關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
521#
發表於 07-10-30 16:20 |只看該作者
個個月都生,生開有條引
我眼挑針都5-6年一次架 都係生開有條引



原文章由 novemberwm 於 07-10-30 16:04 硐表


我個口都有粒ar...... 真係好痛, 勤d用漱口水漱下佢會快點好.....(我的經驗之談, 我幾乎每個月都有......)

Rank: 8Rank: 8


17382
522#
發表於 07-10-30 16:23 |只看該作者
係呀 豬頭咁囉


原文章由 novemberwm 於 07-10-30 16:11 硐表


咁你米發到豬頭咁 law....... love love

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
523#
發表於 07-10-30 16:27 |只看該作者
各位有無去過mega box 揾食 ??  有咩好介紹 ?  觀塘是否有免費巴士去 ?

Rank: 5Rank: 5


3212
524#
發表於 07-10-30 16:28 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:20 硐表
個個月都生,生開有條引
我眼挑針都5-6年一次架 都係生開有條引


米就係law..... 好慘..... 我一唔夠訓, 就黎料啦..... 我之前去睇中醫, 佢話我虛火盛wo.......

Rank: 5Rank: 5


3212
525#
發表於 07-10-30 16:31 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-30 16:27 硐表
各位有無去過mega box 揾食 ??  有咩好介紹 ?  觀塘是否有免費巴士去 ?


唔係係kowloon bay mtr 有穿梭巴士咩 ?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
526#
發表於 07-10-30 16:32 |只看該作者
我未去過ar, 官塘有shuttle bus去咩?
原文章由 雪文 於 07-10-30 16:27 硐表
各位有無去過mega box 揾食 ??  有咩好介紹 ?  觀塘是否有免費巴士去 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
527#
發表於 07-10-30 16:39 |只看該作者
去行就有,食野就無啦,聽講都唔平 九龍灣有免費巴士去,不過我就會行去囉因為我日日都係咁行架啦



原文章由 雪文 於 07-10-30 16:27 硐表
各位有無去過mega box 揾食 ??  有咩好介紹 ?  觀塘是否有免費巴士去 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
528#
發表於 07-10-30 16:40 |只看該作者
呢d好似係叫”熱底”咁上下,成日會番發~~好煩的

原文章由 novemberwm 於 07-10-30 16:28 硐表


米就係law..... 好慘..... 我一唔夠訓, 就黎料啦..... 我之前去睇中醫, 佢話我虛火盛wo.......

Rank: 8Rank: 8


17382
529#
發表於 07-10-30 16:41 |只看該作者
官塘應該no

原文章由 hoganmama 於 07-10-30 16:32 硐表
我未去過ar, 官塘有shuttle bus去咩?

Rank: 8Rank: 8


17382
530#
發表於 07-10-30 16:42 |只看該作者
今日真係悶c我啦:tongue: :tongue: :tongue: 不如公司執鬼左佢算數啦:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3212
531#
發表於 07-10-30 17:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:42 硐表
今日真係悶c我啦:tongue: :tongue: :tongue: 不如公司執鬼左佢算數啦:tongue: :tongue:


吓 ?? 你唔想做ar ???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
532#
發表於 07-10-30 17:02 |只看該作者
仲有半個鐘, 好悶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
533#
發表於 07-10-30 17:03 |只看該作者
有呀, 係觀塘街市, 鐵皮屋對面, 去油麗村的van仔附近.

大家行過去的話睇吓幾耐一班車, 唔該.

原文章由 hoganmama 於 07-10-30 16:32 硐表
我未去過ar, 官塘有shuttle bus去咩?

Rank: 4


679
534#
發表於 07-10-30 17:04 |只看該作者
我暑假平日係德褔小巴站搭過去,都幾多人排隊, 我只去過太興,其他個d都幾貴
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:39 硐表
去行就有,食野就無啦,聽講都唔平 九龍灣有免費巴士去,不過我就會行去囉因為我日日都係咁行架啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
535#
發表於 07-10-30 17:04 |只看該作者
我仲有成枱嘢未清


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:42 硐表
今日真係悶c我啦:tongue: :tongue: :tongue: 不如公司執鬼左佢算數啦:tongue: :tongue:

Rank: 4


679
536#
發表於 07-10-30 17:05 |只看該作者
你諗住轉行做全職MAMI
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 16:42 硐表
今日真係悶c我啦:tongue: :tongue: :tongue: 不如公司執鬼左佢算數啦:tongue: :tongue:

Rank: 4


679
537#
發表於 07-10-30 17:06 |只看該作者
悶多24MINS
原文章由 hoganmama 於 07-10-30 17:02 硐表
仲有半個鐘, 好悶

Rank: 8Rank: 8


17382
538#
發表於 07-10-30 17:09 |只看該作者
我想做,不過係做d有意思d既工作囉 你都見啦我日日上網公司都無野做,我就好似日日係度過日神咁樣 就算有野做都係一陣ja,我真係好悶
都唔知公司仲頂得幾耐......唉


原文章由 novemberwm 於 07-10-30 17:00 硐表


吓 ?? 你唔想做ar ???

Rank: 8Rank: 8


17382
539#
發表於 07-10-30 17:10 |只看該作者
係咩,我真係唔知道呀

原文章由 雪文 於 07-10-30 17:03 硐表
有呀, 係觀塘街市, 鐵皮屋對面, 去油麗村的van仔附近.

大家行過去的話睇吓幾耐一班車, 唔該.

Rank: 4


679
540#
發表於 07-10-30 17:11 |只看該作者
me too, 我都未試過枱面得好少嘢
原文章由 雪文 於 07-10-30 17:04 硐表
我仲有成枱嘢未清
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖