關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1936
501#
發表於 06-9-22 10:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

係呀, 你照LULU-MAK咁講就得架喇, 咁當然你首先要把張相放落電腦先.

Rank: 5Rank: 5


1936
502#
發表於 06-9-22 10:34 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
我上星期去左台灣lu~~不過唔係見木村 : 去睇concert呀....果邊好亂(倒扁)...留兩日就走lu~~   
係咪去睇F4? 你真係好粉絲!

咦! 你囡咁啱跟我囝學校一齊轉三考! 你囡今年有冇轉咗書? 我囝中交轉咗用朗文, 過往係用課室出版的, 暫時未見佢太深不過每課書就長咗好多!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
503#
發表於 06-9-22 11:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唔係F4 我只係鐘意日本人咋...我去睇日本組合Arashi既concert呀    本來暑假時想去日本睇....但買唔到飛...好彩佢地有亞洲巡迴演唱   


阿女中文今年用啟思呀

Rank: 5Rank: 5


1379
504#
發表於 06-9-22 15:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


LULU-MAK,

點樣係YAHOO開相簿呀     

Rank: 5Rank: 5


1625
505#
發表於 06-9-22 16:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

  
肥仔媽咪 寫道:
CHUCHU,

係呀, 你照LULU-MAK咁講就得架喇, 咁當然你首先要把張相放落電腦先.

Rank: 5Rank: 5


1936
506#
發表於 06-9-22 16:13 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

LULU-MAK,

點樣係YAHOO開相簿呀     
你有冇用yahoo e-mail a/c? 有嘅話你就可以去相簿嗰板log-in跟住佢個step做就得.

Rank: 5Rank: 5


1936
507#
發表於 06-9-22 16:15 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
唔係F4 我只係鐘意日本人咋...我去睇日本組合Arashi既concert呀    本來暑假時想去日本睇....但買唔到飛...好彩佢地有亞洲巡迴演唱   

阿女中文今年用啟思呀
好奇一問, 你咁喜歡日本組合, 咁你識唔識日文架?

啟思中文深唔深?

Rank: 5Rank: 5


2147
508#
發表於 06-9-22 16:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係勒, 好似肥仔媽咪咁, 如果無yahoo e-mail a/c的話, 就先要開a/c, 跟住登入相簿, 由你部電腦up-load張到yahoo相簿.
肥仔媽咪 寫道:
你有冇用yahoo e-mail a/c? 有嘅話你就可以去相簿嗰板log-in跟住佢個step做就得.[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2147
509#
發表於 06-9-22 16:44 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

好開心, 聽日我公司請我同個囡去迪士尼, 我未去過香港果個, 我話比亞囡聽既時候, 開心到佢顛佐, 不過我隻6無得去, 無人陪個囡去排隊.

Rank: 5Rank: 5


1936
510#
發表於 06-9-22 16:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
好開心, 聽日我公司請我同個囡去迪士尼, 我未去過香港果個, 我話比亞囡聽既時候, 開心到佢顛佐, 不過我隻6無得去, 無人陪個囡去排隊.
你公司咁好, 係咪抽籤定個個員工都有得去? 聽日去好過星期日去, 玩得開心啲喇!

記得入到去先去攞快証, 攞到睇下個時間未到嘅就排咗第個遊戲玩咗先!

Rank: 5Rank: 5


1625
511#
發表於 06-9-22 17:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK

你公司對員工又好好喎, 你件餅唔去, 咁你一個人睇住個囡小心d喇, 見唔舒服就休息下, 唔好夾硬黎呀
LULU-MAK 寫道:
好開心, 聽日我公司請我同個囡去迪士尼, 我未去過香港果個, 我話比亞囡聽既時候, 開心到佢顛佐, 不過我隻6無得去, 無人陪個囡去排隊.

Rank: 5Rank: 5


2147
512#
發表於 06-9-22 17:38 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係我上司對我係偏愛, 話說今朝, 佢叫我買幫D國內朋友買飛, 我順口問佢可唔可以買多兩張飛比我同個囡, 最多等我陪吓班國內FANS玩吓, 點知我個亞頭就好快就話OK無問題    仲話可以買多兩張飛比其餘兩個同事下畫放工一齊去TIM. 真係好開心, 大大話話慳成$600   

Rank: 5Rank: 5


1936
513#
發表於 06-9-22 17:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
係我上司對我係偏愛, 話說今朝, 佢叫我買幫D國內朋友買飛, 我順口問佢可唔可以買多兩張飛比我同個囡, 最多等我陪吓班國內FANS玩吓, 點知我個亞頭就好快就話OK無問題    仲話可以買多兩張飛比其餘兩個同事下畫放工一齊去TIM. 真係好開心, 大大話話慳成$600   
你個上司都算識做, 佢都係開公數, 咁先至可以做個好上司嘅榜樣嘛!  

玩得盡興啲啦!

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


214
514#
發表於 06-9-22 19:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

乜你囡囡P2時講明默邊段

Rank: 5Rank: 5


1379
515#
發表於 06-9-23 16:13 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/ttamm04/my_photos

唔得wo 我做足曬架啦      救命呀
依,又好似得咗喎 不過咁細張

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
516#
發表於 06-9-23 20:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女寫毛筆字...寫到好鬼核突    好似填顏色咁

Rank: 3Rank: 3


161
517#
發表於 06-9-24 10:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

大家好 ... 好耐都無入黎    

我大女就真係多左好多功課, 12號已經默了第一次書 ..... d 大草小草寫到好似打風咁 !!  至於毛筆字就仲未開始    

佢地學校係 11號個個星期已經全級小三開始補課 ... 係朝早補 .... 逢二/四/五 ..... 真係 ... 好惡頂 !!

我下個星期要同細女報小一啦 .....  

Rank: 5Rank: 5


1379
518#
發表於 06-9-24 11:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


carollam310,

尋日我都教緊呀女做毛筆字功課,我地係報紙到練習咗先,因為報紙唔會化,好好練架,係毛筆老師教,然後跟住張字貼上每頁頁頭,係上面有教你點樣寫架啦.
應該咁樣會易學d.

Rank: 5Rank: 5


1936
519#
發表於 06-9-25 09:12 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

睇唔到呀?

Rank: 5Rank: 5


1936
520#
發表於 06-9-25 09:14 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
阿女寫毛筆字...寫到好鬼核突    好似填顏色咁
我都覺得我仔寫得好肉酸! 但係學校好似冇乜教佢哋點寫喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖