- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
係囉...我都話要同個小朋友商量下呀馬~~
You see..
你囝囝好主動同我打招呼, 我亦好主動同佢打招呼, 後來還說一些關於吃飯的話題, 佢已經有好大的轉變啦~~~
記住..成住個勢唔好比佢滑下來呀!
讀書寫字都係這個原理, 萬變不離其中..
我去邊一班都冇問題, 不過今天唔知點解要我去1e, 可能唔夠義工. 其實, 做義工好開心架, 因為有d女孩子初初唔肯吃飯架..不過講完後第2日佢地肯食曬d飯還同我講tim, 重有d小朋友問點解唔去佢地個班tim, 亦有好多小朋友認得我, 有d重同我分享得獎的喜悅.....好多好多
我細仔讀靈幼出身的, 所以1年級都有幾個相識的同學仔, 不過唔同班, 但佢地認得我, 時時同我打招呼.
我今天做咗個健康餐比對仔吃, 有: 1粒大士多啤梨切片, 1/2個金奇異果切片, 1/2個柑, 1個壽包(亞哥想吃), 1細碗麥片(細老想吃). 佢地食到好開心, 亞哥話唔夠wor... 星期二又要想下煮d咩野啦~~~
係呀..我而家找緊part-time做, 找d data entry, accounts之類的工來做, 因為兩個上了全日學後, 我想搵d錢去報d課外活動比佢地學, 不竟所有都要錢才可有得上堂, 所以唔找工做就唔會有錢比佢地報讀囉.
我報咗魔術班及樹脂膠keroro比個細仔玩, 一開學唔想比d 學術性既野佢, 免得佢怕咗上學. 魔術..係可以令佢有探索的精神(好奇), 對讀書方面有幫助.(佢好鍾意) 樹脂膠keroro...係想佢既小手肌肉訓練好d, 因佢力度方面運用得馬馬, d筆成日比佢寫爛. (幼稚園時大小肌肉都馬馬, 比一般小朋友差好多, 但學校幫咗我好多) 一方面可訓練, 另一方面可給他娛樂, 張開心同唔開心d野'差'曬出來~~~
唔知收唔收呢?
你呢? 報咗d咩野呀最後?  Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
甘叻仔 ! 因為今日 d 送係佢自己擇架, 我同佢講, 如果妳唔食飯, 媽咪個朋友 ( 即係妳呀, 佢成日都問我係咪著紅色衫個 aunt ) 同埋老師都會唔開心估喎, 所以甘樣佢食飯可能會好少少, 乜我個仔敢擔同妳講野, 我以為佢係學校唔出聲 tim, 係呢 ? 妳係咪日日都去唔同班架, 有冇話連續幾日去同一班架, 妳諗住搵咩工呀 ??
Matthew 媽咪
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪, B珠Mummy,
我今日無得去1b班呀....所以去咗1e.
Matthew_媽咪,
你個仔今日話比我知佢好叻....食曬d餸...重話已經唔錯wor. 及有食飯. 問我點解唔去佢班wor?
我當時好開心囉, 笑到我死下死下 (佢已走開咗) [/quote] |
|