註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-12-14 17:10 發表 今晚又得我同仔女食飯, 食咩好呢, 自己煮面定係出去食粥 ??
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 17:11 發表 5年~~唉,得1個原因,因為佢跟本比唔番信心你
大宅
原文章由 雪文 於 07-12-14 16:48 發表 唉....... 我囡瞓緊覺, 我媽同我講出去十分鐘接哥哥, 結果去咗半個鐘, 我囡係咁打電話來大喊. 我話返我媽佢又唔听, 次次都係咁
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 17:19 發表 我走la, bye bye c6唔知係咪驚, 係咁問我幾點返, 又問話同邊一齊, 我同佢講如果你唔放心, 不如同我一齊去.:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 17:20 發表 佢好關心你喎!!! 88啦!!
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 17:21 發表 佢驚我去'滾'就真
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 05:21 PM 發表 佢驚我去'滾'就真
伯爵府
原文章由 多利是 於 07-12-14 17:24 發表 呵呵...咁你一於'滾'比佢睇...嚇下佢都好
原文章由 雪文 於 07-12-14 17:09 發表 CY, 我無嘢wor,唔開心係有少少的. 不過IQ D, 可能又係我多疑呢.
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 05:32 PM 發表 比著係我就吊住佢引啦: : : 最好過夜唔返
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 17:32 發表 比著係我就吊住佢引啦: : : 最好過夜唔返
原文章由 katiekma 於 07-12-14 21:39 發表 重要扮到鬼火咁靚,整到真系約左人一樣。
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 22:13 發表 YES呀,返到來hk之後仲要玩冷淡:tongue: :tongue: