要向前望ar
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:37 發表 唔係, 我只係想搵d精神寄託 有上進我就去讀個LLB la
原文章由 KY2004 於 08-1-23 12:38 發表 你地會唔會換呢?