關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
501#
發表於 07-12-21 17:45 |只看該作者
24晚你地有咩野做?? 我仲未唸到

Rank: 6Rank: 6


8125
502#
發表於 07-12-21 17:45 |只看該作者
雪 / cy

你估今晚有無機會同jerryma碰面呀拿??  

Rank: 5Rank: 5


4210
503#
發表於 07-12-21 17:47 |只看該作者
我去旺角, 你地去causeway bay, 點碰面??

原文章由 多利是 於 07-12-21 17:45 發表
雪 / cy

你估今晚有無機會同jerryma碰面呀拿??  

Rank: 5Rank: 5


4210
504#
發表於 07-12-21 17:48 |只看該作者
不如你地過黎, 同我一齊去H&M shopping啦


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 17:47 發表
我去旺角, 你地去causeway bay, 點碰面??

Rank: 6Rank: 6


8125
505#
發表於 07-12-21 17:52 |只看該作者
jerryma

I love to... but 佢地又想去工展會呢~  旺角朗豪坊我行過啦...好細好多人的....中環 & 圓方好行好多..: :

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 05:48 PM 發表
不如你地過黎, 同我一齊去H&M shopping啦


Rank: 5Rank: 5


4210
506#
發表於 07-12-21 18:03 |只看該作者
我諗住如果係H&M買唔到, 都可以係附近繼續行 ma


原文章由 多利是 於 07-12-21 17:52 發表
jerryma

I love to... but 佢地又想去工展會呢~  旺角朗豪坊我行過啦...好細好多人的....中環 & 圓方好行好多..: :

Rank: 6Rank: 6


8125
507#
發表於 07-12-21 18:12 |只看該作者
咁睇下我地有無緣囉

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 06:03 PM 發表
我諗住如果係H&M買唔到, 都可以係附近繼續行 ma


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
508#
發表於 07-12-21 22:30 |只看該作者
你地今晚去工展會博殺, 我自己又去shopping出血啦:
我今晚買左一對boots--奶白色, 一對吋半爭的鞋--小小藍綠色, 一條直身西褲, $12xx.
(fun, 雪文: 我張it visa簽夠數啦, 有300元cash coupon)

Rank: 5Rank: 5


2967
509#
發表於 07-12-21 22:51 |只看該作者
雪,多 so sorry

叫你地出嚟, 冇同你地beer就走先, 最衰c6冇返到屋企, 放plane.

我返到嚟, 99咁gei face :-x , 我都唔敢點出聲
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
510#
發表於 07-12-22 00:30 |只看該作者
超唔開心,我都唔知為muk要咁辛苦,做muk都係話我唔啱:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
511#
發表於 07-12-22 00:40 |只看該作者
今日話就話放假but辛苦過返工好多好多

送完亞囡上校後車同妹妹食早餐,之後me me mo mo去sogo睇肚臍 最後買左pink+金色大size果個袋: : :,仲有sogo抽獎,我妹個囡抽到盒好細的朱古力 比我地即場食左,之後行一陣就返油塘,返到油塘又食野,之後返屋企執屋執行李及幫c6做文件 攪左成3個鐘 ,間屋亂到呢執左好耐 我妹就幫我湊亞囡放學  ,之後再上我媽屋企做冬 食完飯再返屋企又執過~~~唔知點解咁多野執 最後攪到12:15先做完曬d野

Rank: 8Rank: 8


17382
512#
發表於 07-12-22 00:43 |只看該作者
預祝各位聖誕快樂,新年進步,財源廣進,心想事成,身體健康,小朋友就學業進步(呢句我要同亞囡講

Rank: 8Rank: 8


17382
513#
發表於 07-12-22 00:46 |只看該作者
放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆放鬆

人總是需要經過好多考驗既,就好似我啦,之前同c6關係好差我都經過左磨練,e+到亞囡啦成日激到我cc下,咪一樣要磨練我 唔好唔開心啦我地一齊努力努力努力



原文章由 cyclmama 於 07-12-22 00:30 發表
超唔開心,我都唔知為muk要咁辛苦,做muk都係話我唔啱:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


8125
514#
發表於 07-12-22 08:59 |只看該作者
cy

唔好咁講啦....有時有d野真係beyond yr control架麻....我地都係過來人, 明架啦

99就梗係唔好頂撞佢啦...忍一時..風平浪靜, 退一步, 海闊天空

原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:51 PM 發表
雪,多 so sorry

叫你地出嚟, 冇同你地beer就走先, 最衰c6冇返到屋企, 放plane.

我返到嚟, 99咁gei face :-x , 我都唔敢點出聲

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
515#
發表於 07-12-22 09:13 |只看該作者
早晨

Rank: 5Rank: 5


1150
516#
發表於 07-12-22 09:13 |只看該作者
come
嘩...成日睇到你話又去shopping ...我又冇咩心機去行幾個鐘街,次次唔到有節日急需要穿都唔會去行,我鐘意一次過買晒成季衫唔使煩。
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 22:30 發表
你地今晚去工展會博殺, 我自己又去shopping出血啦:
我今晚買左一對boots--奶白色, 一對吋半爭的鞋--小小藍綠色, 一條直身西褲, $12xx.
(fun, 雪文: 我張it visa簽夠數啦,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
517#
發表於 07-12-22 09:15 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 22:30 發表
你地今晚去工展會博殺, 我自己又去shopping出血啦:
我今晚買左一對boots--奶白色, 一對吋半爭的鞋--小小藍綠色, 一條直身西褲, $12xx.
(fun, 雪文: 我張it visa簽夠數啦,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
518#
發表於 07-12-22 09:17 |只看該作者
食粥中............好熱

Rank: 5Rank: 5


1150
519#
發表於 07-12-22 09:20 |只看該作者
雪雪:
   昨晚又大出血嗎?
原文章由 雪文 於 07-12-22 09:13 發表
早晨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
520#
發表於 07-12-22 09:27 |只看該作者
算係啦, 三個人之中, 我出最多

原文章由 phoebecyl 於 07-12-22 09:20 發表
雪雪:
   昨晚又大出血嗎?
‹ 上一主題|下一主題