- 在線時間
- 150 小時
- 最後登錄
- 21-1-8
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 1252
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-8-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1509
- 主題
- 16
- 精華
- 0
- 積分
- 2769
- UID
- 29235
 
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
emiluihk,ckckcktina
我返來啦
emiluihk
你唔明白架,當時我囡讀低班,高班小一開家長會時,因為校長知我淑尼區學校邀請我比意見,家長感到而家生活壓力太大,所以家長選校時不要給與小朋友過大壓力,同時間家長亦會減少壓力,聽到d比較深和多功課做又怕怕,佢地寧願選擇活動式教學,少功課,比較讀得開心emiluihk 寫道:
ckckcktina
早呀~~~我之前未同你地提過有一個小朋友由聖米迦勒轉左過去寶覺小學既,我聽佢媽咪講,呢間小學既校長對其學校抱有熱誠,好主動接觸小朋友同家長,個小朋友轉左校之後讀得幾開心,不過功課呀,老師呀程度等我又無問,等我碰到佢幫你問吓.
至於東華三院李賜豪聽講無乜功課,好輕鬆同埋都幾鼓勵學生參與校外比賽活動。 不過我識得嗰個係男仔,可能加上佢家人管敎唔係咁"salt",在我個人嚟講都幾粗糙吓,um~~~ 佢比我既感覺係好似一d 屋邨學校既學生咁...
不過好奇怪喎,我個女學校有一個獨生女既家長(住係net12)竟然1st round就揀呢間,我問佢y, 佢家長竟然係貪佢無乜功課,真係令我百思不得其解,因佢父母都好斯文同比人感覺係有智識既人,點解會揀間咁既學校呢 [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202259.gif[/img] |
|