關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
521#
發表於 07-10-3 11:06 |只看該作者
尋日終於收倒和記封信, 叫我交還modem, 真係好啦!
我決定用pccw啦, 費時煩!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
522#
發表於 07-10-3 11:07 |只看該作者
做乜今朝咁晏呀????????????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 11:05 硐表
火火火火火火火,岩岩先返到來JA

Rank: 8Rank: 8


17382
523#
發表於 07-10-3 11:13 |只看該作者
THANKS,如果要我再問你,謝謝

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:59 硐表
我可以借套書比你wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
524#
發表於 07-10-3 11:16 |只看該作者
今朝返學好彩上到學校門口先落少少雨, 之後一路行去bus stop先越落越大(又大風, 遮都吹甩)!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
525#
發表於 07-10-3 11:18 |只看該作者
公起曬,C人和記我一定唔會用啦咁煩


原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 11:06 硐表
尋日終於收倒和記封信, 叫我交還modem, 真係好啦!
我決定用pccw啦, 費時煩!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
526#
發表於 07-10-3 11:19 |只看該作者
我送左亞囡上校車之後返屋企訓過,訓到10點先起身返工呀


原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 11:07 硐表
做乜今朝咁晏呀????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
527#
發表於 07-10-3 11:21 |只看該作者
係呀油塘好大風,藍田更加大啦


原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 11:16 硐表
今朝返學好彩上到學校門口先落少少雨, 之後一路行去bus stop先越落越大(又大風, 遮都吹甩)!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
528#
發表於 07-10-3 11:23 |只看該作者
亞囡學校女童軍係返6年的,一路直到佢畢業,都好啦唔係係屋企做咩姐

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
529#
發表於 07-10-3 11:24 |只看該作者
你尋晚又好夜瞓呀???????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 11:19 硐表
我送左亞囡上校車之後返屋企訓過,訓到10點先起身返工呀

Rank: 8Rank: 8


17382
530#
發表於 07-10-3 11:40 |只看該作者
唔係呀,我12點訓左啦,不過今朝都係好眼訓所以返上樓再訓過囉

原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 11:24 硐表
你尋晚又好夜瞓呀???????????

Rank: 8Rank: 8


17382
531#
發表於 07-10-3 11:41 |只看該作者
頭先回應唔到,BK又攪咩呀??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
532#
發表於 07-10-3 11:44 |只看該作者
come,
麻煩你將 bank a/c number ---pm 給我,等我將 bbq 錢給你.
(你會有 hsbc or hang seng or standard ?)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
533#
發表於 07-10-3 11:45 |只看該作者
  雪雪今朝回應唔到呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 11:41 硐表
頭先回應唔到,BK又攪咩呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
534#
發表於 07-10-3 11:49 |只看該作者
Good Morning!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
535#
發表於 07-10-3 11:51 |只看該作者
D公仔又出番來啦


原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 11:45 硐表
  雪雪今朝回應唔到呀

Rank: 8Rank: 8


17382
536#
發表於 07-10-3 11:52 |只看該作者
MORNING

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 11:49 硐表
Good Morning!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
537#
發表於 07-10-3 12:02 |只看該作者
我有hsbc a/c, 其他人駛唔駛先入數比我, 之後再比返佢地呀??? 咁有租單車的又點呀???????????


原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 11:44 硐表
come,
麻煩你將 bank a/c number ---pm 給我,等我將 bbq 錢給你.
(你會有 hsbc or hang seng or standard ?)

Rank: 4


679
538#
發表於 07-10-3 12:02 |只看該作者
我今朝早都回應唔到呀!嘩,就快夠鐘食飯,好嘢!
係咪有小朋友同我囡囡一間小學呀?你o地有冇搭校車,車費都幾貴!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
539#
發表於 07-10-3 12:04 |只看該作者
come, 有否記得排隊沽出?  
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:16 硐表
我真係想走2/3先!!!:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
540#
發表於 07-10-3 12:04 |只看該作者
鄰居: 我女讀藍循架, 不過我無同佢join校車, 時間唔啱, 太早!

原文章由 irenec11 於 07-10-3 12:02 硐表
我今朝早都回應唔到呀!嘩,就快夠鐘食飯,好嘢!
係咪有小朋友同我囡囡一間小學呀?你o地有冇搭校車,車費都幾貴!
‹ 上一主題|下一主題