關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
521#
發表於 07-6-21 09:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

不如吃呢個時段 : 8:30-11:00pm好嗎 ?   funfun話佢吃過, 夠鐘唔會叫你走的.
come爸嘩 寫道:
官塘時間:

6:00-8:15pm  or  8:30-11:00pm

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
522#
發表於 07-6-21 09:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

hermanpapa,我唔明咩意思 : ,錯筆畫為主 ?

hermanpapa 寫道:
亞仔中文派卷78分,係聆聽和說話拉低,份卷錯好少,錯筆畫為主,冇乜問題。
昨午午飯時,主任同佢講,上次步行籌款我們是全校最多一組云    俾左一份小小纪念品給他,鬼死咁開心。

Rank: 8Rank: 8


17382
523#
發表於 07-6-21 09:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

morning all   

Rank: 5Rank: 5


2977
524#
發表於 07-6-21 09:44 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

寫少一畫半畫....     
雪文 寫道:
hermanpapa,我唔明咩意思 : ,錯筆畫為主 ?

[quote]
hermanpapa 寫道:
亞仔中文派卷78分,係聆聽和說話拉低,份卷錯好少,錯筆畫為主,冇乜問題。
昨午午飯時,主任同佢講,上次步行籌款我們是全校最多一組云    俾左一份小小纪念品給他,鬼死咁開心。
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
525#
發表於 07-6-21 09:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

係呀!
雪文 寫道:
不如吃呢個時段 : 8:30-11:00pm好嗎 ?   funfun話佢吃過, 夠鐘唔會叫你走的. [quote]
come爸嘩 寫道:
官塘時間:

6:00-8:15pm  or  8:30-11:00pm
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
526#
發表於 07-6-21 09:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

亞仔仲未派中文, 剩係派左數學, 得78分, 全部錯粗心大意, 例如答案係78, 佢就計79, 有3/4題都係咁, 比佢激死, 問佢有無覆卷, 佢答我做咩要覆卷??  
hermanpapa 寫道:
亞仔中文派卷78分,係聆聽和說話拉低,份卷錯好少,錯筆畫為主,冇乜問題。
昨午午飯時,主任同佢講,上次步行籌款我們是全校最多一組云    俾左一份小小纪念品給他,鬼死咁開心。

Rank: 5Rank: 5


2977
527#
發表於 07-6-21 09:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

仲有進位....數之不盡。   

Rank: 8Rank: 8


17382
528#
發表於 07-6-21 09:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

尋日成個下午無上來,
同亞囡去左葵芳做評估,
攪左4個鍾,
結果都出左來
亞囡iq test有122分  
差8分係資優
無過度活躍証醫生仲話佢表現好好
又話佢注注力都ok不過唔係好果隻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
529#
發表於 07-6-21 10:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁你放心晒啦!
iloveyoub4 寫道:
尋日成個下午無上來,
同亞囡去左葵芳做評估,
攪左4個鍾,
結果都出左來
亞囡iq test有122分  
差8分係資優
無過度活躍証醫生仲話佢表現好好
又話佢注注力都ok不過唔係好果隻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
530#
發表於 07-6-21 10:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁係咪決定去官塘果間呀????[quote]
雪文 寫道:
不如吃呢個時段 : 8:30-11:00pm好嗎 ?   funfun話佢吃過, 夠鐘唔會叫你走的. [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
531#
發表於 07-6-21 10:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

love,

可以介紹個評估醫生比我嗎?我比亞仔攪到頭都大哂  

Rank: 8Rank: 8


17382
532#
發表於 07-6-21 10:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩


個醫生教左我好多關於管教小朋友上既技巧   
完來之前自己都有問題的  
希望用呢個暑假去教好d亞囡啦

come爸嘩 寫道:
咁你放心晒啦! [quote]
iloveyoub4 寫道:
尋日成個下午無上來,
同亞囡去左葵芳做評估,
攪左4個鍾,
結果都出左來
亞囡iq test有122分  
差8分係資優
無過度活躍証醫生仲話佢表現好好
又話佢注注力都ok不過唔係好果隻
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
533#
發表於 07-6-21 10:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩

我跟大隊   

come爸嘩 寫道:
咁係咪決定去官塘果間呀????[quote]
雪文 寫道:
不如吃呢個時段 : 8:30-11:00pm好嗎 ?   funfun話佢吃過, 夠鐘唔會叫你走的. [quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
534#
發表於 07-6-21 10:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

見返舊同學,好想去讀PhD,但會令家庭生活散哂,而且係為興趣不是為食飯那種...好似好自私。     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
535#
發表於 07-6-21 10:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁同我仔一樣樣 [quote]
hermanpapa 寫道:
寫少一畫半畫....      [quote]
雪文 寫道:
hermanpapa,我唔明咩意思 : ,錯筆畫為主 ?

Rank: 5Rank: 5


4210
536#
發表於 07-6-21 10:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

hermanpapa,

尋日派左果2題趣味題, 你識唔識做?我一睇, 就   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
537#
發表於 07-6-21 10:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我又想講下我女個數學老師: 今次女女的評估卷已派返, 有3條題目: 2條要畫d圖型, 一條畫直線; 我女係畫得唔靚, 不過一睇就知有用間尺同d圖形係啱架, 但老師印個印仔寫住: 請用間尺", 又當佢錯, 我覺得lee個數學老師"執"得太嚴囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
538#
發表於 07-6-21 10:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

係咪睇私家? [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


個醫生教左我好多關於管教小朋友上既技巧   
完來之前自己都有問題的  
希望用呢個暑假去教好d亞囡啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
539#
發表於 07-6-21 10:15 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁你太太有無意見????
hermanpapa 寫道:
見返舊同學,好想去讀PhD,但會令家庭生活散哂,而且係為興趣不是為食飯那種...好似好自私。     

Rank: 8Rank: 8


17382
540#
發表於 07-6-21 10:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

(1) 智能測驗 (IQ Assessment)

讓你更了解孩子智力的水平,以及他們的長處和需要加強培育的地方,幫助你為子女 安排一個最適合的培育計劃。

對象 評估工具 (內容)
5 歲以下的兒童  史丹福-比奈智力量表
(Stanford-Binet Intelligence Scale)
5 至 15 歲的兒童及青少年  【香港韋氏兒童智能量表】
(Hong Kong—Wechsler Intelligence Scale for Children)

費用:HK$2,500.00 (包括面談、智能測驗、結果分析和書面報告


香港家庭福利會 - 總辦事處

地址:香港灣仔軒尼詩道130號修頓中心20樓2010室
電話:2527 3171

呢個機構唔係私人的,如發覺小朋友有問題可安排見社工,
如社工都覺得有問題會轉介見心理醫生,而由社工轉介的個案係唔洗費用的,不過要排期


Jerry豬媽咪 寫道:
love,

可以介紹個評估醫生比我嗎?我比亞仔攪到頭都大哂  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖