註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:29 發表 真係幾涷ge!但我身體唔好,晚晚瞓都熱到出汗呀(我冇衿棉拖,正係2張冷氣被)!成身濕哂,跟著咪冷親囉!激C,唔知會唔會係更年期呢?
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 11:28 發表 咁誇??? 我/同女淨係沖涼時開左暖氣先沖囉.
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-17 11:12 發表 無辨法啦, 鬼叫我係亞四咩:cry: :cry:
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 11:32 發表 熱到出汗???? 天氣咁凍你都出汗?????
原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:32 發表 我冇呀!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-17 11:33 發表 要出門口啦, 88
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:36 發表 咪係!我身體唔好嘛!我係怕涷喎,未瞓都著羊毛底+襪,但瞓時,正係著長袖棉T-shirt 瞓,都攪成咁,唔知點解, 自從呀女出世後,就係咁喇!可能都係更年期lu. ...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:35 發表 唔出其的我囡都會架,佢係火爐底
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 11:38 發表 有冇咁快呀 come, 我係有陣時瞓醒隻feet都仲係涷冰冰果種人嚟ga. 唔暖定個'dove', 我就會好易sick
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 11:38 發表 嘩! 咁你同佢瞓真係要小心D, 要多D同佢抹汗!!!
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 11:39 發表 我手腳都係超級冰涷, 但我唔用電x, 我驚漏電
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 11:44 發表 CY, HOGANMA: 我同你地一樣, 有時朝早起身時隻腳都未暖架.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:44 發表 我都係驚漏電wor