關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
501#
發表於 06-11-29 20:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我係去 x羅交怡同新加坡,去四日三夜,自己去,帶埋個女跟團會好辛苦,我未計要用幾多錢,大多數時間係係 x 羅交怡,駛馬幣既,再加上我其實冇麥行程,主要係陽光與海灘,應該唔會有好多使費。

你今個星期去長隆玩得開心 d ,我同個女出門,通常都會帶定 d 平安藥以備不時之需。

我個女果班通常星期四先收手冊,星期五就派番,所以大部份時間本手冊都係係個書包度。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
502#
發表於 06-11-29 21:22 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
丫, 係呀, 浮羅交怡呀, 我真係老人痴呆, 完全醒唔起!
就咁聽你講,你個TRIP應該會好RELAX啊!

我而家淨係希望天公造美, 無陽光唔緊要, 千千萬萬唔好落雨就得喇!

阿女佢地星期一收左手冊之後, 平時星期三會派番的, 但今日竟然無喎, 如果聽日都無, 咁就要問下老師本手冊去左邊喇, 我最驚係阿女唔見左本手冊咋!

Rank: 4


850
503#
發表於 06-11-30 09:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

祝大家旅行愉快............   
到時大家交換相睇,...............
我昨晚終於轉左去永安12月5日夜機走啦........唉..貴多幾佰銀 ....不過就肯定成左團lou....但係都未同個女講....

我昨晚再問下個女知唔知表演d野...佢一時話知一時又唔知.....睇怕佢都唔清楚lou....  

Rank: 4


850
504#
發表於 06-11-30 09:28 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

多謝多謝...遲d若有咩減肥成果再話比大家知......(不過我都好懶下..heheh)

Rank: 5Rank: 5


4411
505#
發表於 06-11-30 11:16 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
哎吔, 你賣甩阿女, 仲唔快d同佢講呀? 萬一佢無心理準備, 到時搵你, 真係    !

各位,
頭先同我舊老細講完電話, 佢幫我安排好晒個trip既野喇! 不過佢到時唔響長隆, 會交帶佢秘書帶我地入場!

星期日:
0840-1040   中港碼頭至蓮山港 (旅行社職員話約兩小時船程)
1040-1100   蓮山港至長隆酒店 (轉坐免費穿梭巴士)
1100-1130   到達長隆酒店, check in
1130-1230   長隆酒樓lunch (佢叫我唔好去果d餐廳食喎, 佢話唔抵)
1230-1730   長隆酒店坐穿梭巴士去動物園
1730-1900   動物園回長隆酒店梳洗, 休息 (若有時間就食埋晚餐)
1900-1930   於酒店大堂等佢秘書帶我地入場睇大馬戲
1930-2100  大馬戲表演開始
2100-2300  大馬戲表演完畢, 行返酒店 (若之前未食dinner, 就睇完馬戲再食), 食飽就上房沖涼瞓覺
我諗搞得唻, 希望2300可以上床瞓覺.

星期一:
0900-1030  酒店早餐
1030-1530  歡樂世界
1530-1600  回酒店取船飛準備回港
1600-17??  到達蓮花港
17??-19??   蓮花港至中港碼頭

兩日行程完畢, 預祝我們旅途愉快!
  

Rank: 4


605
506#
發表於 06-11-30 13:53 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

你個行程好正喎!我最欣賞就係中途可以番酒店休息下,禁就大人同小朋友都唔駛禁辛苦。

預祝你旅途愉快!

cankan

Rank: 4


605
507#
發表於 06-11-30 13:55 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

bbdou,

我想請問若小朋友唔舒服﹝如發燒、咳嗽等﹞或者食緊西藥既時候可唔可以食燕窩架?

cankan

Rank: 5Rank: 5


3215
508#
發表於 06-11-30 13:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我都有俾佢食,不過就會 "筆" 一匙出來攤暖D先,因為係雪櫃攞出來會好凍。

CanKan 寫道:
bbdou,

我想請問若小朋友唔舒服﹝如發燒、咳嗽等﹞或者食緊西藥既時候可唔可以食燕窩架?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
509#
發表於 06-12-1 10:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
係呀, 其實如果我地頂得順既話, 可以唔返酒店休息既, 不過因為諗住唔帶BB車, 所以我佬MAYBE要全程抱個女, 佢實會攰到嘔泡的, 所以都係預番D時間返酒店小休片刻, 然後先再睇SHOW!

其實今次個行程呢, 我諗都應該玩唔晒所有野架喇, 不過都唔緊要啦, 今次玩唔晒, 下次有機會就再去過, 反正真係唔係好貴, 我地而家一家三口去, 都係1480咋, 好抵, 呢個價錢已經包晒我地既住宿一晚, 來回船票, 早餐, 動物園既入場費! 抵呀! 至於馬戲SHOW同埋歡樂世界, 因為有我老細放我入場, 所以可以慳番470蚊 (如果去中旅BOOK入場券, 呢兩樣野加埋要呢個價錢), 而家慳番呢470蚊, 可以畀我地飲飲食食喇!

Rank: 5Rank: 5


4411
510#
發表於 06-12-1 11:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

哎吔, 今日送阿女返學, 唔記得問下老師, 個表演駛唔駛著特別服裝添! 不過我諗手冊無寫到話要服裝費, 我諗應該都唔駛啩?

仲有...我今日淨係掛住問下阿女響學校有冇咩情緒問題, 因為呢輪佢返到屋企, 成日都用D扮喊既聲唻叫我幫佢做野...例如: 嗚嗚嗚...媽咪你幫我執番呀...嗚嗚嗚...我要媽咪呀...嗚嗚嗚...

嘩, 我自問真係最鬼憎呢D咁既聲氣的, 又煩又討厭, 以往佢唔會咁架, 但呢兩個星期就成日都係咁, 乞人憎到不得了!   

老師話之前因為有個小朋友插班, 而果個小朋友的確係日日都"嗚嗚嗚...我要搵媽咪呀...嗚嗚嗚..."但老師話呢輪佢已經無再喊, 所以唔知有冇關係喎! 但佢話阿女上堂好開心的, 所以...    奇怪奇怪!    

醒目開學勳章


4509
511#
發表於 06-12-1 11:28 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4411
512#
發表於 06-12-1 11:47 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CHKWAN,
可能我地果班無指定服裝, 所以唔駛服裝費啩!    


1729
513#
發表於 06-12-1 12:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


850
514#
發表於 06-12-1 13:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我同cankan一樣...都係150.00.....依家開始唸緊點整個頭.....我d同事話不如同阿女窄個計喎....

Rank: 4


850
515#
發表於 06-12-1 13:34 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

依...cankan好似飛走左lou..wor.....十月媽你地係咪明日出發呀.....

Rank: 4


605
516#
發表於 06-12-1 14:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我未去過歡樂世界,你去完返黎話我知好唔好玩、有咩野玩、同啱唔啱小朋友玩呀!

禁多問題,唔該哂!

係喎!你同老師請左假未呀?

cankan

Rank: 4


605
517#
發表於 06-12-1 14:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

bbdou,

唔該哂!

cankan

Rank: 4


605
518#
發表於 06-12-1 14:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我諗係個女都係貪得意學果個小朋友,你唔好特別去理佢依個演繹方法,過多一排佢見你冇麥反應,佢冇麥癮自然就唔會再模仿架啦。

cankan

Rank: 4


605
519#
發表於 06-12-1 14:08 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

要自己打扮既咩?我以為老師會攪添。不過我個女係短頭髮,我諗同佢夾隻夾,紮條邊就得掛啦。

cankan

Rank: 4


605
520#
發表於 06-12-1 14:09 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

chkwan,

我聽老師講班班唔同架,我諗好睇個老師點樣設計同安排今次既表演。

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖