關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
521#
發表於 07-8-9 15:52 |只看該作者
今晚都要拿傘,e+落緊雨

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:48 發表
西灣河餐日本野~~我地改左今晚食.

Rank: 8Rank: 8


17382
522#
發表於 07-8-9 15:56 |只看該作者
如果個價無變就係
講真我都好想入去住架,
但要洗多好多錢供樓
所以儲多3-5-7年錢先....如果得既話:loveliness:  


[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:49 發表
又唔可以話貼

Rank: 6Rank: 6


8953
523#
發表於 07-8-9 15:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:40 發表
唔係ar, 你而家先知

我少左上黎蒲o麻.

Rank: 6Rank: 6


8953
524#
發表於 07-8-9 15:58 |只看該作者
原來今年暑假好旺場,我問去新加坡的機票, 酒店都冇咩選擇嘍~~ 酒店仲話好full~~

Rank: 8Rank: 8


17382
525#
發表於 07-8-9 15:58 |只看該作者
其實jerry媽可以既話用緣表買居屋都有得諗架wor,
不過呢輪d樓係貴左d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
526#
發表於 07-8-9 16:00 |只看該作者
係呀, 仲幾密雨添!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:52 發表
今晚都要拿傘,e+落緊雨

Rank: 8Rank: 8


17382
527#
發表於 07-8-9 16:00 |只看該作者
今年係咩都旺埸,d人洗錢好似唔洗錢咁架

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:58 發表
原來今年暑假好旺場,我問去新加坡的機票, 酒店都冇咩選擇嘍~~ 酒店仲話好full~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
528#
發表於 07-8-9 16:01 |只看該作者
你咁遲先問嘅????

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:58 發表
原來今年暑假好旺場,我問去新加坡的機票, 酒店都冇咩選擇嘍~~ 酒店仲話好full~~

Rank: 8Rank: 8


17382
529#
發表於 07-8-9 16:03 |只看該作者
你住果度我都有fd住梗,係6百幾呎2房單位,
個廳長方刑既,e+好方便的對面係mtr,
初初果時就唔係啦

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:00 發表
係呀, 仲幾密雨添!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
530#
發表於 07-8-9 16:05 |只看該作者
佢地就係想用綠表買, 個價貴左係真, 仲要唔係新樓, 有d未有人住過的, 都起左幾年....:( :( :(

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:58 發表
其實jerry媽可以既話用緣表買居屋都有得諗架wor,
不過呢輪d樓係貴左d

Rank: 8Rank: 8


17382
531#
發表於 07-8-9 16:05 |只看該作者
我咪又係遲,仲有16日就出發


[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:01 發表
你咁遲先問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
532#
發表於 07-8-9 16:06 |只看該作者
係呀, 我入住左一年地鐵先通車架, 不過行去mtr唔駛5分鐘. :D

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:03 發表
你住果度我都有fd住梗,係6百幾呎2房單位,
個廳長方刑既,e+好方便的對面係mtr,
初初果時就唔係啦

Rank: 6Rank: 6


8953
533#
發表於 07-8-9 16:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:01 發表
你咁遲先問嘅????

本來隻公話請唔到假麻, 家下又c勿x

Rank: 8Rank: 8


17382
534#
發表於 07-8-9 16:09 |只看該作者
最衰係e輪d野貴曬
起左幾年都唔緊要,價錢先係最重要,
不過又咁講,e+d居屋比之前果批無咁實用


原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:05 發表
佢地就係想用綠表買, 個價貴左係真, 仲要唔係新樓, 有d未有人住過的, 都起左幾年....:( :( :(

Rank: 6Rank: 6


8953
535#
發表於 07-8-9 16:10 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:06 發表
係呀, 我入住左一年地鐵先通車架, 不過行去mtr唔駛5分鐘. :D

妳係咩苑 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
536#
發表於 07-8-9 16:12 |只看該作者
睇錯左tim,係住左1年先有mtr

住左1年ja,我fd係頭果批來架(最平果時)
當年去探佢地,入到去一望出去全部都係空地來架

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 16:06 發表
係呀, 我入住左一年地鐵先通車架, 不過行去mtr唔駛5分鐘. :D

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:13 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
537#
發表於 07-8-9 16:12 |只看該作者
我都有朋友住係你個度, 2房我都覺得好大
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:03 發表
你住果度我都有fd住梗,係6百幾呎2房單位,
個廳長方刑既,e+好方便的對面係mtr,
初初果時就唔係啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
538#
發表於 07-8-9 16:12 |只看該作者
就係jerry媽比你睇一click入去果個寶xx園囉!

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:10 發表

妳係咩苑 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
539#
發表於 07-8-9 16:14 |只看該作者
我都係頭一批入伙架喎, 01年入伙, 地鐵02年通車架!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 16:12 發表
睇錯左tim,係住左1年先有mtr

住左1年ja,我fd係頭果批來架(最平果時)
當年去探佢地,入到去一望出去全部都係空地來架

Rank: 8Rank: 8


17382
540#
發表於 07-8-9 16:14 |只看該作者
再try下其他

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 16:09 發表

本來隻公話請唔到假麻, 家下又c勿x
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖