關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
501#
發表於 08-1-10 12:59 |只看該作者
你真系好happy。

原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:38 發表
未諗到.   陣間食埋 lunch 順便出街去買料, 又唔正常收工喇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
502#
發表於 08-1-10 13:06 |只看該作者
FRISCO 係咪得一種架咋?! 我可能明天去買奶粉~! 死人長頸鹿無啦啦唔再出朱古力味, 要我再買過其他牌子

原文章由 雪文 於 08-1-10 12:49 發表
各位如去買BB嘢, 可否同我加 29.9換 frisco 450g俾我囡飲 ?


萬寧 bb週


買嬰兒產品滿$40送
1. nestle 1+ (不是金裝)sample 6 pics OR
2. huggies m/l 尿片 2 pics OR
3. 思?樂 sample 2 pics

+$29.9 Frisco #3  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
503#
發表於 08-1-10 13:18 |只看該作者
明天唔知仲有無呢, 等我去問問先, 唔該.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 13:06 發表
FRISCO 係咪得一種架咋?! 我可能明天去買奶粉~! 死人長頸鹿無啦啦唔再出朱古力味, 要我再買過其他牌子

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
504#
發表於 08-1-10 13:19 |只看該作者
係呀, only one.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 13:06 發表
FRISCO 係咪得一種架咋?! 我可能明天去買奶粉~! 死人長頸鹿無啦啦唔再出朱古力味, 要我再買過其他牌子

Rank: 5Rank: 5


4210
505#
發表於 08-1-10 13:32 |只看該作者
去萬寧買奶粉好貴 ga, 點解唔去藥房買?驚假??

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 13:06 發表
FRISCO 係咪得一種架咋?! 我可能明天去買奶粉~! 死人長頸鹿無啦啦唔再出朱古力味, 要我再買過其他牌子

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
506#
發表於 08-1-10 13:44 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 13:32 發表
去萬寧買奶粉好貴 ga, 點解唔去藥房買?驚假??

一來啦, 我女出世到現在多數都係萬寧/惠康果d大超市買, 係上個月我媽去藥房掃埋果幾罐長頸鹿朱古力味.......

Rank: 5Rank: 5


4210
507#
發表於 08-1-10 13:55 |只看該作者
亞女未出世前, 我都係萬寧/惠康果d大超市買, 不過之後亞囡又飲, 就覺得好重皮, 咁啱我見番以前我細個果陣係我附近開藥房個伯伯, 又咁啱佢係匯景開藥房, 所以而家我都係果度買, 平d, 又唔驚假

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 13:44 發表

一來啦, 我女出世到現在多數都係萬寧/惠康果d大超市買, 係上個月我媽去藥房掃埋果幾罐長頸鹿朱古力味.......

Rank: 5Rank: 5


2967
508#
發表於 08-1-10 13:57 |只看該作者
咁你e+係咪好happy 姐.  
你諗到"安全套"果條答案未呀
原文章由 雪文 於 08-1-10 12:21 發表
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
509#
發表於 08-1-10 13:59 |只看該作者
我都係萬寧/惠康果d大超市買ga
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 13:44 發表

一來啦, 我女出世到現在多數都係萬寧/惠康果d大超市買, 係上個月我媽去藥房掃埋果幾罐長頸鹿朱古力味.......
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
510#
發表於 08-1-10 14:11 |只看該作者
我返來啦!買左D 特價bra,我每年都係呢個時後入貨 又唔見$lu.而家食緊大大份sandwiches(屋企帶)。

25/1:我6點可去到KT.

呀女D奶粉,我一定去葯房買,平D嘛!我試過D 味,冇問題。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
511#
發表於 08-1-10 14:20 |只看該作者
物你有問題問咩, 我睇唔到

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 13:57 發表
咁你e+係咪好happy 姐.  
你諗到"安全套"果條答案未呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
512#
發表於 08-1-10 14:26 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 13:55 發表
亞女未出世前, 我都係萬寧/惠康果d大超市買, 不過之後亞囡又飲, 就覺得好重皮, 咁啱我見番以前我細個果陣係我附近開藥房個伯伯, 又咁啱佢係匯景開藥房, 所以而家我都係果度買, 平d, 又唔驚假

...

如果有2個細路食又真係幾貴, 你女而家食邊隻? 幾$$/罐?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
513#
發表於 08-1-10 14:30 |只看該作者
come,萬O奶粉週做到下週二. 你去買奶粉就同我買啦. 或者去惠康買啦, 又有印花俾我.   

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 13:32 發表
去萬寧買奶粉好貴 ga, 點解唔去藥房買?驚假??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
514#
發表於 08-1-10 14:34 |只看該作者
KY, 知唔知今年幾時要去還太歲, 又幾時開始攝太歲呀 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
515#
發表於 08-1-10 14:36 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 14:30 發表
come,萬O奶粉週做到下週二. 你去買奶粉就同我買啦. 或者去惠康買啦, 又有印花俾我.   

上次留左2個印花諗住取比你, 點知唔見左

Rank: 6Rank: 6


6601
516#
發表於 08-1-10 14:37 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-10 14:34 發表
KY, 知唔知今年幾時要去還太歲, 又幾時開始攝太歲呀 ??

雪雪:

有人教我還太歲要係做冬之前,所以我還左啦!而攝呢?我多數年初1,2,3..

Rank: 5Rank: 5


2967
517#
發表於 08-1-10 14:40 |只看該作者
原本俾bk食咗我個post:tongue:

今朝你叫love講salt wet, 我咪俾條問題你諗lor, 亞女話安全套仲有1個好處, 你知唔知?
原文章由 雪文 於 08-1-10 14:20 發表
物你有問題問咩, 我睇唔到
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
518#
發表於 08-1-10 14:40 |只看該作者
又話今日會落雨, 等我仲咩埋把遮返工

Rank: 5Rank: 5


2967
519#
發表於 08-1-10 14:41 |只看該作者
c, 我唔記得咗還, 點算, e+去返得唔得
原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:37 發表

雪雪:

有人教我還太歲要係做冬之前,所以我還左啦!而攝呢?我多數年初1,2,3..
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
520#
發表於 08-1-10 14:42 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 14:37 發表

雪雪:

有人教我還太歲要係做冬之前,所以我還左啦!而攝呢?我多數年初1,2,3..

ky: 你年年都有去架????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖