關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
501#
發表於 06-3-30 15:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,ckckcktina
我返來啦
emiluihk
你唔明白架,當時我囡讀低班,高班小一開家長會時,因為校長知我淑尼區學校邀請我比意見,家長感到而家生活壓力太大,所以家長選校時不要給與小朋友過大壓力,同時間家長亦會減少壓力,聽到d比較深和多功課做又怕怕,佢地寧願選擇活動式教學,少功課,比較讀得開心
emiluihk 寫道:
ckckcktina

          早呀~~~我之前未同你地提過有一個小朋友由聖米迦勒轉左過去寶覺小學既,我聽佢媽咪講,呢間小學既校長對其學校抱有熱誠,好主動接觸小朋友同家長,個小朋友轉左校之後讀得幾開心,不過功課呀,老師呀程度等我又無問,等我碰到佢幫你問吓.
至於東華三院李賜豪聽講無乜功課,好輕鬆同埋都幾鼓勵學生參與校外比賽活動。 不過我識得嗰個係男仔,可能加上佢家人管敎唔係咁"salt",在我個人嚟講都幾粗糙吓,um~~~ 佢比我既感覺係好似一d 屋邨學校既學生咁...
不過好奇怪喎,我個女學校有一個獨生女既家長(住係net12)竟然1st round就揀呢間,我問佢y, 佢家長竟然係貪佢無乜功課,真係令我百思不得其解,因佢父母都好斯文同比人感覺係有智識既人,點解會揀間咁既學校呢 [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202259.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
502#
發表於 06-3-30 16:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

咁你對我之前提既果幾間小學有咩意見啊..  

Rank: 5Rank: 5


2769
503#
發表於 06-3-30 17:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
軒官係差不多同皇仁有掛鉤,所以好多男仔都想讀尼間
ckckcktina 寫道:
emiluihk,

多謝你支持我啊...     係呀, 呢排真係好忙啊, & 好煩啊, 成日都要睇樓, 又睇唔o岩, 因為d租勁貴啊, 仲貴過我功樓. 都租唔落手添啊..    

net12我只得4間識架ja. 你講果間都聽過下. 所以我的首選係
1. 瑪利曼
2. st.paul
3. 軒官 (好似會轉全日, 係唔係啊, 有無人知啊)
4. 聖方濟
5. 寶血
6. 聖雅各
其他果d係全部都未聽過o既, 而且仲有2間係男校. 另外我同阿女全部都係天主教徒, 所以想佢入間天主教學校lor. 所以我睇左12網個list, only以上6間ok ja. 遲d等anna_gigi來, 問下佢if只填6間得唔得先.

Rank: 5Rank: 5


2238
504#
發表於 06-3-30 17:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

我係想問其他果6間我唔識架, 你有無d頭緒可以介紹下麻? ?      

Rank: 5Rank: 5


2769
505#
發表於 06-3-30 23:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
我而家只可以係屋企覆到你,因為係公司實在太唔方便,成日比老闆睇到實,真難上到bk
1. 佛教黃焯-係佛教界既名校
2. 寶覺小學-以前係幾出名呀,而家唔知啦
3. 保良局張凝文-保良局好似全面攪直資,要攪好校譽,課程已加深左,唔信問問有關保良局家長門,我仔以前都係保良局讀過不過係幼稚園就係張凝文隔離
4. 東華三院李賜豪- 程度一般
5. 李陞大坑-係唔係在銅鑼灣道既大坑,唔係好清楚
6. 嘉道理爵士-唔好清楚
仲有冇呀

Rank: 5Rank: 5


2238
506#
發表於 06-3-31 09:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早啊, 咁多位!!!

anna_gigi,

真係慘啊, 咁以後埋要等第二日先有你既reply囉.... 你老闆真係衰la. 不過話唔定你都想佢炒, 你埋做俾佢睇lor, 仲可以有錢賠返俾你, 本pe.....        

oh. i c i c, 所以我就話果幾間都係不知名既lor (對我來講)   咁如果第時填派位, 我填6間得唔得架, 唔填晒都得架係唔係呀?    真係唔好意思la. 做左問題阿太添..   

Rank: 5Rank: 5


2769
507#
發表於 06-3-31 10:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hickckcktina,及各位媽咪
早晨 今朝老闆上午唔響處,可以上到bk
有咩傾呀,ckckcktina,你搵左你既心水屋未?
你都唔係好煩姐,我地本身都係阿太尼啦,有問題問發表,可以知多d,同識多d,使嘜客氣

Rank: 5Rank: 5


2238
508#
發表於 06-3-31 10:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

真係好la. 你可以咁快就上來, 仲諗住要聽日先等到你reply添, 我仲未搵到心水屋啊, 聽日下午睇樓, 星期日又睇lor, 總之一有假期就去睇, 你有無心水介紹下啊.

我響12net的心水小學only6間, 其他唔識我就諗住唔選架la. 咁得唔得架呢?  

Rank: 5Rank: 5


1245
509#
發表於 06-3-31 10:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀咁多位,

            鼻敏感又發作,好tired. [img align=right]http://www.zzi.cc/sck/xs/kt/gisxs036.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
510#
發表於 06-3-31 10:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

保重身體啊, 呢排d天氣真係好差, 空氣質素又差, 我2個女都有氣管敏感, 所以呢排朝朝佢o地起身都係咁打[img align=left]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/08/09/001141.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
511#
發表於 06-3-31 11:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

     多謝關心,我個鼻除左以前係Lantau住嗰陣無問題之外,
搬番出嚟咁耐,一轉天氣我就嚏咁耐,唉尤其是夏天開air-con
嚏多兩錢重
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
512#
發表於 06-3-31 11:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,emiluihk
我個仔都有鼻敏感,成日打噴嚏,朝朝都用好多廁紙x鼻涕,咁多年都未有解決方法

Rank: 5Rank: 5


1245
513#
發表於 06-3-31 11:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,

     可能真係同空氣有關架,我以前住天水圍已經有鼻敏感,之後搬左去Lantau Island,係嗰到真係無嚏過,但生完個女搬番出嚟又嚏番。但爲左啊女好,嚏吓都無計。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
514#
發表於 06-3-31 11:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, anna_gigi,

係呀.... 我帶佢o地2個睇左好多次醫生架la. but醫生話呢d無得醫架, 叫我帶佢o地去外國住返一排就會自動好返哦... 鬼唔知咩... 咁貴.... 仲要住一排.. 佢都傻架... 不過香港d空氣真係又幾差喎, 醫生仲話一係就等佢地大個d, 適應左之後又會慢慢好返架la...  :tongue: 咩都佢講晒la.

Rank: 5Rank: 5


2238
515#
發表於 06-3-31 14:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位食飽飽未啊, 返來傾下la.     食飽好眼訓啊...

Rank: 5Rank: 5


2769
516#
發表於 06-3-31 15:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

老闆到而家仲未返,仲可以上到尼
你地對於11年免費教育有咩意見,學前免費教育只有2年,要K1toK2免費,還是K2toK3免費,你地點睇

Rank: 5Rank: 5


2238
517#
發表於 06-3-31 16:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

我都有8過下, 不過好似家庭收入over2萬幾好似唔可以申請架, 所以對我來講都無咩幫助喎...     都唔係全部人受惠既. 晒氣....

Rank: 5Rank: 5


2769
518#
發表於 06-3-31 16:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
我係指免費睇下面先

星島日報報道)本報前日率先報道政府正研究把兩年幼稚園教育納入資助範圍,即把九年免費教育延長至十一年。據了解,當局正考慮兩大方案,包括按「錢跟學生走」原則,為幼稚園學生家長提供津貼,及擴大現時幼稚園學費減免計畫。教統局局長李國章(相關新聞 - 網站)昨證實正研究資助學前教育,但最終方案須諮詢辦學團體後才作決定。
係又好對你地有利   

Rank: 5Rank: 5


2238
519#
發表於 06-3-31 16:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

係又唔拘喎... 因為我仲有個細女, 佢要08年先可以讀K1啊, 如果真係有津貼, 咁又可以SAVE返D錢...    

Rank: 5Rank: 5


2238
520#
發表於 06-3-31 17:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

收工lor, 聽日再傾過la. bye!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖