註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:48 發表 西灣河餐日本野~~我地改左今晚食.
返回頂部
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:40 發表 唔係ar, 你而家先知
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:52 發表 今晚都要拿傘,e+落緊雨
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:58 發表 原來今年暑假好旺場,我問去新加坡的機票, 酒店都冇咩選擇嘍~~ 酒店仲話好full~~
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:00 發表 係呀, 仲幾密雨添!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:58 發表 其實jerry媽可以既話用緣表買居屋都有得諗架wor, 不過呢輪d樓係貴左d
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:03 發表 你住果度我都有fd住梗,係6百幾呎2房單位, 個廳長方刑既,e+好方便的對面係mtr, 初初果時就唔係啦
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:01 發表 你咁遲先問嘅????
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:05 發表 佢地就係想用綠表買, 個價貴左係真, 仲要唔係新樓, 有d未有人住過的, 都起左幾年....:( :( :(
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:06 發表 係呀, 我入住左一年地鐵先通車架, 不過行去mtr唔駛5分鐘. :D
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:10 發表 妳係咩苑 ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:12 發表 睇錯左tim,係住左1年先有mtr 住左1年ja,我fd係頭果批來架(最平果時) 當年去探佢地,入到去一望出去全部都係空地來架
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:09 發表 本來隻公話請唔到假麻, 家下又c勿x