註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-10-30 16:04 硐表 我個口都有粒ar...... 真係好痛, 勤d用漱口水漱下佢會快點好.....(我的經驗之談, 我幾乎每個月都有......)
返回頂部
原文章由 novemberwm 於 07-10-30 16:11 硐表 咁你米發到豬頭咁 law....... love love
珍珠宮
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:20 硐表 個個月都生,生開有條引 我眼挑針都5-6年一次架 都係生開有條引
原文章由 雪文 於 07-10-30 16:27 硐表 各位有無去過mega box 揾食 ?? 有咩好介紹 ? 觀塘是否有免費巴士去 ?
子爵府
原文章由 novemberwm 於 07-10-30 16:28 硐表 米就係law..... 好慘..... 我一唔夠訓, 就黎料啦..... 我之前去睇中醫, 佢話我虛火盛wo.......
原文章由 hoganmama 於 07-10-30 16:32 硐表 我未去過ar, 官塘有shuttle bus去咩?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:42 硐表 今日真係悶c我啦:tongue: :tongue: :tongue: 不如公司執鬼左佢算數啦:tongue: :tongue:
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:39 硐表 去行就有,食野就無啦,聽講都唔平 九龍灣有免費巴士去,不過我就會行去囉因為我日日都係咁行架啦
原文章由 hoganmama 於 07-10-30 17:02 硐表 仲有半個鐘, 好悶
原文章由 novemberwm 於 07-10-30 17:00 硐表 吓 ?? 你唔想做ar ???
原文章由 雪文 於 07-10-30 17:03 硐表 有呀, 係觀塘街市, 鐵皮屋對面, 去油麗村的van仔附近. 大家行過去的話睇吓幾耐一班車, 唔該.
原文章由 雪文 於 07-10-30 17:04 硐表 我仲有成枱嘢未清