關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
501#
發表於 08-1-17 10:59 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:57 發表
方便嗎 ??  如果唔方便, 我諗住攞可以推的大班椅推下去.

你老公聽晚在唔在呀??? 唔再我叫我老公取上樓比你, 你個焗爐袋好佢就得.:)你係咪有車仔? 你取埋車仔落樓下等我地啦!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-17 11:01 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
502#
發表於 08-1-17 11:01 |只看該作者
原來明天我要帶對仔女去灣仔貼三伏貼呀, 我差D忘記咗, 已忘記咗一次啦.

come, 你唔會咁早來是嗎 ??  來之前一定要俾電話我呀, 我諗如唔食飯, 8點前我實返到油塘.

原文章由 雪文 於 08-1-17 10:57 發表
方便嗎 ??  如果唔方便, 我諗住攞可以推的大班椅推下去.

Rank: 5Rank: 5


4210
503#
發表於 08-1-17 11:03 |只看該作者
Morning

陣間要跟老細出去 d customer events, 要去元朗做亞四:( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
504#
發表於 08-1-17 11:04 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 11:01 發表
原來明天我要帶對仔女去灣仔貼三伏貼呀, 我差D忘記咗, 已忘記咗一次啦.

come, 你唔會咁早來是嗎 ??  來之前一定要俾電話我呀, 我諗如唔食飯, 8點前我實返到油塘.

...

唔急, 我係屋企遲D出門口咪得囉, 8點後丫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
505#
發表於 08-1-17 11:08 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-17 11:03 發表
Morning

陣間要跟老細出去 d customer events, 要去元朗做亞四:( :(

元朗

Rank: 6Rank: 6


6601
506#
發表於 08-1-17 11:08 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-17 11:03 發表
Morning

陣間要跟老細出去 d customer events, 要去元朗做亞四:( :(

咁慘呀!:cry:

Rank: 5Rank: 5


4210
507#
發表於 08-1-17 11:12 |只看該作者
無辨法啦, 鬼叫我係亞四咩:cry: :cry:

原文章由 KY2004 於 08-1-17 11:08 發表

咁慘呀!:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
508#
發表於 08-1-17 11:18 |只看該作者
元朗好凍ar
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-17 11:12 發表
無辨法啦, 鬼叫我係亞四咩:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
509#
發表於 08-1-17 11:19 |只看該作者
尋晚8點幾我係藍田走~~超凍呀!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
510#
發表於 08-1-17 11:20 |只看該作者
我係公司都係大打雜, 總之有好嘢, 有排都未到我
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-17 11:12 發表
無辨法啦, 鬼叫我係亞四咩:cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
511#
發表於 08-1-17 11:21 |只看該作者
lee幾日我都要開暖'jin"暖咗個'dove'先瞓
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 11:19 發表
尋晚8點幾我係藍田走~~超凍呀!!!!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
512#
發表於 08-1-17 11:23 |只看該作者
雪文: 剛才你打比我時, 我老公同我講要幫公司買野, 買萬多元, 佢問我用邊張CREDIT卡, 而家中銀有幾仟分, 佢碌多萬幾蚊夠20000分就可換百佳現金券啦!!

Rank: 6Rank: 6


6601
513#
發表於 08-1-17 11:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 11:18 發表
元朗好凍ar  

唔係喎!我前個排(好涷的幾日)入過元朗,都好暖,暖過TKO, Lamtin呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
514#
發表於 08-1-17 11:24 |只看該作者
yes呀,再諗清楚先啦咪好似我咁樣買左返來先黎後悔
我到e+都未用過個肚臍呀


原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:06 發表

真係差少少咋!我都聽聞係!come come,你要諗諗啦!但都聽聞法國neverfull都斷貨喎!

Rank: 6Rank: 6


6601
515#
發表於 08-1-17 11:25 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:24 發表
yes呀,再諗清楚先啦咪好似我咁樣買左返來先黎後悔
我到e+都未用過個肚臍呀

我都未開齋呀!唔捨得。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
516#
發表於 08-1-17 11:28 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 11:21 發表
lee幾日我都要開暖'jin"暖咗個'dove'先瞓

咁誇??? 我/同女淨係沖涼時開左暖氣先沖囉.

Rank: 8Rank: 8


17382
517#
發表於 08-1-17 11:28 |只看該作者
ok收到

原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:31 發表

love love,

咁你琴日“病”嘛!

係呀!我唔托你幫我買袋啦!冇$.:cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
518#
發表於 08-1-17 11:29 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 11:21 發表
lee幾日我都要開暖'jin"暖咗個'dove'先瞓

真係幾涷ge!但我身體唔好,晚晚瞓都熱到出汗呀(我冇衿棉拖,正係2張冷氣被)!成身濕哂,跟著咪冷親囉!激C,唔知會唔會係更年期呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
519#
發表於 08-1-17 11:29 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 11:24 發表
yes呀,再諗清楚先啦咪好似我咁樣買左返來先黎後悔
我到e+都未用過個肚臍呀

LOVE: 你個大SIZE肚臍幾多?? 我忘記左:loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
520#
發表於 08-1-17 11:30 |只看該作者
好似是$4180...唔記得啦,係sogo買的,係啦個底咁硬都唔係幾好咩


原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:32 發表

你有介口呀???
你朋友果個我上星期六去LOVE HOME睇過黎, 佢買左金色大SIZE, 要4仟頭.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖