關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 觀塘K interview 討論區
樓主: lwy_brenda
go

觀塘K interview 討論區   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


470
501#
發表於 14-11-27 14:04 |只看該作者

引用:我都係適齡++母親舊生+=20分,有無人知入到

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
我都係適齡+ 母親舊生 =20分,有無人知入到聖馬太嗎?
我有朋友個囝小二時插班入去讀,聽我朋友講聖馬太較着重學術同音樂,如果你小朋友有學樂器佢哋會好like,不過都幾谷,每日十幾樣功課,一年六次test,2次exam ,同李兆強有得揮



Rank: 3Rank: 3


470
502#
發表於 14-11-27 14:10 |只看該作者

引用:九龍城迦南vs平田救世軍+比大家會點選擇呀

原帖由 sukilau72 於 14-11-27 發表
九龍城迦南vs平田救世軍 比大家會點選擇呀?
睇牌面當然九龍城迦南,當然你自己睇吓需唔需要考慮其他問題,例如接送,學費什費,升小學等等。不過坦白講,你in得九龍城迦南,應該係有要求的,其實你自己都知答案



Rank: 3Rank: 3


470
503#
發表於 14-11-27 14:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-11-27+

原帖由 apple_love 於 14-11-27 發表
係呀,其實呢兩間係區內口碑都好好,不過有k1梗讀k1
當然啦!我真心祝福你哋咁多人有offers 嘅小朋友,雖然自己呀囝冇本事,但都想其他人好。希望呀囝快啲有offer 啦



Rank: 5Rank: 5


2136
504#
發表於 14-11-27 14:19 |只看該作者
回覆 Mocheongcheong 的帖子

花園大廈已經出咗N 班offer 啦,不過當初只係報N,佢又唔肯俾我轉in K1,所以有offer 都唔會讀啦,無謂晒一年,N 又無學券,好金架

而家等埋星期六in 觀塘幼兒學校就塵埃落定了

Rank: 5Rank: 5


2136
505#
發表於 14-11-27 14:26 |只看該作者
回覆 Mocheongcheong 的帖子

我自己咪聖馬太畢業囉 (精英班),30年前都係一日1x樣功課,一個月N 咁多科有test 有quiz,四年級開始一星期放學後有三日補課(中, 英, 數各一)

其實唔太想阿女行自己舊路,但現行教育制度下,大抽獎真係搏唔過,所以明知係谷,都想避過大抽獎

Rank: 3Rank: 3


488
506#
發表於 14-11-27 15:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sukilau72+於+14-11-27+發表

原帖由 Mocheongcheong 於 14-11-27 發表
睇牌面當然九龍城迦南,當然你自己睇吓需唔需要考慮其他問題,例如接送,學費什費,升小學等等。不過坦白講 ...
九龍城迦南有學卷,所以我先去in, 我唔知佢課程會唔會比無學卷果d淺呢~我見大家對救世軍既評價都好高,所以想問下大家意見呀



Rank: 3Rank: 3


231
507#
發表於 14-11-27 15:25 |只看該作者

回覆:melomame10 的帖子

2歲班一星期有外籍老师教三堂英文



Rank: 5Rank: 5


2317
508#
發表於 14-11-27 15:40 |只看該作者
回覆 piggymonkey 的帖子

我都係星期六in 觀塘幼兒學校就收工. 但佢好多人申請. 機會好微.

Rank: 3Rank: 3


470
509#
發表於 14-11-27 15:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-11-27+

原帖由 sukilau72 於 14-11-27 發表
九龍城迦南有學卷,所以我先去in, 我唔知佢課程會唔會比無學卷果d淺呢~我見大家對救世軍既評價都好高,所 ...
個人議見,無論邊間分校都好,迦南程度一定深過救世軍。個人覺得救世軍嘅教學理念比較平均,唔太學術,唔太happy,可以俾小朋友有更多空間去發展。迦南比較似國際學校一啲,同比較商業化,不過好多小朋友讀過都話好開心



Rank: 5Rank: 5


2284
510#
發表於 14-11-27 15:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+apple_love+於+14-11-27+發表

原帖由 Mocheongcheong 於 14-11-27 發表
當然啦!我真心祝福你哋咁多人有offers 嘅小朋友,雖然自己呀囝冇本事,但都想其他人好。希望呀囝快啲有off ...
咁又唔好話仔仔無本事,加油啊



Rank: 5Rank: 5


2136
511#
發表於 14-11-27 15:50 |只看該作者
回覆 winladyship 的帖子

上次老公去咗參觀日, 返嚟話好似收咗成千份表(佢唔sure有無聽錯), 如果真既話機會應該=0
今朝睇返教署局幼稚園概覽, 見佢N 班49人, K1班55人, 即係如果N 全部直升, K1 收外來生少於10人

Rank: 3Rank: 3


470
512#
發表於 14-11-27 15:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-11-27+

原帖由 apple_love 於 14-11-27 發表
咁又唔好話仔仔無本事,加油啊
多謝!佢星期六in圓玄,不過圓玄專收大B,加上印象麻麻,唔抱期望。佢上星期六in油救表現好好,雖然校長知佢仲未識講嘢,但感覺啲老師都like佢,希望有offer啦,不過要等到12尾先有通知



Rank: 5Rank: 5


2317
513#
發表於 14-11-27 16:12 |只看該作者
piggymonkey 發表於 14-11-27 15:50
回覆 winladyship 的帖子

上次老公去咗參觀日, 返嚟話好似收咗成千份表(佢唔sure有無聽錯), 如果真既話機 ...
確係成千份表. 所以機會真係好微.

Rank: 5Rank: 5


1309
514#
發表於 14-11-27 17:04 |只看該作者
Mocheongcheong 發表於 14-11-27 15:57
多謝!佢星期六in圓玄,不過圓玄專收大B,加上印象麻麻,唔抱期望。佢上星期六in油救表現好好,雖然校長知 ...

我囡都係上星期六 in 圓玄, 都 in 得幾好,但聽講圓玄多 b6 同南亞小朋友,所以就算收都未必考慮~

Rank: 3Rank: 3


470
515#
發表於 14-11-27 17:27 |只看該作者

引用:Quote:Mocheongcheong+發表於+14-11-27+15:

原帖由 ha0930 於 14-11-27 發表
我囡都係上星期六 in 圓玄, 都 in 得幾好,但聽講圓玄多 b6 同南亞小朋友,所以就算收都未必考慮~ ...
所以我對圓玄嘅印象麻麻,當去玩吓算



Rank: 5Rank: 5


2317
516#
發表於 14-11-27 17:28 |只看該作者
BK好少人講圓玄.

Rank: 3Rank: 3


402
517#
發表於 14-11-27 17:40 |只看該作者
chunmui000 發表於 14-11-25 23:51
請問知唔知46 邊d 係一線呢?
柏德同九龍灣聖約翰天主教 - 大熱跟住到呂明才和佐敦谷聖約瑟 - 次熱

大仔今年小一自行..15分入左佐聖

Rank: 3Rank: 3


283
518#
發表於 14-11-27 18:38 |只看該作者

引用:迦南PN+am.++Vs.++平救+k1+pm... 應該擇平

原帖由 melomame10 於 14-11-27 發表
迦南PN am.  Vs.  平救 k1 pm...
應該擇平救 k1 pm吧⋯
上年in迦南PN又唔收,今年先比我
平救吧,老師們都好好,無謂讀N,除非你小朋友係照细B啦!



Rank: 5Rank: 5


2136
519#
發表於 14-11-27 18:51 |只看該作者

回覆:superivy 的帖子

我個細b 12月喎,讀平救k1會有問題嗎?



Rank: 5Rank: 5


2136
520#
發表於 14-11-27 18:52 |只看該作者

回覆:MAMEI104 的帖子

柏德和聖約翰15分係咪唔駛旨意入到?



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖