關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
501#
發表於 08-1-23 12:08 |只看該作者
提早減息,幅度更達四分三厘


(星島) 01月 23日 星期三 05:30AM
(綜合報道)



([url=]星島日報
[/url]報道)[url=]美國
[/url]提早減息,幅度更達四分三厘,隨即「沖淡」過去兩天股市大幅下挫消息,對樓市亦由負面因素轉為正面刺激,有業界人士預期,本港銀行勢必跟隨減息,對交投及樓價有帶動作用,但由於近期股市仍然不穩,故業主放售單位的心態將會軟化,令市場上近期缺盤情況得到紓緩。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
502#
發表於 08-1-23 12:09 |只看該作者
maths A 你都幾沙膽bor

地理由我F.1開始未試過合格, 個D咩5大州7大洋, 我到今時今日都唔識

當年我係唔應該讀文科, 因為我phy chem bio 成績係好過中西history, 又係傻傻下, 9唔搭8去讀文科, 唉……
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 12:04 發表
hoganma: 當年我攞A嘅, 係MATHS呀!!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
503#
發表於 08-1-23 12:09 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 12:01 發表
xx. paul

你錯喇!邊有咁叻!我kindergarten and 小學都考過XXPaul,不過入唔到,因D分OK,但唔夠age.

Rank: 5Rank: 5


2967
504#
發表於 08-1-23 12:10 |只看該作者
ky, 真人靚d, bu唔代表我真係靚女lor, +埋lee排fat 咗, 有少少走樣, 驚你到時失望jar
原文章由 KY2004 於 08-1-23 12:06 發表

真係要look look啦!

cy,

你個日要坐姐姐隔鄰等我望真D。
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
505#
發表於 08-1-23 12:10 |只看該作者
咁都比你諗到


原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:02 發表
咁我覺得真人靚d la, 所以cy攞唔到最上鏡小姐lor   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
506#
發表於 08-1-23 12:11 |只看該作者
C人渣dou唔知減唔減呢
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 12:08 發表
提早減息,幅度更達四分三厘


(星島) 01月 23日 星期三 05:30AM
(綜合報道)

http://hk.yimg.com/a/hk/inhouse/text_ad_999999.gif

(星島日報
...

Rank: 6Rank: 6


6601
507#
發表於 08-1-23 12:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 12:08 發表
提早減息,幅度更達四分三厘


(星島) 01月 23日 星期三 05:30AM
(綜合報道)

http://hk.yimg.com/a/hk/inhouse/text_ad_999999.gif

(星島日報
...

個市升一升又回番喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
508#
發表於 08-1-23 12:13 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 12:10 發表
ky, 真人靚d, bu唔代表我真係靚女lor, +埋lee排fat 咗, 有少少走樣, 驚你到時失望jar

唔好咁humble,你地個個係我面前都係靚女!你邊樹肥呀!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
509#
發表於 08-1-23 12:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:11 發表
C人渣dou唔知減唔減呢   

我係BOC.:-| :-| :-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
510#
發表於 08-1-23 12:14 |只看該作者
實減啦4分3咁多佢夠膽唔減


原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:11 發表
C人渣dou唔知減唔減呢   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
511#
發表於 08-1-23 12:15 |只看該作者
渣dou 個p 係高過人呢
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 12:14 發表
實減啦4分3咁多佢夠膽唔減

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
512#
發表於 08-1-23 12:15 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 12:13 發表
你邊樹肥呀!!

KY: CY都係學你咋!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
513#
發表於 08-1-23 12:17 |只看該作者
me too , 唔搭8去讀文科.

我就冇absent, 不過去到坐一陣, 夠時間就走lu
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:09 發表
maths A 你都幾沙膽bor

地理由我F.1開始未試過合格, 個D咩5大州7大洋, 我到今時今日都唔識

當年我係唔應該讀文科, 因為我phy chem bio 成績係好過中西history, 又係傻傻下, 9唔搭8去讀文科, 唉…… ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
514#
發表於 08-1-23 12:18 |只看該作者
考computer時我都係, 一夠鐘即閃, 都唔知考咩

其他就好有心機考, 哀何根基打得唔好, 幾努力讀都無用
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 12:17 發表
me too , 唔搭8去讀文科.

我就冇absent, 不過去到坐一陣, 夠時間就走lu

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-23 12:19 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
515#
發表於 08-1-23 12:19 |只看該作者
come, 你真知我心意
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 12:15 發表

KY: CY都係學你咋!!!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
516#
發表於 08-1-23 12:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 12:15 發表

KY: CY都係學你咋!!!

come come:你係咪5行欠

Rank: 6Rank: 6


6601
517#
發表於 08-1-23 12:19 |只看該作者
So hungry now!

Rank: 8Rank: 8


17382
518#
發表於 08-1-23 12:20 |只看該作者
咁衰

我就前後減左好多錢啦 你唔同我呀你都就供完....我有排呢  



原文章由 hoganmama 於 08-1-23 12:15 發表
渣dou 個p 係高過人呢   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
519#
發表於 08-1-23 12:21 |只看該作者
我中四個年曾經request過repeat, 因我想打好個底先考會考, 但學校唔比, 佢話我中英數合格就一定要升, 無位比我留

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-23 12:22 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
520#
發表於 08-1-23 12:22 |只看該作者
我仲有5,6年wor
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 12:20 發表
咁衰

我就前後減左好多錢啦 你唔同我呀你都就供完....我有排呢  
‹ 上一主題|下一主題