關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 22
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 22 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
501#
發表於 07-2-27 12:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

come come:

我就肥左好多呀!我老公話我係典型HK女仔》》Q嘜火腿扒喎   
come爸嘩 寫道:
我諗我新年食得熱氣野太多啦, 而家下巴生左好多大瘡, 好鬼痛呀!     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
502#
發表於 07-2-27 12:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

我就而家開始又進補 ( 吃冬蟲夏草), 因M完咗.  
希望今個月唔會爆瘡啦.

comecome,開始要清腸胃啦, 呢排我屋企都盡量清, 新年吃太多.  呢排買魚好貴呀


come爸嘩 寫道:
我諗我新年食得熱氣野太多啦, 而家下巴生左好多大瘡, 好鬼痛呀!     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
503#
發表於 07-2-27 12:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

比你講到心郁郁, 不過用白表又要入bank+一個月後先可買賣. 用黃表又怕好似上次咁, 連手續費都蝕埋!!! 都係諗諗先. (又要留返d$$黎交稅)          [quote]
雪文 寫道:
28/2日中午截表, 7/3日上市[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
504#
發表於 07-2-27 12:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

yuetma,你有沒有買股票 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
505#
發表於 07-2-27 12:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

咁你唔抽先啦, 下星期中糧再諗, 呢個白表入都安全D.

[quote]
come爸嘩 寫道:
比你講到心郁郁, 不過用白表又要入bank+一個月後先可買賣. 用黃表又怕好似上次咁, 連手續費都蝕埋!!! 都係諗諗先. (又要留返d$$黎交稅)          [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
506#
發表於 07-2-27 12:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

你老公成日都講埋d咁傷人心的說話!    [quote]
KY2004 寫道:
come come:

我就肥左好多呀!我老公話我係典型HK女仔》》Q嘜火腿扒喎    [quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
507#
發表於 07-2-27 12:21 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

住左1晚酒店,跟著係個friend間豪宅住(佢間屋勁靚呀!成千萬港紙) 對住條河,好舒服,又有private pier。

駛左幾多錢》》都好多,flight ticket8千1位,稅就2-30001位,balloon千幾1位,個邊D野貴得驚人,一個辛辣杯麵都要成30蚊港紙,買snacks食都用左幾百啦!真係肉赤到C!買1包nuts俾呀媽都百幾蚊細細包。lunch同dinner差唔多個friend全包(仲請我地食鮑魚呀!),不過我都唔好意思,都俾番$3,000利是佢。   
come爸嘩 寫道:
ky: 你成個trip駛左幾多錢呀? 係咪唔駛住酒店? 出入境稅貴唔貴? 過海關會唔會勁煩????     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
508#
發表於 07-2-27 12:21 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

今日我部門飲開年茶.   呢間公司真係唔多掂, 連Admin Dept都無開年茶飲.

Rank: 5Rank: 5


4403
509#
發表於 07-2-27 12:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

NO gar (except my company's one) as I have no sense/idea on this   

雪文 寫道:
yuetma,你有沒有買股票 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
510#
發表於 07-2-27 12:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

嘩, 好貴呀, 睇來我有排唔使諗去澳洲玩啦.  

有錢我而家都會入股票, 我想買入恆生, 大笨象同宏利
不過唔知幾時先儲到.

KY, 你真係有個好朋友.     有錢但又唔會睇唔起人, 有D人有錢巴巴嗶嗶.


[quote]
KY2004 寫道:
住左1晚酒店,跟著係個friend間豪宅住(佢間屋勁靚呀!成千萬港紙) 對住條河,好舒服,又有private pier。

駛左幾多錢》》都好多,flight ticket8千1位,稅就2-30001位,balloon千幾1位,個邊D野貴得驚人,一個辛辣杯麵都要成30蚊港紙,買snacks食都用左幾百啦!真係肉赤到C!買1包nuts俾呀媽都百幾蚊細細包。lunch同dinner差唔多個friend全包(仲請我地食鮑魚呀!),不過我都唔好意思,都俾番$3,000利是佢。    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
511#
發表於 07-2-27 12:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

    
come爸嘩 寫道:
你老公成日都講埋d咁傷人心的說話!    [quote]
KY2004 寫道:
come come:

我就肥左好多呀!我老公話我係典型HK女仔》》Q嘜火腿扒喎    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
512#
發表於 07-2-27 12:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

ky: 我睇倒旅行社d團7日都要過萬, 咁你今次真係駛左好多錢呀!
乜你個friend咁有錢架! 真係恨c隔離啦!   
仲諗住唔太貴, 想4月去玩添! :-x  :-x  :-x

Rank: 6Rank: 6


6601
513#
發表於 07-2-27 12:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

yuetma,

多謝你console我呢傀Q嘜肥火腿扒呀!
yuetmama 寫道:
KY,

我都好奇怪D鬼係咪眼光咁差>> trust yourself lar, D鬼眼光 very good    

Rank: 5Rank: 5


4403
514#
發表於 07-2-27 12:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

KY,

豪宅成千萬港紙+ lunch同dinner差唔多個friend全包(仲請我地食鮑魚呀!>> Your friend is really 豪 ar    

balloon千幾1位>> HK Ocean Park also has HOT balloon, Free of charge gar  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
515#
發表於 07-2-27 12:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

minnie: 大笨象同宏利~~~好貴呀!!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
516#
發表於 07-2-27 12:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

come come:

乜你個friend咁有錢架! 真係恨c隔離啦!》》佢好叻女架,係AUS讀完書,係個邊銀行做department head啦!佢男友係AUSSIE,係銀行大亨,勁掂呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
517#
發表於 07-2-27 12:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

yuetma,我都想咁講   
yuetmama 寫道:
balloon千幾1位>> HK Ocean Park also has HOT balloon, Free of charge gar  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
518#
發表於 07-2-27 12:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

aia嘉運華抽唔倒我呀!
所以我約左d朋友10/3晚上一齊去玩!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
519#
發表於 07-2-27 12:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

係, 所以儲錢買一手恒生, 理想比較容易逹到.  只要我不在抽新股, 每月儲D, 慳D.    不過我多數得個講字
come爸嘩 寫道:
minnie: 大笨象同宏利~~~好貴呀!!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
520#
發表於 07-2-27 12:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

yuetma,

不過坐完覺得係值架,因上到好高望番落下面,好舒服,我都見好多HK/Japan tourists坐。
yuetmama 寫道:
KY,

balloon千幾1位>> HK Ocean Park also has HOT balloon, Free of charge gar  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖