關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
521#
發表於 07-10-16 15:13 |只看該作者
早d走人囉!!!!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 15:09 硐表
今日老細唔係度, 超悶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
522#
發表於 07-10-16 15:17 |只看該作者
jerry媽: 上次你返學校見社工問仔仔情緒問題果度, 佢地覆返你未呀???????????????


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 15:09 硐表
今日老細唔係度, 超悶

Rank: 5Rank: 5


4210
523#
發表於 07-10-16 15:19 |只看該作者
我又唔想呀

原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 15:13 硐表
早d走人囉!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
524#
發表於 07-10-16 15:26 |只看該作者
好多人都係咁架,大公司更加啦


原文章由 雪文 於 07-10-16 15:12 硐表
係囉 .   我剛才好惱, 又打返去叫佢不如來睇我哋D卡, 邊有幾何搭正 5:30分走人, 熄埋機都係5點35分啦, 仲有時OT呢   

都唔明D人要咁豬事八掛

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
525#
發表於 07-10-16 15:27 |只看該作者
今日我都悶到爆呀..............................................

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 15:19 硐表
我又唔想呀

Rank: 5Rank: 5


4210
526#
發表於 07-10-16 15:40 |只看該作者
我無講咩
我唔係見社工, 係見輔導主任, 同佢傾左個半鐘, 總結如下﹕
1.   我對亞仔太民主, 我唔可以用朋友方式黎教仔, 一定要有父母的威嚴, 唔可以比佢揀, 我話1就1, 無得有2..
2.   個主任話亞仔雖然得6歲, 不過佢就做緊16歲既野, 不斷挑戰緊我既底線
3.   唔可以太縱佢, 比佢辛苦下


原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 15:17 硐表
jerry媽: 上次你返學校見社工問仔仔情緒問題果度, 佢地覆返你未呀???????????????

Rank: 5Rank: 5


4210
527#
發表於 07-10-16 15:43 |只看該作者
me too 唯有得閒就睇下個市啦

原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 15:27 硐表
今日我都悶到爆呀..............................................

Rank: 8Rank: 8


17382
528#
發表於 07-10-16 15:44 |只看該作者
我記得有講,咁e+情況好d嗎 :-|


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 15:40 硐表
我無講咩
我唔係見社工, 係見輔導主任, 同佢傾左個半鐘, 總結如下﹕
1.   我對亞仔太民主, 我唔可以用朋友方式黎教仔, 一定要有父母的威嚴, 唔可以比佢揀, 我話1就1, 無得有2..
2.   個主任話亞仔雖然得6歲,  ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
529#
發表於 07-10-16 15:45 |只看該作者
剛剛我仔係學校打電話俾我話: 唔見左幅眼鏡 佢話食飯時放低過, 去了 toilet 後回班房就唔見左, 我問:有冇通知老師, 佢話:冇...... 我就即時通知校務署的職員, 希望她們幫手搵搵. 過了幾分鐘, 有職員來電說:已經有叫人入班房搵過, 唔見 wor.
見小朋友佢今天穿了運動服, 唯有派人去操場再搵搵, 如果都冇的話, 則會通知班主任睇吓點樣....希望搵到啦, 否則要配過一幅:cry:

奇怪, 阿仔唔見左眼鏡, 下午又點樣上堂呢?(睇唔清楚黑板)
又唔通知老師?  剛才我想問佢 (在電話中) 但因佢趕住上書法班, 所以要待放學回家後才可以問得到.

Rank: 8Rank: 8


17382
530#
發表於 07-10-16 15:50 |只看該作者
睇佢今日放學前搵唔搵得番:cry: :cry:如要再配都好似要等1-2日 :-| :-|

原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 15:45 硐表
剛剛我仔係學校打電話俾我話: 唔見左幅眼鏡 佢話食飯時放低過, 去了 toilet 後回班房就唔見左, 我問:有冇通知老師, 佢話:冇...... 我就即時通知校務署的職員, 希望她們幫手搵搵. 過了幾分鐘, 有職員來電說 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
531#
發表於 07-10-16 15:52 |只看該作者
可能我睇唔倒, 咁亞仔的而家點呀? 你有無跟住主任做?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-16 15:40 硐表
我無講咩
我唔係見社工, 係見輔導主任, 同佢傾左個半鐘, 總結如下﹕
1.   我對亞仔太民主, 我唔可以用朋友方式黎教仔, 一定要有父母的威嚴, 唔可以比佢揀, 我話1就1, 無得有2..
2.   個主任話亞仔雖然得6歲,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
532#
發表於 07-10-16 15:53 |只看該作者
d租金升到 我都有d驚 but我應允左人地就唔可以反口的 算啦...人地一家大細

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
533#
發表於 07-10-16 15:57 |只看該作者
終於都執左一半, 可以休息一陣

頭先同d 同事去左ritz carlton食日本野

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
534#
發表於 07-10-16 15:57 |只看該作者
你係邊度睇倒租金升跌架????????????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-16 15:53 硐表
d租金升到 我都有d驚 but我應允左人地就唔可以反口的 算啦...人地一家大細

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
535#
發表於 07-10-16 15:59 |只看該作者
我要上去客公司度攞文件, 順便收工, 88

(好希望搵到阿仔眼鏡啦, 配過要 4-7天 +千多元 )

Rank: 8Rank: 8


17382
536#
發表於 07-10-16 16:01 |只看該作者
執到e+ 咁應該好鬼dirty啦



原文章由 hoganmama 於 07-10-16 15:57 硐表
終於都執左一半, 可以休息一陣

頭先同d 同事去左ritz carlton食日本野

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
537#
發表於 07-10-16 16:02 |只看該作者
88888888888888888888888888888

原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 15:59 硐表
我要上去客公司度攞文件, 順便收工, 88

(好希望搵到阿仔眼鏡啦, 配過要 4-7天 +千多元 )

Rank: 8Rank: 8


17382
538#
發表於 07-10-16 16:03 |只看該作者
呢度

http://www.centadata.com/phome.aspx?ref=chome


原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 15:57 硐表
你係邊度睇倒租金升跌架????????????????

Rank: 5Rank: 5


3212
539#
發表於 07-10-16 16:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-16 15:57 硐表
終於都執左一半, 可以休息一陣

頭先同d 同事去左ritz carlton食日本野


我仲以為你話執 xx tim 原來執你張枱........ 好搞笑...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
540#
發表於 07-10-16 16:06 |只看該作者
funfun,希望好快收到好消息.  上次我仔的筆盒都揾返呀, 不過佢有名.  希望你哋好運啦.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 15:45 硐表
剛剛我仔係學校打電話俾我話: 唔見左幅眼鏡 佢話食飯時放低過, 去了 toilet 後回班房就唔見左, 我問:有冇通知老師, 佢話:冇...... 我就即時通知校務署的職員, 希望她們幫手搵搵. 過了幾分鐘, 有職員來電說 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖