註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
大宅
原文章由 多利是 於 07-12-21 17:45 發表 雪 / cy 你估今晚有無機會同jerryma碰面呀拿??
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 17:47 發表 我去旺角, 你地去causeway bay, 點碰面??
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 05:48 PM 發表 不如你地過黎, 同我一齊去H&M shopping啦
原文章由 多利是 於 07-12-21 17:52 發表 jerryma I love to... but 佢地又想去工展會呢~ 旺角朗豪坊我行過啦...好細好多人的....中環 & 圓方好行好多..: :
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 06:03 PM 發表 我諗住如果係H&M買唔到, 都可以係附近繼續行 ma
珍珠宮
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-12-22 00:30 發表 超唔開心,我都唔知為muk要咁辛苦,做muk都係話我唔啱:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:51 PM 發表 雪,多 so sorry 叫你地出嚟, 冇同你地beer就走先, 最衰c6冇返到屋企, 放plane. 我返到嚟, 99咁gei face :-x , 我都唔敢點出聲
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 22:30 發表 你地今晚去工展會博殺, 我自己又去shopping出血啦: 我今晚買左一對boots--奶白色, 一對吋半爭的鞋--小小藍綠色, 一條直身西褲, $12xx. (fun, 雪文: 我張it visa簽夠數啦, ...
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:13 發表 早晨
原文章由 phoebecyl 於 07-12-22 09:20 發表 雪雪: 昨晚又大出血嗎?