關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
501#
發表於 06-9-21 17:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

我覺得你應該試下帶飯....因為你仔仔提出的.    你細仔讀邊間幼稚園架?   好遠架?   馬循收飯時間12:00-12:15, 多數12:20 才收車.  又或者你叫工人一早煮定飯比個仔帶返學校, 我今天叫哥哥一早帶, 試下得唔得.   佢回來說ok呀~~

我哥哥的帶飯時間是11:30-11:45而細仔帶飯時間是12:00-12:15, 所以無問題囉...

我每天帶細仔上學..無需達車, 而大哥就達車, 因他好懶唔想行. :evil:   放學後, 揍完細仔...再回頌安村巴士站揍大哥, 剛剛夠時間~~   

我住錦豐苑架....你呢? [quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

唔係我呀!
我想問你住邊到? 要唔要搭車去學校?點解你咁叻可以夠時間帶飯去兩間學校比兩個仔食? 我個仔話想好似
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
502#
發表於 06-9-22 09:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我住富寶, 細仔在錦英苑返學, 如果早上12點送飯比哥哥, 又趕不及去揍細仔, 而且又要搭車來回, 又沒有巴士直達幼稚園與小學之間, 所以在學校訂飯! 你大仔早上帶飯到中午食, 是否飯仲熱, 你買邊隻飯壺呀?

Rank: 4


554
503#
發表於 06-9-22 10:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀



[quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
504#
發表於 06-9-22 11:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy

10 月分妳係學校訂左飯未呀 ? 如果未, 可以叫妳工人煮定, 交俾我個工人, 等我工人順便去學校俾埋妳仔仔, 試下甘樣妳仔仔會唔會肯食飯, 我仔仔 10 月分都係工人姐姐送飯

Rank: 3Rank: 3


313
505#
發表於 06-9-22 13:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 & 露絲,

真係唔該哂你地 .

Matthew_媽咪,

十月份我已訂飯了, 不過如果仔仔食飯的情況沒有改善的話, 我先至會考慮11月份試下送飯比佢, 唔知到時可唔可以搵你位工人姐姐幫手送去呢?

Rank: 4


588
506#
發表於 06-9-22 14:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
507#
發表於 06-9-22 14:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

因為之前無想過可以送飯比佢, 現在多得你肯仗義相助, 我才考慮遲些送飯比佢, 真係十分感激! 我覺得亞仔已經比老師好多麻煩, 我唔想再煩佢多一樣, 所以只好等11月再算!

Rank: 4


773
508#
發表於 06-9-22 15:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi! 各位馬循mami,

唔好意思,我又'林'到d問題想請教大家.
請問馬循有無分精英班?有無特別安排可照顧到d成績差少少的學生?

Thanks

Rank: 2


100
509#
發表於 06-9-22 15:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Please visit to bellow web site
http://sp.proj.hkedcity.net/psp/2006/chi/detail_sch_basic.php?sch_id=352

無分精英班

Marcus-Mama 寫道:
Hi! 各位馬循mami,

唔好意思,我又'林'到d問題想請教大家.
請問馬循有無分精英班?有無特別安排可照顧到d成績差少少的學生?

Thanks

Rank: 4


554
510#
發表於 06-9-22 16:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, B珠Mummy,

我今日無得去1b班呀....所以去咗1e.   

Matthew_媽咪,

你個仔今日話比我知佢好叻....食曬d餸...重話已經唔錯wor. 及有食飯.    問我點解唔去佢班wor?     
我當時好開心囉, 笑到我死下死下     (佢已走開咗)
露 絲 :-)

Rank: 4


588
511#
發表於 06-9-22 17:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
512#
發表於 06-9-23 00:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

係囉...我都話要同個小朋友商量下呀馬~~  
You see..     

你囝囝好主動同我打招呼, 我亦好主動同佢打招呼, 後來還說一些關於吃飯的話題, 佢已經有好大的轉變啦~~~

記住..成住個勢唔好比佢滑下來呀!

讀書寫字都係這個原理, 萬變不離其中..

我去邊一班都冇問題, 不過今天唔知點解要我去1e, 可能唔夠義工.   其實, 做義工好開心架, 因為有d女孩子初初唔肯吃飯架..不過講完後第2日佢地肯食曬d飯還同我講tim, 重有d小朋友問點解唔去佢地個班tim, 亦有好多小朋友認得我, 有d重同我分享得獎的喜悅.....好多好多

我細仔讀靈幼出身的, 所以1年級都有幾個相識的同學仔, 不過唔同班, 但佢地認得我, 時時同我打招呼.

我今天做咗個健康餐比對仔吃, 有: 1粒大士多啤梨切片, 1/2個金奇異果切片, 1/2個柑, 1個壽包(亞哥想吃), 1細碗麥片(細老想吃).   佢地食到好開心, 亞哥話唔夠wor...        星期二又要想下煮d咩野啦~~~

係呀..我而家找緊part-time做, 找d data entry, accounts之類的工來做, 因為兩個上了全日學後, 我想搵d錢去報d課外活動比佢地學, 不竟所有都要錢才可有得上堂, 所以唔找工做就唔會有錢比佢地報讀囉.

我報咗魔術班及樹脂膠keroro比個細仔玩, 一開學唔想比d 學術性既野佢, 免得佢怕咗上學.    魔術..係可以令佢有探索的精神(好奇), 對讀書方面有幫助.(佢好鍾意)   樹脂膠keroro...係想佢既小手肌肉訓練好d, 因佢力度方面運用得馬馬, d筆成日比佢寫爛. (幼稚園時大小肌肉都馬馬, 比一般小朋友差好多, 但學校幫咗我好多) 一方面可訓練, 另一方面可給他娛樂, 張開心同唔開心d野'差'曬出來~~~

唔知收唔收呢?     

你呢? 報咗d咩野呀最後?       
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

甘叻仔 ! 因為今日 d 送係佢自己擇架, 我同佢講, 如果妳唔食飯, 媽咪個朋友 ( 即係妳呀, 佢成日都問我係咪著紅色衫個 aunt ) 同埋老師都會唔開心估喎, 所以甘樣佢食飯可能會好少少, 乜我個仔敢擔同妳講野, 我以為佢係學校唔出聲 tim, 係呢 ? 妳係咪日日都去唔同班架, 有冇話連續幾日去同一班架, 妳諗住搵咩工呀 ??

Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪, B珠Mummy,

我今日無得去1b班呀....所以去咗1e.   

Matthew_媽咪,

你個仔今日話比我知佢好叻....食曬d餸...重話已經唔錯wor. 及有食飯.    問我點解唔去佢班wor?     
我當時好開心囉, 笑到我死下死下     (佢已走開咗)
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


106
513#
發表於 06-9-23 16:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi 露絲:

我好喜歡馬循的教學理念,但囝囝對普通話不大喜歡,常常話唔識又唔講。唔知你囝囝細個時是否喜歡普通話呢?如果普通話不好,會唔會適應唔到架?   

Rank: 4


554
514#
發表於 06-9-24 15:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi‵v′bb,

我囝囝都唔鍾意普通話, 叫佢學下點讀, 佢會越讀越唔開心, 好似死記禁樣, 轉頭又唔記得, 點都唔肯讀, 佢個樣話我知囉.

未上小一時, 幼稚園普通話老師叫暑假比佢讀下普通話班, 結果我冇比到佢讀.     到小一, 我就好担心, 後來唔知點解佢跟到老師d普通話, 我便用咩咩地的普通話同佢讀, 重同佢講"wow...你的普通話好叻呀..讀比我聽呀?....記住上堂留心d, 返來教我呀!"  結果佢越讀越起勁啦~~~  因為我冇challenge佢, 所以佢發揮的自由度高咗.  人地話個亞媽越強個亞囝就會越弱, 因為佢地會怕我們嗰一股氣勢wor.

最好比多d機會佢地發揮一下自己的能力, 唔好challenge佢地禁多.

我會放手比個囝自己做功課, 禁....佢地d能力就會出黎架啦!

佢地係唔會適應唔到架.........因為有同學一起學, 有影響力, 比d時間佢地啦,  連我囝囝都得, 你個囝囝一樣都可以. (我個囝幼稚園普通話的表現相當差, 無時定, 都唔知有冇留心上堂, 不過個老師是普通話人..唔同佢講廣東話既...)

佢地而家上堂時係活動教學的, 我問過個囝, 佢話玩遊戲wow....(包剪'特')  重同我用普通話講包剪'特'tim, 有時又用普通話講'小眼睛看過來'....笑到我死下死下.
不過佢話當老師閙人的時候就用返廣東話囉..
‵v′bb 寫道:
hi 露絲:

我好喜歡馬循的教學理念,但囝囝對普通話不大喜歡,常常話唔識又唔講。唔知你囝囝細個時是否喜歡普通話呢?如果普通話不好,會唔會適應唔到架?   
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
515#
發表於 06-9-24 20:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個女抽唔到英語拼多 FUN 呀   
你個仔抽唔抽到呀 ?
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
516#
發表於 06-9-24 20:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hello Matthew_媽咪

我個女抽唔到英語拼多 FUN 呀   
你個仔抽唔抽到呀 ?
^_^

Rank: 4


554
517#
發表於 06-9-25 13:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, yoballma, B珠Mummy,

我都抽唔到呀!!!!
yoballma 寫道:
Hello Matthew_媽咪

我個女抽唔到英語拼多 FUN 呀   
你個仔抽唔抽到呀 ?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
518#
發表於 06-9-25 15:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
519#
發表於 06-9-25 15:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
520#
發表於 06-9-25 18:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

我個仔都抽唔到呀 ! 今朝學校打電話俾我, 連報左名個個 "英文話劇班" 都因為收生不足, 取消左呀, 妳個女係咪都係報左呢個呀 ? 依家惟有同佢報其它班喇 ! 聽日要 confirm 喇, 我仲諗緊.

點呀妳, 搵到工人未呀 ?



Matthew 媽咪
點解學校冇打電話比我話個英語話劇取消咗嘅, 咁咪報兩樣都冇, 唉, 咁真係唔知報 mud 好, d興趣班收生又少, 想比個女學羽毛球但要星期六, 個工人湊住個細嘅又唔係好方便,
真 R 頭
  
^_^
‹ 上一主題|下一主題