關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
521#
發表於 08-1-10 14:42 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 14:36 發表

上次留左2個印花諗住取比你, 點知唔見左

我D都唔見哂lu.

呢排去‘歡迎你’超市,俾完錢走時,都有師奶企係出面問我攞stamps,但我都話有用,唔俾。如果係朋友,冇所謂,我實俾;但班C9 39唔識7,又唔買野問人攞stamps,攞便易,我唔鍾意囉!所以我fing落垃圾桶都唔益D c9.

Rank: 5Rank: 5


2967
522#
發表於 08-1-10 14:43 |只看該作者
雪, 今年馬仔犯太歲, 你會唔會同亞女攝
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
523#
發表於 08-1-10 14:43 |只看該作者
亞囡食金裝惠氏3號 - $124
亞仔食金裝惠氏4號 - $104

不過老闆話月底奶粉會加價, 叫我入多d

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 14:26 發表

如果有2個細路食又真係幾貴, 你女而家食邊隻? 幾$$/罐?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
524#
發表於 08-1-10 14:45 |只看該作者
做冬前, 過咗了wor.  等我去自由報料問吓人先.

原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:37 發表

雪雪:

有人教我還太歲要係做冬之前,所以我還左啦!而攝呢?我多數年初1,2,3..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
525#
發表於 08-1-10 14:45 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:42 發表

我D都唔見哂lu.

呢排去‘歡迎你’超市,俾完錢走時,都有師奶企係出面問我攞stamps,但我都話有用,唔俾。如果係朋友,冇所謂,我實俾;但班C9 39唔識7,又唔買野問人攞stamps,攞便易,我唔鍾意囉!所以我fing落垃圾桶都唔益D c9. ...

歡迎你’超市

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
526#
發表於 08-1-10 14:46 |只看該作者
唔見晒

原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:42 發表

我D都唔見哂lu.

呢排去‘歡迎你’超市,俾完錢走時,都有師奶企係出面問我攞stamps,但我都話有用,唔俾。如果係朋友,冇所謂,我實俾;但班C9 39唔識7,又唔買野問人攞stamps,攞便易,我唔鍾意囉!所以我fing落垃圾桶都唔益D c9. ...

Rank: 6Rank: 6


6601
527#
發表於 08-1-10 14:47 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 14:41 發表
c, 我唔記得咗還, 點算, e+去返得唔得

OK掛,最緊要有心啫!

Rank: 5Rank: 5


2967
528#
發表於 08-1-10 14:48 |只看該作者
雪, 你係咪要還

我都要wor, 我係荃灣果樹攝ga, 你呢?
原文章由 雪文 於 08-1-10 14:45 發表
做冬前, 過咗了wor.  等我去自由報料問吓人先.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
529#
發表於 08-1-10 14:48 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 14:43 發表
亞囡食金裝惠氏3號 - $124
亞仔食金裝惠氏4號 - $104

不過老闆話月底奶粉會加價, 叫我入多d

又加:tongue: :tongue: :tongue:
以前我女都係食惠氏, 佢好衰唔衰無啦啦又轉左個匙, d粉又唔識溶, 結埋一舊舊, 我嬲嬲地唔鬼買轉牌子.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
530#
發表於 08-1-10 14:49 |只看該作者
CY, 我媽都係馬仔, 咁如果同亞婆一齊做, 就會去囉. 另兔仔都要是不是呀 ??  係的話我仔都要wor.

還就係我老豆, 今年初我去還太歲時同佢攝埋的.  我叫咗AMY媽咪如行開文武庙同我問吓啦, 你等等, 或者約埋一齊去.

等我去自由開個topic問人先.

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 14:43 發表
雪, 今年馬仔犯太歲, 你會唔會同亞女攝

Rank: 6Rank: 6


6601
531#
發表於 08-1-10 14:49 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 14:43 發表
亞囡食金裝惠氏3號 - $124
亞仔食金裝惠氏4號 - $104

不過老闆話月底奶粉會加價, 叫我入多d

真架!而家好多人搶購奶粉呀!特別大6人呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
532#
發表於 08-1-10 14:50 |只看該作者
上環文武庙

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 14:48 發表
雪, 你係咪要還

我都要wor, 我係荃灣果樹攝ga, 你呢?

Rank: 6Rank: 6


6601
533#
發表於 08-1-10 14:51 |只看該作者
come come:

我唔係年年還太歲,不過啱啱過去幾年都要啫!:cry:

我今年唔駛喇,不過睇運程都話我今年唔係幾好。

Rank: 6Rank: 6


6601
534#
發表於 08-1-10 14:53 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 14:46 發表
唔見晒

雪雪:

唔好出呢個公仔啦!我再儲過,25號俾你丫!

Rank: 5Rank: 5


2967
535#
發表於 08-1-10 14:53 |只看該作者
你係咪要幫老豆還呀
咁不如你幫我問埋係咪一定要去返攝果間還


原文章由 雪文 於 08-1-10 14:50 發表
上環文武庙
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
536#
發表於 08-1-10 14:53 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:51 發表
我今年唔駛喇,不過睇運程都話我今年唔係幾好。

lee d 野信則有不信則無啫.:-| :-| :-|

Rank: 6Rank: 6


6601
537#
發表於 08-1-10 14:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 14:50 發表
上環文武庙

我去開粉嶺!

Rank: 6Rank: 6


6601
538#
發表於 08-1-10 14:55 |只看該作者
come come:

你lunch食左咩呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
539#
發表於 08-1-10 14:55 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:49 發表

真架!而家好多人搶購奶粉呀!特別大6人呀!

睇雜誌話我想買個LV袋都係比自由人掃晒架!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
540#
發表於 08-1-10 14:55 |只看該作者
咁, 不如約埋一齊去攝呀, 我隻佬係本命年, 犯到應呀
原文章由 雪文 於 08-1-10 14:49 發表
CY, 我媽都係馬仔, 咁如果同亞婆一齊做, 就會去囉. 另兔仔都要是不是呀 ??  係的話我仔都要wor.

還就係我老豆, 今年初我去還太歲時同佢攝埋的.  我叫咗AMY媽咪如行開文武庙同我問吓啦, 你等等, 或者約埋一齊去.

等 ...
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖