關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


421
501#
發表於 07-4-15 13:15 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Hi ! Back to school la     

Rank: 3Rank: 3


176
502#
發表於 07-4-20 22:40 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

有冇人知校園圖書館個登入密碼邊度搵到呀?

http://library.ccnet-hk.com/central/lmc/cschlib/admin/login.asp
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
503#
發表於 07-4-20 23:13 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Mintpepper 寫道:
有冇人知校園圖書館個登入密碼邊度搵到呀?

http://library.ccnet-hk.com/central/lmc/cschlib/admin/login.asp


小朋友ID NO.例如y123456(7),就入Y1234567,password Y1234567
咁就入到la!    

Rank: 3Rank: 3


176
504#
發表於 07-4-20 23:20 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:
小朋友ID NO.例如y123456(7),就入Y1234567,password Y1234567
咁就入到la!    


得左,唔該晒!

有冇收到陸運會 de 相呀?

Send 果陣個  program 話你地信箱郵件過量!
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
505#
發表於 07-4-21 22:39 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我呢!依排吾開心,Monkey 呢又比老師話!爸爸帶午膳比佢,吃完後Monkey忘記問准老師至行出呢!又罰(只可以說聲...何必偏偏選中我....)重喺爸爸叫佢食快D ,因為趕返工。除了三月我帶飯比佢,Monkey 都喺食開學校嘅飯盒,就係星期五見佢乖帶一次飯獎勵下。就喺甘
     係地知吾知罰乜呀?   

Rank: 3Rank: 3


176
506#
發表於 07-4-22 13:20 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
我呢!依排吾開心,Monkey 呢又比老師話!爸爸帶午膳比佢,吃完後Monkey忘記問准老師至行出呢!又罰(只可以說聲...何必偏偏選中我....)重喺爸爸叫佢食快D ,因為趕返工。除了三月我帶飯比佢,Monkey 都喺食開學校嘅飯盒,就係星期五見佢乖帶一次飯獎勵下。就喺甘
     係地知吾知罰乜呀?   


又幾慘喎,咁究竟罰乜野呢?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
507#
發表於 07-4-24 07:20 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Uncle

         Pls check PM.......

Rank: 3Rank: 3


421
508#
發表於 07-5-13 15:08 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

好靜!    .............D人去曬邊呢?

Rank: 3Rank: 3


421
509#
發表於 07-5-24 09:57 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

收到考試範圍啦!   
放假後D測驗好趕呀!你哋有幾多人要綵排呀?明天要全日喎!

Rank: 2


46
510#
發表於 07-6-7 10:06 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

想問下各位知唔知分班試會考什麼???

謝謝!!!
:-) :-) :-) :-D

Rank: 3Rank: 3


280
511#
發表於 07-6-7 14:28 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我想問下D讀緊的家長,學校發展基金的捐助,大約要捐多少?是否成日要捐呢?
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 4


980
512#
發表於 07-6-8 09:24 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

請問你地有無人15分第一round入架?有無可能呢?
另外,又有無人係叩門入呢?

Rank: 3Rank: 3


421
513#
發表於 07-6-8 21:02 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

哈哈咁快一年,舊年嘅我又喺要準備編班試。
恭喜曬喎   

Rank: 3Rank: 3


176
514#
發表於 07-6-12 23:23 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

bjjm 寫道:
我想問下D讀緊的家長,學校發展基金的捐助,大約要捐多少?是否成日要捐呢?


冇話一定要捐幾多或者幾耐要捐一次,隨心啦!

Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5


2421
515#
發表於 07-6-14 09:25 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾


不如捐左你支 18-55 出去啦, 你應該都好少用果支.  

Mintpepper 寫道:

冇話一定要捐幾多或者幾耐要捐一次,隨心啦!

Rank: 3Rank: 3


421
516#
發表於 07-6-20 14:39 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

今日喺一個好日子

"我"  考完試la   
     "我"要好勁咁玩番一日   

Rank: 3Rank: 3


176
517#
發表於 07-6-20 21:39 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
今日喺一個好日子

"我"  考完試la   
     "我"要好勁咁玩番一日   


恭起你考完試,不過仲有好多年你讀呀  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
518#
發表於 07-6-21 18:23 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

    

Rank: 3Rank: 3


176
519#
發表於 07-7-7 08:50 |只看該作者
改板之後真係垃垃亂,終於 search 得番呢個 post

係咪下學期派成績表唔洗見家長?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
520#
發表於 07-7-9 20:23 |只看該作者
原文章由 Mintpepper 於 07-7-7 08:50 發表
改板之後真係垃垃亂,終於 search 得番呢個 post

係咪下學期派成績表唔洗見家長?


我找到la. 我D朋友
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖