關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


436
501#
發表於 07-3-9 11:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

哦...明白,咁我仔現在讀德x,所以我覺德x幾好

yy02 寫道:
[quote]
herman-mame 寫道:

YY02,
第一ROUND就OK,真的很開心 ,不用再擔心幾個月,妳細女點解不讀回大女兒間幼稚園呀?


我都會選大女果間,但我貪心,想睇下仲有無其他好野呀ma [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1874
502#
發表於 07-3-9 11:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame,

賣花讚花香呀!   

德寶依家有學劵, 有幾個朋友啲囝囡都想轉過去, 個個叫我給意見, 我都不知點講. 其實遲啲有咗學劵會不會有啲轉變呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
503#
發表於 07-3-9 11:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

我都擔心緊呢個問題, 因為我細女今年九月會報名, 下年將會入讀k1, 我都怕學校為左有學券已減收學費, 從而令到依家d質數改變, 咁我怕阿妹讀過3年無priscilla呢三年咁好.

我依家響邊上bk邊響到構思緊profile .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
504#
發表於 07-3-9 12:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我覺得不多不少都會有啲影響.

翠茵幼稚園係無學劵. 我知翠茵給家長的通告係話為咗保持教育質數, 如果迁就學劵就有好多嘢要做出妥協, 所以佢地寧願不要學劵, 好似係如果要學劵, 外籍老師都有限制.

做PROFILE難你不到ga.

不過以我之前考直資的經驗, profile做得靚不靚, 應該同你入不入到間學校無咩直接影響, 有啲學校校長直情話不需要做profile, 因為不一定真係會睇.

Rank: 3Rank: 3


436
505#
發表於 07-3-9 12:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng, halaha,

其實真的很難選擇的,因為是第一年有學卷,大家都靜觀其變,而德寶個度我到現在都只是收到老師通知學校夠資格取到學卷,但詳細的情況都是正式通知。

Rank: 5Rank: 5


3909
506#
發表於 07-3-9 13:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame,

你都唔使唸o甘多啦,herman仲有一年咋,就算有所改變,但都唔會影響太大,我見德寳又有新的外籍老師。所以就算cut o左,都唔一定少過其他幼稚園   

Rank: 3Rank: 3


280
507#
發表於 07-3-9 13:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位我很想念妳們...    但我又不能多談,
每天只能盡用午餐時間看看妳們

我電腦仍未開始維修......     

YEELI & ALKYNG........

Rank: 3Rank: 3


436
508#
發表於 07-3-9 14:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

fifi,
我現在個心是想小學的問題了,幼稚園已經不想了,學卷有當然好,如果沒有都沒辦法,其實herman在德寶讀這3年真的幾好,遇到的老師個個都很好,他到現在放學時都經常去探NC班的班主任。

Rank: 4


988
509#
發表於 07-3-9 15:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02

你大女寫字份功課通常係要抄寫幾多次架?

Rank: 4


988
510#
發表於 07-3-9 15:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你快d整返部電腦,返嚟大都會傾計.       

Rank: 5Rank: 5


1150
511#
發表於 07-3-9 22:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli 寫道:
yy02

你大女寫字份功課通常係要抄寫幾多次架?


Yeeli,

如果係英文句子就約4句,如生字就20個字在右,中文句子2段,生字就6個度啦,數就幾條,每星期認字遊戲(默書)4句中文+5個英文生字左右啦

Rank: 5Rank: 5


1150
512#
發表於 07-3-9 22:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

原來德寶都有學倦呀,等我得閒又閃去睇下先

Rank: 4


988
513#
發表於 07-3-11 22:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02

我又話返你知先,我仔間幼稚園要抄寫中文生字三十幾次,英文生字三十幾次,有8-9個字的中文句子就抄9次,英文短句子抄7句,數學就四題,一日兩本功課都係抄寫,平日無工作紙.

Rank: 5Rank: 5


1874
514#
發表於 07-3-12 11:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

其實學劵呢個問題暫時同我無咩關係, 因為囝囝都仲要幾年才讀幼稚園, 而囡囡又畢業啦. 係我朋友對囝囡, 囡囡出年讀K3, 囝囝就K1, 而翠茵就無學劵, 所以佢想轉過來.

fifi,

如果以翠茵幼稚園的講法, 攞學劵係要跟返本地教學方式, 應該不可以有外籍老師. 但私校的賣點就係多外籍老師, 無外籍老師自然吸引力大減.

herman-mame,

你梗係不用煩啦, 都k3啦, 好不好都讀埋佢, 轉來轉去仲煩呀.

Rank: 5Rank: 5


3909
515#
發表於 07-3-12 13:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha,

如果真係有學券無外籍,同樣都會失去好多生源。好似你,我o甘比小朋友過去讀的,都不如近近d讀。或者有d幼稚園可以學費仲平     

如果係因想keep住外籍老師,所以翠茵先堅持無學券,分分係arm o既,遲d區内得返侷有外籍老師,都會有大把家長會報讀。

有學券,享受唔到,又唔係加學費,唸通o左,即好似以往有政府福利享受唔到咋,都唔係大件事啦         

Rank: 5Rank: 5


1874
516#
發表於 07-3-12 14:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

fifi,

其實依家都不知係不係有學券無外籍??

但係好似我咩呀? 我不明喎???

不過可能今年係第一年有學劵, 梗係個個都想可以享受到啦. 我朋友咁煩惱我覺得都可以理解, 不係個個都咁睇得開ga.

Rank: 5Rank: 5


3909
517#
發表於 07-3-12 15:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha,

原來都沒肯定有無 我唸都會有啩,見德寳又有新外籍

我係話好似你同我o甘比小朋友o甘遠過去讀,都係唸住侷環境大同有外籍咋

短時間o甘有衝擊,過耐d,可能就無o羊啦

Rank: 5Rank: 5


1874
518#
發表於 07-3-12 15:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

fifi,

係呀, 我朋友個心態都幾矛盾, 又想近, 又想攞學劵.

可能我係一個好的聆聽者, 佢一有煩惱我就好難耳根清淨. 不過我又驚給錯意見佢, 所以又上來問下BK媽咪的意見. 不過好似到依家為止, 都無人知道係不係有學劵就無外籍, 正如hermama話, 大家都係持觀望態度.

Rank: 5Rank: 5


3909
519#
發表於 07-3-12 15:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha,

我地就好難問德寳點可以整到有學券,但如果你朋友唸住幫小朋友報,可以直接問學校下學期學費幾多,雜費幾多,同埋外籍老師的安排哦。因見德寳係報紙度的宣傳都係標榜外籍,同埋寫到明k3有外籍帶班。如果問到,我相信學校點都要答o既   

Rank: 5Rank: 5


1874
520#
發表於 07-3-12 16:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

fifi,

肯答就不使煩啦. 就係依家咩都未知, 話最快要去到6月才知.

不過我都有同佢講, 不如細囝讀德寶, 大囡就不好轉啦, 照讀原校, 但佢又話佢囡囡間學校差不多個個都走晒, 所以佢都想幫佢轉.   

見你咁講, 有外籍老師的機會都幾大, 係咁轉咗都值啲啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖