關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 4


617
501#
發表於 06-10-28 21:32 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

請問日記的最尾部份有3格, 是否由我們填上顏色呢

Rank: 2


94
502#
發表於 06-10-28 22:29 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c, m,

我哋都會去,不過不返完聖堂望彌撒,下午食完飯先去.
唔知會唔會撞到你哋呢?

翠堯媽

catleelee 寫道:
L

芷漫都有喎, 仲要寫11行詞語呀!
係呢, 明天日愛賣物會,妳哋會唔會去呀

Rank: 3Rank: 3


244
503#
發表於 06-10-28 23:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Cat / Ey

早前答應Michelle 測完驗走Ocean Park. 今天去了.
都幾美. 你看我已轉了新相.

  
Josephine
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 4


617
504#
發表於 06-10-28 23:32 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

jo

去完就繼續努力過

Rank: 3Rank: 3


448
505#
發表於 06-10-29 09:05 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi josephine


仲セ唔叫我


hilouey   

Rank: 3Rank: 3


244
506#
發表於 06-10-29 22:40 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Ey

因為是快速行動2:30入到去. 5:00一定要走.
原本去Sogo 表演. 後來才知是 日及一.
下午有空但晚上要返99家.

故此沒有叫你. 你放心來日方長. 到時一定會提早通知你.

記住約的買校服.   

jc
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 3Rank: 3


244
507#
發表於 06-10-29 22:42 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Cat

系..又要努力. 下週默書啦.

Josephine

catleelee 寫道:
jo

去完就繼續努力過
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 6Rank: 6


5065
508#
發表於 06-10-30 10:18 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

昨日去了明愛賣物會,好熱好晒,不過換了好多禮物好開心。 早前在學校買了一些遊戲劵,原來只能在該攤位玩遊戲,其他地方唔用得,而每個攤位只有兩三款遊戲,最後將啲遊戲劵送咗俾人。  明年若再去的話,到時俾現金好過。當日我都見到有好幾個媽咪拿着同我一樣的遊戲劵,到處都唔用得,唔知係咪自已學校呢   

Rank: 3Rank: 3


448
509#
發表於 06-10-30 11:11 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi

買校服我記得,下星期買啊嗎
我pm咗小提琴老師add 給你、記住下星期六9:15

hilouey




3400
510#
發表於 06-10-30 12:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5065
511#
發表於 06-10-31 21:07 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

杏研今天有事早退,今天有什麼功課呀 ?

Rank: 4


617
512#
發表於 06-10-31 22:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

芷漫今天都早退, 見佢手冊只有: Eng: Supp. Ex. (3) corr; do supp. Ex. (4)
Dictation (7-11-06) : PLE 1A (pg.42 & 44)
唔知仲有無其它呢

Rank: 6Rank: 6


5065
513#
發表於 06-10-31 22:40 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

你係唔係去咗考試呀? 我哋返咗幼稚園個centre考,所以第三課後就已經離校。  唔知中文同數學有咩功課呢 ?

Rank: 5Rank: 5


1022
514#
發表於 06-10-31 22:49 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

is it SFA?
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 6Rank: 6


5065
515#
發表於 06-10-31 22:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

NichoB

你攪錯呀!  這裡是"嘉諾撒聖方濟各學校 SFCS",是一所"女校",在灣仔堅尼地道。

Rank: 6Rank: 6


5065
516#
發表於 06-10-31 22:59 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

今晚咁靜,冇人上嚟   :-|

Rank: 2


94
517#
發表於 06-10-31 23:04 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

For Class 1D:-

宗教: 帶水果

maths:
1) 課册pg.2(1-8)
2) 書pg.9

Eng:
1) Supp. Ex. (3) corr
2) do supp. Ex. (4)
3) File green sheets

中文:
1) 工作紙(二)
2) 改正工(一)

備註: 閱小册子

Dictation (7-11-06) Content: PLE 1A (pg.42, 44)

翠堯

Rank: 4


617
518#
發表於 06-10-31 23:07 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

點解可以返幼稚園考咩 佢都是在第三堂後就離校呀 係呢, 可能無功課做, 所以個個已經瞓晒覺 佢哋上次d功課都未收喎

Rank: 4


617
519#
發表於 06-10-31 23:10 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

哦,原來係做緊功課,未瞓覺, 唔該晒堯堯爸
咁早退的學生要不要做呢

Rank: 6Rank: 6


5065
520#
發表於 06-10-31 23:37 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

明早我會叫杏研做數學先,中文就冇辦法啦,上次家長會老師話冇返學啲功課可以遲啲補做

杏研K3時在幼稚園報了一個英文班,原來可以考試,SFCS當初派通告時我冇唸住考,點知第二天幼稚園個老師打電話比我通知我報名,咁咪考囉!  因為响幼稚園報名同埋多過某個人數就可以做試場。  係呢,你响邊度考呀 ? 聽老師講,以前同我哋一間幼稚園的同學仔,都跟咗SFCS報名,我想SFCS都可能係試場,早知都跟SFCS報,唔洗去咁遠  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖