關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
521#
發表於 07-12-14 22:26 |只看該作者
絕呀


原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:21 發表
熄鬼埋個電話, 半夜先返, 等佢驚下都好ar, 佢自己都玩失蹤la:tongue:  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
522#
發表於 07-12-14 22:27 |只看該作者
雪文,

我頭先係吉吉島買左$2xx 野la

係pedder red買左對鞋, 好鬼抵ar, 黑色漆皮尖頭吋半爭, original : $8xx, sale $4xx, 竟然都仲有我size 39號半, 勁開心 , 平時呢d common款on sale最多都係7-8折, 今次竟然半價

另外係無印買左件恤衫比我老公做聖誕禮物, 原本想係polo買, 但減左都成$6xx, too expensive

我諗住叫我老公送我香水做聖誕禮物, 費事佢又買埋d唔等使野

我仲爭5份小朋友禮物, 下星期再去toyrus買

Rank: 8Rank: 8


17382
523#
發表於 07-12-14 22:31 |只看該作者
今晚係放棄亞囡第4晚啦 佢返到屋企唔洗提佢佢自己執好晒書包 之啦無啦啦走來我面前同我講:我會盡力做好自己,我會自己攪得惦的,我知無人會幫我的,我會自己溫書架啦.我看一看佢,唔左一句(辦冷淡 )心諗睇你又攪d咩野出來:tongue: :tongue: :tongue: 其又好開心起碼佢肯去諗諗自己有咩責任 不過我知要比時間佢.....我等等等...我忍忍忍

Rank: 8Rank: 8


17382
524#
發表於 07-12-14 22:33 |只看該作者
39號半 都算大腳 你就好啦交換聖誕禮物:tongue: :tongue:


原文章由 hoganmama 於 07-12-14 22:27 發表
雪文,

我頭先係吉吉島買左$2xx 野la

係pedder red買左對鞋, 好鬼抵ar, 黑色漆皮尖頭吋半爭, original : $8xx, sale $4xx, 竟然都仲有我size 39號半, 勁開心 , 平時呢d common款on sale最多都係7-8折, 今次 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
525#
發表於 07-12-14 22:34 |只看該作者
沖涼,聽日左傾

Rank: 6Rank: 6


7553
526#
發表於 07-12-14 23:24 |只看該作者
我同我c6一齊喎,你介唔介意呀?你有飛未呀?我未有喎 我驚又冇呀,果日咩遊戲車又抽唔到,今日細女九方輸入法又抽唔到,上次大女想參觀監獄又抽唔到 !

我都去過油塘見裝修緊,而家開左la ?
又多一個選擇
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:29 發表
kitty,我填咗去的, 但亞仔無份表演.

你個晚call我啦, 一齊吃晚飯再齊齊行過去好嗎, 油塘開咗間大快活呀.
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
527#
發表於 07-12-14 23:43 |只看該作者
雪文,
你仔有冇買紅色冷衫呀?
激死我,有一年佢地冇冷衫,我買左兩件灰色長袖比佢地,諗住買大小小可穿耐d,點知買左冇耐就出左呢隻 !
第一年優惠價 $45 買背心我都買左一件,早知買多件啦,今年要 $70 la  ........
而家我個女成日叫我買長袖果隻,不過又真係穿起上來靚好多 !
我家有對雙子公主

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
528#
發表於 07-12-15 09:02 |只看該作者
Good Morning!!!

你女好叻la, 唔駛提都自動自覺去執書包, 我仔要提gar, 我試過有晚唔出聲, 佢真係唔記得, 到上床我問佢執左書包未, 佢先拿拿聲去執

如果你女真係做得好, 你都要讚下佢, 等佢知自己努力無白費到, 媽咪係識欣賞
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 22:31 發表
今晚係辦放棄亞囡第4晚啦 佢返到屋企唔洗提佢佢自己執好晒書包 之啦無啦啦走來我面前同我講:我會盡力做好自己,我會自己攪得惦的,我知無人會幫我的,我會自己溫書架啦.我看一看佢,唔左一句(辦冷淡 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
529#
發表於 07-12-15 09:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-15 09:02 發表
Good Morning!!!

你女好叻la, 唔駛提都自動自覺去執書包, 我仔要提gar, 我試過有晚唔出聲, 佢真係唔記得, 到上床我問佢執左書包未, 佢先拿拿聲去執

如果你女真係做得好, 你都要讚下佢, 等佢知自己努力無白費到, 媽 ...

morning hoganma
尋晚買得好開心喎!

Rank: 8Rank: 8


17382
530#
發表於 07-12-15 09:26 |只看該作者
morning!!

我呢幾晚就無提佢執因為一返到屋企佢自己拿拿林執左啦,不過唔知佢維持到幾耐呢:tongue: 就算佢真係唔記得執or無執,我都唔會理佢架啦特登由得佢囉,返正我已經同佢班主任講得好清楚我呢輪既行動,而班主任都支持的,佢鐘意欠交功課又好咩都好啦 佢班主任識做架啦


原文章由 hoganmama 於 07-12-15 09:02 發表
Good Morning!!!

你女好叻la, 唔駛提都自動自覺去執書包, 我仔要提gar, 我試過有晚唔出聲, 佢真係唔記得, 到上床我問佢執左書包未, 佢先拿拿聲去執

如果你女真係做得好, 你都要讚下佢, 等佢知自己努力無白費到, 媽 ...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-12-15 09:28 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
531#
發表於 07-12-15 09:32 |只看該作者
今日湊左亞囡返公司 無人得閑湊,c6又要早起身出去做野,不過唔怕啦反正今日公司應該得我一個,我就只係拿左d圖書比佢睇,無拿書、paper比佢溫:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
532#
發表於 07-12-15 09:47 |只看該作者
你地下星期仍要考試?

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 09:32 發表
今日湊左亞囡返公司 無人得閑湊,c6又要早起身出去做野,不過唔怕啦反正今日公司應該得我一個,我就只係拿左d圖書比佢睇,無拿書、paper比佢溫:tongue: :tongue: :tongue: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
533#
發表於 07-12-15 09:48 |只看該作者
各位早早早....

BK又short咗, 我搞好耐先可以去到第一頁

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
534#
發表於 07-12-15 09:49 |只看該作者
係ar, 真係好開心
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 09:26 發表

morning hoganma
尋晚買得好開心喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
535#
發表於 07-12-15 09:49 |只看該作者
係ar, 考埋星期一and二
原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 09:47 發表
你地下星期仍要考試?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
536#
發表於 07-12-15 09:51 |只看該作者
kitty,我未買呀, 我仔仲穿灰色的, 我理得佢, 學校開聲先算啦.  不過明年亞囡就一定要買啦.


原文章由 kitty 於 07-12-14 23:43 發表
雪文,
你仔有冇買紅色冷衫呀?
激死我,有一年佢地冇冷衫,我買左兩件灰色長袖比佢地,諗住買大小小可穿耐d,點知買左冇耐就出左呢隻 !
第一年優惠價 $45 買背心我都買左一件,早知買多件啦,今年要 $70 la  ........
而家 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
537#
發表於 07-12-15 09:51 |只看該作者
係呀,星期1,2都要考呀,之後就等放假


原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 09:47 發表
你地下星期仍要考試?

Rank: 8Rank: 8


17382
538#
發表於 07-12-15 09:52 |只看該作者
尋旳交換左禮物啦??!!


原文章由 hoganmama 於 07-12-15 09:49 發表
係ar, 真係好開心  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
539#
發表於 07-12-15 09:52 |只看該作者
Love,感到你好叻, 係我做唔出, 可能咁係咁"縱"咗亞仔

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 09:26 發表
morning!!

我呢幾晚就無提佢執因為一返到屋企佢自己拿拿林執左啦,不過唔知佢維持到幾耐呢:tongue: 就算佢真係唔記得執or無執,我都唔會理佢架啦特登由得佢囉,返正我已經同佢班主任講得好清楚我呢輪既行動,而班主任都支持的 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
540#
發表於 07-12-15 09:53 |只看該作者
kitty,你唔介意俾你個C6俾我見吓, 我又點介意
你話呢d活動, 我咩都無參加

原文章由 kitty 於 07-12-14 23:24 發表
我同我c6一齊喎,你介唔介意呀?你有飛未呀?我未有喎 我驚又冇呀,果日咩遊戲車又抽唔到,今日細女九方輸入法又抽唔到,上次大女想參觀監獄又抽唔到 !

我都去過油塘見裝修緊,而家開左la ?
又多一個選擇  ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖