關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
501#
發表於 06-10-29 12:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你個仔又有學珠心算同phonics.我個女都有學,不過都係學左無耐,一兩個月左右.你個仔學左幾耐? 點解吾再學?
你放鬆d拉,吾好咁緊張.其實大仔都吾駛太膽心,佢資質應該吾錯.我見佢平時講嘢好有自信心,好醒.

Rank: 5Rank: 5


1178
502#
發表於 06-10-29 12:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

k.2 ~ k3 响學校學珠算,學到乘數就讀完k.3。
phonics就學咗成年,學到d 尾音 i.e. ank,ang... 之後教d 故事書亞仔响學校有教,所以唔學。
不過就少溫習,所以學咗=冇學,但提返起都有少少記憶咁啦!
(你都要成日同kitty 溫住,否則好快又唔記得,好似我個仔咁 ,浪費資源)

Rank: 1


1
503#
發表於 06-10-29 14:10 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

小學就唔知喇,不過听講開平中學在05年排在全港的54名左右,也真不錯啊

Rank: 5Rank: 5


1178
504#
發表於 06-10-29 15:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我心開平:
請問你是誰?  

Rank: 5Rank: 5


1178
505#
發表於 06-10-29 15:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

資質好唔好一件事,如果懶,資質更優厚都冇用,將勤補拙反而重有用,我唔敢高估亞仔d 資質(好多時好simple既都唔識,佢太主觀,成日話唔明d問題/picture做嘜) 但個人一dump 懶咗,好難追得返~


Kittymummy 寫道:
你放鬆d拉,吾好咁緊張.其實大仔都吾駛太膽心,佢資質應該吾錯.我見佢平時講嘢好有自信心,好醒.

Rank: 4


506
506#
發表於 06-10-29 18:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉!我個女英文評估得64分咋!其實,派卷前老師話佢麻麻地,我都知佢唔方高分,但就估唔到佢D分低得咁緊要。老師話佢嗰班都有幾多90幾分添!我之後攞住份卷問番佢唔識嗰D,但佢其實大部份都識,問佢係咪老師冇教點做,佢就話唔明老師講嘜!點解其他同學又明呢?比佢激死!
我諗佢上堂真係好唔專心,因平時好多功課上嘅嘢問番佢,一係就話唔知,一係話老師冇講,吹脹!

Rank: 5Rank: 5


3218
507#
發表於 06-10-29 22:14 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我估Alki第一次做測驗吾太習慣.其實佢大部份都識,可能寅真係唔明老師講嘜,今次咪當一次經驗囉. oral ok 嗎?
今日幫佢溫常識,好鬼深....

Rank: 5Rank: 5


1178
508#
發表於 06-10-29 22:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

angeshwh,

主要錯响邊? 我諗test 同評估內容差唔多,唯有remind 佢d 重點。 d 小朋友唔知做咩,有時就真係明明識但又做唔到,會唔會係一見到份卷就當正自已唔識,驚咗,唔敢認真去做?

Rank: 5Rank: 5


3218
509#
發表於 06-10-29 22:21 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞kitty話有d同學只有10分.....impossible.

Rank: 5Rank: 5


1178
510#
發表於 06-10-29 22:24 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我亞仔浪費咗這幾天時間,淨係溫咗d 中文詞語,諗住明天才溫英文&常識,真係好想老師快d比返份常識評估返來,看下d題目係點出。  我亞嫂話常識一般都係有字揀的填充,冇理由要小朋友自己填。

我個仔#29,仲未test oral。

今日幫佢溫常識,好鬼深....

Rank: 5Rank: 5


1178
511#
發表於 06-10-29 22:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

10分! 應該係個小朋友亂咁做就算 !

Kittymummy 寫道:
亞kitty話有d同學只有10分.....impossible.

Rank: 4


506
512#
發表於 06-10-29 22:32 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Alki 話佢未考oral,好似話考到學號20左右,佢學號28。Kitty ok嗎?

Kittymummy 寫道:
我估Alki第一次做測驗吾太習慣.其實佢大部份都識,可能寅真係唔明老師講嘜,今次咪當一次經驗囉. oral ok 嗎?
今日幫佢溫常識,好鬼深....

Rank: 5Rank: 5


3218
513#
發表於 06-10-29 22:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

仲未test oral? 邊到有時間呀? 我個女test左, #16. 佢話好easy. 果份常識評估,我預左一定吾合格....

Rank: 4


506
514#
發表於 06-10-29 22:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

常識好似冇評估,只在常識簿內默詞語,寫住'小測'。我個女好多格都空咗,10個只識3個。

2fungs 寫道:
我亞仔浪費咗這幾天時間,淨係溫咗d 中文詞語,諗住明天才溫英文&常識,真係好想老師快d比返份常識評估返來,看下d題目係點出。  我亞嫂話常識一般都係有字揀的填充,冇理由要小朋友自己填。

我個仔#29,仲未test oral。

[quote]
今日幫佢溫常識,好鬼深....
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3218
515#
發表於 06-10-29 22:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

但係無比份?[quote]
agneshwh 寫道:
常識好似冇評估,只在常識簿內默詞語,寫住'小測'。我個女好多格都空咗,10個只。識3個

Rank: 4


506
516#
發表於 06-10-29 22:49 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我今日跟住老師份英文評估,出咗份paper Alki 做,都有86分。依然係錯D好minor嘅地方。而我find out佢將成句句子加大揩同標點符號就 成日錯,但用口問佢又識答,吹脹!

2fungs 寫道:
angeshwh,

主要錯响邊? 我諗test 同評估內容差唔多,唯有remind 佢d 重點。 d 小朋友唔知做咩,有時就真係明明識但又做唔到,會唔會係一見到份卷就當正自已唔識,驚咗,唔敢認真去做?

Rank: 5Rank: 5


3218
517#
發表於 06-10-29 23:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾駛吾開心拉agneshwh.你知佢係識就ok.吾好太在意d分數.

Rank: 4


506
518#
發表於 06-10-29 23:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我同佢講我expect佢中英數都at least 80分,希望佢知我對佢有expectation而努力D。不過,又驚佢覺得有壓力,我都好茅盾!:cry:


Kittymummy 寫道:
吾駛吾開心拉agneshwh.你知佢係識就ok.吾好太在意d分數.

Rank: 5Rank: 5


3218
519#
發表於 06-10-29 23:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

同你share D嘢. 果日比番英文評估,我第一時間叫佢比我睇下,點知佢立即話:"你都係想知我錯d嘜!" 我立即呆晒.原來小朋友係好在意你點諗佢.想你比d support 佢. 之後我睇完份卷,即刻讚佢well done.(但我知佢有d亂做) 我話:好多都做得好好.不過係有d吾小心.佢立即好開心. 個樣有番d信心.

Rank: 5Rank: 5


1178
520#
發表於 06-10-30 00:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

help!
頭先同亞仔默生字,好多都忘記晒~!

講到英文評估,我亞仔前日返到屋企,打電話比我,佢話老師話評估唔計分,攞唔到100分唔緊要。 於是我心中有數,佢搵老師做擋箭牌~!
‹ 上一主題|下一主題